DJ chuckie @ Asta Den Haag with: 3 pioneer CDJ-1000 MK2 & DJM-600 (meneer wordt gesponsord door Pioneer)
again chuckie with this time 4: Pioneer CJD-1000 MK2 & the DJM600
What do you think about DJ Chuckie (Dutch N1. Urban DJ) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hmm, maar die stukjes die ik net zag van chuckie en luke, dat heeft niet echt heel veel met muziek meer te maken, tis maar een klein stukje ok. (zal wel iemand commentaar op hebben, maar ja dat vind ik)
Mijn ongezouten mening? Chucky...(de naam alleen al)....get the fuck outta here... Kvin dr totally nix aan.... Maarja, das dus gewoon mijn persoonlijke mening. Ik heb dan ook nix met Urban. Zo ontzettend niet mijn ding.... Wie zet Luke weer op?
Chuckie dutch #1 urban dj? vind ik niet Chuckie is niet Urban toch? hij maakt wel zulke nummers maar draait in tegenstelling tot andere djs bijna alles van bubbling tot hardstyle,,
Hey ik zit ook op inholland r-dam :] Maarjah chuckie is een sukkeltje die denkt dat die alles is, misschien draait die wel goed maar sorry daar kots ik echt op
Ik heb totaal niet met urban, als ik het zou moeten draaien, dan met tegenzin. Chuckie... tsja... zulke foto's maken en dan nog denken dat je serieus wordt genomen...
chuckie is vind ik de meest actueele urban dj van nederland hij draaide vroeger vooral hip hop en de hardste r&b maar heeft zijn style uitgebreid door het nederlandse publiek want het grootste deel van nederland is van de dance en tjah dat moet je ook meenemen zo maar je je naam groter zowel bij urban als bij dance mensen. Chuckie in 2 worden Goeie Dj
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.