Poster: D-wan
Yep, dit is inderdaad strafbaar.
*Drukt op "dit is niet OK !*
Edit:
Quote hyves:
"..... wanneer hij moet draaien op een feest/festival/evenement, denkt hij gelijk apperatuur van het merk Pioneer te krijgen. dit is natuurlijk lang niet altijd realiseerbaar.
ik noem dit soort mensen eigenlijk een beetje over het paard getild" Zo sprak F.S. (Directie ... Organisaties) Zaterdag 1 December over de dj."
Ik denk dat rollen om gedraaid zijn. Directie ... Pfff, wie is hier nu een over het paard getild ventje ?
Mooie organisator is dat als Pioneer appAratuur niet realiseerbaar is ! En dan zal ik het nog maar niet over de vele spelfouten hebben...
Zorg ervoor dat ze die troep van hyves afhalen en verder zou ik me niet zo druk maken over die prutsers.
Grt. Mark
Helaas zijn de laatste jaren dit soort "party-organisaties" als paddestoelen uit de grond geschoten. Eigenlijk zou je altijd eerst even op internet moeten kijken voor je een optreden afspreekt, dan zal je minder snel dit soort zaken meemaken.
Poster: Roy-776
Blog's zijn inmiddels verwijderd....
Heb paar keer geklikt op: Dit is noet Ok.
Deze reactie van Hyves: Is OK
Blog's zijn inmiddels verwijderd....
Dat dus.
Zo'n vermoede kreeg ik al haha...
Ik heb een e-mail gestuurd en ik heb een kleine mail terug gehad.
Blijkbaar is hij wat tot bedaren gekomen.
Hij heeft voor de avond al (een) nieuwe DJ(s) gevonden.
ik had je pm gestuurd en je weet dus dat je bij mij (mijn moeder ook) terecht kan. die doet dit soort dingen, had dit ook met mij gedaan, maar kom pas als het echt serieus wordt
Poster: djmamo
je moet er toch echt mee uitkijken en zorg dat je dit niet over je kant laat gaan.
mischien zijn er andere mensen die jouw googellen en dan dit tegen komen (hyves), en dit is geen reclame voor je naam
zorg dat je hier iets tegen doet, dit zou in je verdere "carriere" als dj een probleem kunnen vormen.
persoonlijk zou ik een rectificatie eisen, en anders juridische stappen ondernemen
luister je moet niet bang zijn want A)
hebben zij algemene voorwaarden en B zijn die gedeponeerd bij het kanton gerecht
wss niet want dit is ook best duur maar dan hebben hun geen poot om op te staan
en dan nog. professionele organisaties stellen contracten op die je tekent voor dat je een overeenkomst aan gaat.
en tip voor jouw
---------------------
maak een soort contract en stel daar voorwaarden in op
denk hierbij aan
verzekering van apparatuur
een technische rider
annulering (van beide partijen)
betalingscondies
etc
laat mensen dit altijd ondertekenen als ze jouw boeken (doe ik nu ook heb je geen gemieter ook niet over betaling enzo)