Poster: Code-Y
Hmmm,
ik zie hier ook niks in, Nieuwe mensen die het forum/mixen/DJ'en/producen of wat dan ook nog niet goed snappen kunnen dan KEIHARD worden afgekraakt. En dat is echt niet kick al nieuweling, ik spreek uit ervaring...
Ik werd ook eerst afgekraakt door mensne uit mijn omgeving, gelukkig had ik de instelling: "Nu zal ik eens laten zien wat ik kan" en zo langzaamaan begint dat zijn vruchten af te werpen.
=)
Dit systeem word het denk ik niet.. Het idee is leuk, maar in de praktijk loopt dit op niets uit denk ik.
DJ-Code Y
Post Scriptum: OUTVOTED! XD duidelijk een NEE dus =)
Poster: W.i.M
Ik zie dit systeem ook op andere sites en als iemand een afwijkende mening heeft dan krijgt hij 20 minnetjes. Daarom ben ik geen voorstander van zo'n systeem en dan nog afgezien van vriendjespolitiek die elkaar allemaal plusjes geven.
Poster: dj_jr
is het niet mogenlijk dat alleen de admin, mod en de pro members dat mogen uitdelen?
Poster: W.i.M
Ik zie dit systeem ook op andere sites en als iemand een afwijkende mening heeft dan krijgt hij 20 minnetjes. Daarom ben ik geen voorstander van zo'n systeem en dan nog afgezien van vriendjespolitiek die elkaar allemaal plusjes geven.
Poster: Dj-RK
Idd ik heb ook op een forum gezeten waar echt 'kleuters van dj's' zaten.
En daar was een topic welke nieuwe TT zal ik halen die kerel twijfelde tussen een Technics Sl 1200 en Jb Systems tt 2 (volgens mij hete het zo)
die heb ik ff uitgelegt dat als hij niet wist wat beter was hij beter eerst even wat moest gaan lezen voordat hij met zulke vergelijkingen kwamen en toen zat ik meteen in -12 want de hele familie zat er op (zo leek het)