Poster: Adrien1989
Whewhe, die filmpjes ken ik zeker wel, daar heb ik het hele zooitje van geleerd. Toen ik wilde leren draaien ben ik gaan zoeken op youtube enzow en dan kom je snel bij hem uit en ook ea gezien van Briansredd, maar vooral van Ellaskins. Ik kende niemand die draaide, dus moest ik het maar anders aanpakken. Heeft me heel goed geholpen
Poster: Lanky
toen ik begon met draaien keek ik zijn filmpjes ook echt vaak. ik vind hem geniaal. alleen theorie en geen praktijk, want uiteindelijk moet je het zelf doen, geniale gedachte. heb veel van deze knakker geleerd.
alleen stoor ik me wel eens aan het woord 'basicly' .. moet je eens op letten.
in 1 zin weet hij dat woord 5 keer te kunnen gebruiken haha
Poster: Illusion
Ik heb er wel naar gekeken, maar niks extra's van geleerd ofzo.
Voor iemand met weinig connecties is het opzich wel handig, omdat hij dan de basis onder de knie kan krijgen. Verder is het gewoon beter om de rest van je eigen ervaring te leren.
Dat maakt je hobby uniek, en kijk je er anders tegen aan. Ik zie het toch wel als een ervaring die ik nu zelf aan het ontwikkelen ben.
Ik heb er wel naar gekeken, maar niks extra's van geleerd ofzo.
Voor iemand met weinig connecties is het opzich wel handig, omdat hij dan de basis onder de knie kan krijgen. Verder is het gewoon beter om de rest van je eigen ervaring te leren.
Dat maakt je hobby uniek, en kijk je er anders tegen aan. Ik zie het toch wel als een ervaring die ik nu zelf aan het ontwikkelen ben.
Poster: Melle
Trouwens het woord "ok" wordt ook erg vaak gebruikt :P
Poster: BouncyMaar 1 zin wordt altijd gebruikt en die hoeft ook niet weg te gaan! Practice n joy! (Zeg ik dat goed?)
Ik stoor me eerder aan de zin:
At the end of the day.
Practice, Enjoy
Eigenlijk om eerlijk te zijn, vind ik die kerel irritant:p