Poster: Lead
In nederland is een mondelinge toezegging net zo geldig als een schriftelijke, echter is dit heel moeilijk te bewijzen.
Poster: tairip
Niets van aantrekken, allemaal stoere praat!
Volgends mij is dat niet eens een organisatie die een beetje fatsoenlijk op de kaart staat, want google vind niks:P
Het ligt niet aan jou dat hun zo slordig zijn met hun administratie, ik zou gewoon annuleren en zelf met de eer ervan door gaan.
En als ze 125 euro veels teveel vinden voor 3 uur dan moeten ze dat maar lekker zelf weten maar als ze daar al niet aan kunnen voldoen is het duidelijk als de dj die prijs als eis stelt
vind dat het van 2 kanten niet netjes word gedaan, zowel van de organisatie als van de dj in questie.
voor de dj, je had er gewoon moeten zijn op die "vergadering" tenzij je een heel erg goede rede had om niet te gaan. en van de andere kant, was het niet mogelijk om het schriftelijk te doen?
voor de organisatie:
ontzettend amateuristisch, als je een feest organiseerd moet je het goed doen. zorg dat de apparatuur in orde is en dat de dj's ook goed betaald worden, zeker voor oud en nieuw.
uit de 2 geposte reactie van de organisatie, word er heel erg kinderachtig gereageerd:
Helaas voor jou zijn er veel mensen die getuige zijn van jou toezegging, en heb je dus weinig poot om op te staan.
dit zegt alleen dat ze door een vorm van intimidatie jou bang willen maken, zodat je toegeeft.
stuur nog eenmaal een brief waarin je duidelijk maakt dat je jouw "potentieel mogelijke" (erg belangrijk dat je dat vermeld) boeking annuleerd, op grond van het niet volledig en correct communiceren van de organisatie, en dat je aan een dergelijke amateuristische organisatie niet jouw naam wilt verbinden. (dit is een goed geargumenteerde anulering)
en wat ook goed is om te vermelden is dat ze elke vorm van verdere communicatie via hun advocaat moeten laten doen, omdat je het anders als intimidatie beschouwd en dan gerechtelijke stappen onderneemt.
en dit moet je dan in een aangetekende brief naar de organisatie sturen.
als je dit doet heb je er nooit geen problemen meer mee
Waarom niet? Als zei belachelijk doen, dan doe jij ook belachelijk
Poster: JorritMet moddergooien schiet je niets op, zeker niet bij zulk kinderachtig en onprofessioneel volk.Ik zie nu op hyves wat ze gepost hebben over je, dit zou ik echt niet pikken.Ik zou zeggen: Stuur ze een uitgebreide doch vriendelijk verslag van hoe het volgens jou ging, en wat je redenen zijn om te annuleren. Vraag ze vriendelijk met deze zwartmakerij te stoppen, wat Q7 hier doen is volgens mij ook 'strafbaar'.
Poster: JorritIk zie nu op hyves wat ze gepost hebben over je, dit zou ik echt niet pikken.Ik zou zeggen: Stuur ze een uitgebreide doch vriendelijk verslag van hoe het volgens jou ging, en wat je redenen zijn om te annuleren. Vraag ze vriendelijk met deze zwartmakerij te stoppen, wat Q7 hier doen is volgens mij ook 'strafbaar'.