Ideetje reputatiesysteem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : goed idee?

-ja
-nee

Voting is only possible for our Members
sammwise    posted on 30-11-2007 20:54
misschien is het leuk om een reputatiesysteem te maken zodat je mensen kan beoordelenCry

voor degene die niet weten wat het is:
met een reputatiesysteem kan je mensen die je aardig vind of jou heeft geholpen met iets, een "plusje" geven. of iemand die je niet mag ofzo een "minnetje" geven. je kan dan onder je post aantal zien als je positief staat of negatief.

grtz, sammwise (nee niet die van lord of the ringsCry)

What do you think about Ideetje reputatiesysteem ??

Vote :   

LSunicaXL    posted on 30-11-2007 20:58
Ja lijkt me wel geinig idee!
Beetje zoals op E-Bay, dat je kan zien of iemand beetje betrouwbaar is of niet!
Of je doet gewoon alleen dat je iemand een ''plusje'' kan geven
(en geen ''minnetje'' anders krijg je weer gezeur met mensen die voor de lol iedereen minnetjes geeft ofzo)
als diegene je heeft geholpen ofzo!
Of dat je diegene gewoon keihard vindtCry

Maar ben geen webdesigner of computer nerd of wat dan ook, maar klinkt als veel werk, ghehe!Cry
User edit by LSunicaXL on 30-11-2007 @ 20:59:36 (29%)
ccc    posted on 30-11-2007 23:02
hmmm, ik ben bang dat je dan zoiets krijgt van:
"He stem jij op mij!? Dan stem ik op jou!!!"

En het doet mij denken aan van die profielen sites.
W.i.M    posted on 30-11-2007 23:37
Ik zie dit systeem ook op andere sites en als iemand een afwijkende mening heeft dan krijgt hij 20 minnetjes. Daarom ben ik geen voorstander van zo'n systeem en dan nog afgezien van vriendjespolitiek die elkaar allemaal plusjes geven.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Luxx    posted on 01-12-2007 10:22
een dikke nee. dit kan alleen maar verkeerd uitlopen. precies wat CCC ook zegt. krijg je van die kudos bende net als op sugababes en die bagger
www.mothermusic.nl
Code-Y    posted on 01-12-2007 14:51
Hmmm,
ik zie hier ook niks in, Nieuwe mensen die het forum/mixen/DJ'en/producen of wat dan ook nog niet goed snappen kunnen dan KEIHARD worden afgekraakt. En dat is echt niet kick al nieuweling, ik spreek uit ervaring...

Ik werd ook eerst afgekraakt door mensne uit mijn omgeving, gelukkig had ik de instelling: "Nu zal ik eens laten zien wat ik kan" en zo langzaamaan begint dat zijn vruchten af te werpen.

=)
Dit systeem word het denk ik niet.. Het idee is leuk, maar in de praktijk loopt dit op niets uit denk ik.

DJ-Code Y

Post Scriptum: OUTVOTED! XD duidelijk een NEE dus =)
User edit by Code-Y on 01-12-2007 @ 14:51:48 (10%)
jannickv    posted on 01-12-2007 15:12
Poster: Code-Y
Hmmm,
ik zie hier ook niks in, Nieuwe mensen die het forum/mixen/DJ'en/producen of wat dan ook nog niet goed snappen kunnen dan KEIHARD worden afgekraakt. En dat is echt niet kick al nieuweling, ik spreek uit ervaring...

Ik werd ook eerst afgekraakt door mensne uit mijn omgeving, gelukkig had ik de instelling: "Nu zal ik eens laten zien wat ik kan" en zo langzaamaan begint dat zijn vruchten af te werpen.

=)
Dit systeem word het denk ik niet.. Het idee is leuk, maar in de praktijk loopt dit op niets uit denk ik.

DJ-Code Y

Post Scriptum: OUTVOTED! XD duidelijk een NEE dus =)

voledig mee akkoord!!!
als ik hier nieuw was heb ik ook (véél) domme dingen gezegt (nu nog soms trouwens:p)
Nvie    posted on 01-12-2007 17:11
Poster: W.i.M
Ik zie dit systeem ook op andere sites en als iemand een afwijkende mening heeft dan krijgt hij 20 minnetjes. Daarom ben ik geen voorstander van zo'n systeem en dan nog afgezien van vriendjespolitiek die elkaar allemaal plusjes geven.

Alleen al in de DJ sectie werkt het hier zo... maak een verkeerde opmerking en je score gaat aanzienlijk omlaag.
Yorick    posted on 01-12-2007 18:32
is het niet mogenlijk dat alleen de admin, mod en de pro members dat mogen uitdelen?
PatrickBeuken    posted on 01-12-2007 18:59
Poster: dj_jr
is het niet mogenlijk dat alleen de admin, mod en de pro members dat mogen uitdelen?

Vind ik geen slecht idee.
Code-Y    posted on 01-12-2007 19:03
Dan krijgen de modjes het UBER druk als ze dat ook nog eens bij motten houden....
K bedoel... slotjes zetten, vervelende spamtaro's weren, mensen on topic sturen, topic verplaatsen, of deleten.... dat is niet het meest eenvoudige tijdsloze werk met zoveel mensen op een forum!
bramv    posted on 01-12-2007 19:05
ja, dat is nu toch ook al. Want sommige hebben toch ook een + achter hun naam, of is dat ergens anders van?
patrick-allen    posted on 01-12-2007 19:11
Nee
RenéKuppens    posted on 01-12-2007 19:18
Poster: W.i.M

Idd ik heb ook op een forum gezeten waar echt 'kleuters van dj's' zaten.

En daar was een topic welke nieuwe TT zal ik halen die kerel twijfelde tussen een Technics Sl 1200 en Jb Systems tt 2 (volgens mij hete het zo)

die heb ik ff uitgelegt dat als hij niet wist wat beter was hij beter eerst even wat moest gaan lezen voordat hij met zulke vergelijkingen kwamen en toen zat ik meteen in -12 want de hele familie zat er op (zo leek het)
Code-Y    posted on 01-12-2007 19:35
Poster: Dj-RK

Idd ik heb ook op een forum gezeten waar echt 'kleuters van dj's' zaten.

En daar was een topic welke nieuwe TT zal ik halen die kerel twijfelde tussen een Technics Sl 1200 en Jb Systems tt 2 (volgens mij hete het zo)

die heb ik ff uitgelegt dat als hij niet wist wat beter was hij beter eerst even wat moest gaan lezen voordat hij met zulke vergelijkingen kwamen en toen zat ik meteen in -12 want de hele familie zat er op (zo leek het)

Overduidelijk arabisch... de hele grootfamillie doet dan mee (A)
Grapje.. Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 6.372 days.
 Post CommentThat would be 212.4 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

136 Users online: 13 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 16.880
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.689.832