Ik zit alweer een klein weekje op dit forum en heb ook al wat dingetjes gepost, maar zag dit forum en leek me toch wel even grappig en (misschien) wel handig om me toch nog even voor te stellen!

Nou, ben dus Lars (a.k.a. Larsson, Large, Xtra Large, etc.), heb als naam nu maar ff L-SunicaXL(spreek uit als: L Soenika XL) genomen en deze leek me ook wel leuk om mee te gaan draaien als naam! (Vind het wel beetje Housy klinken)
Dus laat meteen maar even weten wat jullie van de naam vinden als jullie willen, graag

Dat XL leek me wel leuk omdat ik gewoon groot en massief ben haha

Nou ben 19 jaar en had op m'n 13e zo ongeveer m'n eerste mengpaneel gekocht en had nog 2 oude cd spelers(gewone sony spelers) waar mee ik wat draaide (van mixen was geen spraken, haha!)
Ik draaide af en toe op een feestje en vond het altijd wel erg leuk!!
Maar omdat ik niet echt veel geld had heb ik toen nooit mijn ''setje'' kunnen uitbreiden of vervangen en heb ik toen ook maar weggedaan!
Daarna heb ik zeker 2 jaar wat gekloot met VirtualDJ en vond ik altijd wel erg leuk! Het laatste half jaar wat serieusere en echte mixen in elkaar mee gezet, maar het leek me toch wat leuker om het weer in het ''echt'' te gaan doen!
En nu ik een ''full-time'' job had ik het geld dus... voila, hier ben ik!!
Ga ook samen met een vriend binnekort beginnen met wat nummers te knutselen, maar voor DAT wat is zijn we alweer tijdje verder natuurlijk! Maar als ik wat heb om te laten voorluisteren, zal ik dat natuuuurlijk @ DJResource doen!

In januari m'n eerste feestje alweer en daarna al een paar verjaardags feestjes enzo, meestal op dit soort feesten draai ik ALLES door elkaar.
Maar thuis, is er voor mij alleen maar House/Electro en alles wat ik maar leuk vind dat er omheen zit als het maar een lekkere beat heeft!
Bekijk m'n setje
hier maar is als je wilt!

Vragen mag altijd

Verder ga ik vast veel plezier hebben op het forum en zie/spreek ik jullie wel!!
Laaaaater