Beter laat dan nooit
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-wan    posted on 29-11-2007 01:29
Beste mede DJResourcers,

In het begin heb ik me geregistreerd en wat vragen op jullie afgevuurd met de gedachte dat ik hier niet lang zou blijven plakken... Inmiddels ben ik haast tweehonderd posts verder en is DJR mijn startpagina, een mooi moment om me toch even met terugwerkende kracht voor te stellen.

Mijn naam is Mark aka D-wan.

Voor het onstaan van mijn naam kun je hier klikken.

Ik was altijd al geinteresseerd in electronische muziek, wat zo'n beetje begonnen is ten tijde van de Techno-Trance en Turn up the Bass CD's zo rond 1990. In 1999 (als ik het goed heb, kan een jaar eerder zijn geweest) had ik mijn eerste setje bij elkaar. Twee (Soundlab) draaitafels en een brakke Numarx mixer. De Numarx heb ik binnen een paar maanden omgerolen voor een Gemini BPM1000, die binnen een paar maanden het loodje legde waardoor er weer een Numark kwam. De Numark werd na een jaar ingerolen voor een Stanton SMX501 waarvan ik tot begin dit jaar een hoop plezier heb gehad. Echt een toppertje was dat ! Toen had ik inmiddels al wat jaren twee Technics 1210mk2 in permanente bruikleen Cry (thx Jasper !). Begin dit jaar is er een DJM800 gekomen en een CDJ1000mk3. Als HP doe ik al heel wat jaren met een Stanton pro2000, maar deze ben ik van plan om binnenkort te vervangen.

Tot zoverre mijn equipment historie. Dan nu wat over mijn 'optredens'.

Ik ben begonnen met draaien op illegale feesten, zo rond het jaar 2000-2001. Dat was echt een geweldige tijd. Alles was nog puur, mensen kwamen voor de muziek en voor de sfeer. Zonder in sentiment te vervallen, mis ik die tijd wel, want tegenwoordig gaat het er in die scene vaak heel anders aan toe.

Mijn eerste officiele gig was begin 2003 op een 'partyboot' die over de Maas voerde en vanuit Roermond vertrok en onderweg nog enkele keren stopte om wat mensen op te pikken. Het was echt geweldig, ondanks dat ik weer strak stond van de spanning. Echter, toen ik afsloot met Born Slippy kon ik niet meer stuk Cry.

In het voorjaar van 2003 volgde enkele sets, in een vaag tentje (bar-cafe-dancing) in Wenen, Oostenrijk genaamd Club-Berlin (lekker tegenstrijdig, toch is't zo Cry), waar ik de donderdagen draaide (foto's op mijn hyves te bewonderen). DJ-Jay heeft me daar binnengeloodst, waarvoor ik hem nog steeds dankbaar ben, want het was een mooie ervaring. Tegenwoordig bestaat de bar nog wel, maar heeft het helaas een hele andere bestemming gekregen.

Hierna kwam, om bepaalde redenen een lange periode zonder optredens (geinteresseerden mogen me pm'en, het is ook weer geen staatsgeheim). Waarna ik half 2006 de draad weer opgepakt heb. Ik wil nu mijn nieuwe apparatuur 100% onder de knie krijgen voordat ik me weer op (legale) feesten ga richten.

En nu ga ik het bed opzoeken, heb morgenvroeg een vliegtuig te halenCry.

Grt D-wan / Mark

Ik hoef niet meer te zeggen dat ik het hier naar mijn zin hoop te hebben, ofdat ik hier veel hoop te leren, want beiden zijn al gebeurd ! Iedereen dank daarvoor ! Cry

[MOD edit: mooie topic, echter hier is de Hidden Message niet voor]
Mod edit by Lead on 30-11-2007 01:58 (11%)

What do you think about Beter laat dan nooit ??

Vote :   

robbert    posted on 29-11-2007 08:52
Mooi verhaaltje en het werd inderdaad eens tijd dat je je ging aanmelden Winking my eye

Een opmerking..

die over de Maas voerde 

auw..!
D-wan    posted on 29-11-2007 08:58
Poster: robbert
Mooi verhaaltje en het werd inderdaad eens tijd dat je je ging aanmelden Winking my eye

Een opmerking..

auw..!

Bier maakt meer kapot dan je lief is... Cry
User edit by D-wan on 29-11-2007 @ 09:00:33 (2%)
Illusion    posted on 29-11-2007 09:04
Interresante Introductie! Leuk om te lezen:D

Welkom op het forum! Succes hier
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 29-11-2007 @ 09:05:16 (1%)
D-wan    posted on 29-11-2007 09:22
Poster: Illusion
Interresante Introductie! Leuk om te lezen:D

Welkom op het forum! Succes hier

Dank je !
Dat gaat helemaal goedkomen Cry
LSunicaXL    posted on 29-11-2007 09:40
Dus toch ook maar besloten je voor te stellen nadat je mijn oh-zo interessante(Cry) voorstelling had gelezen hahaha?!
Nooit dat achter je naam gezocht!! D-Wan vinnik toch wel wat vetter klinken dan DJ Without A Name hahaCry

Maarja, dan ook maar een verlate: Welkom op het forum!
Zullen je vast nog vaak genoeg zien!
Sunrise8    posted on 29-11-2007 10:37
gezellig dat je je ook is aanmeld met een verhaaltje. heb ik eigenlijk noit gedaan. maar ondertussen kennen velen mij wel :D.
en jou ben ik hier toch ook al vaker tegengekomen (je plaatje bleef in me mind plakken) :D.
vooralsnog: veel plzier op djr.
Music made me who i am
NielsR    posted on 29-11-2007 17:06
Ja inderdaad grappige avatar gewoon gefotoshopt zekerCry
Renzis    posted on 29-11-2007 22:43
Toll verhaaltje, nog meer met zulke stories??:D
RenéKuppens    posted on 29-11-2007 22:58
HM?
Lead    posted on 30-11-2007 02:01
Na lange tijd dan alsnog.... Welkom dan maar :D
Let the BASS be louder
D-wan    posted on 30-11-2007 19:24

@ allemaal
Bedankt !

@LSunicaXL
Ja, vind het altijd leuk om te lezen, dus werd het tijd om dat ook maar eens te doen.

@Renzis
Ja, maar die plemp ik niet op het internet Cry

@NielsR
De avatar is inderdaad een (vrij eenvoudige) photoshop, maar ik vond het wel iets hebben.
Meteen herkenbaar voor de liefhebber Cry ! Het zou voor mij de ultime droom zijn om een 'D-wan effect' te hebben Cry, maar dat zal wel bij dromen blijven.

Inmiddels heb ik wat foto's op hyves voor iedereen zichtbaar gemaakt, was ik even vergeten (Thx LSunicaXL !).

@MOD
Ok, mea culpa.

User edit by D-wan on 30-11-2007 @ 19:44:23 (2%)

This is an old Topic

No new postings for 6.509 days.
 Post CommentThat would be 217 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

498 Users online: 295 Guests (203 Unknown)
Pages generated today : 65.902
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.618.200