Alsnog maar even voorstellen =D
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : L-SunicaXL, leuke naam of kan beter?!

-Ja, leuke naam!
-Nee, kan leuker!
-Kan er mee door, maar weet een leukere, nl:

Voting is only possible for our Members
LSunicaXL    posted on 28-11-2007 13:47
Ik zit alweer een klein weekje op dit forum en heb ook al wat dingetjes gepost, maar zag dit forum en leek me toch wel even grappig en (misschien) wel handig om me toch nog even voor te stellen!Cry

Nou, ben dus Lars (a.k.a. Larsson, Large, Xtra Large, etc.), heb als naam nu maar ff L-SunicaXL(spreek uit als: L Soenika XL) genomen en deze leek me ook wel leuk om mee te gaan draaien als naam! (Vind het wel beetje Housy klinken)
Dus laat meteen maar even weten wat jullie van de naam vinden als jullie willen, graagCry
Dat XL leek me wel leuk omdat ik gewoon groot en massief ben hahaCry

Nou ben 19 jaar en had op m'n 13e zo ongeveer m'n eerste mengpaneel gekocht en had nog 2 oude cd spelers(gewone sony spelers) waar mee ik wat draaide (van mixen was geen spraken, haha!)
Ik draaide af en toe op een feestje en vond het altijd wel erg leuk!!
Maar omdat ik niet echt veel geld had heb ik toen nooit mijn ''setje'' kunnen uitbreiden of vervangen en heb ik toen ook maar weggedaan!

Daarna heb ik zeker 2 jaar wat gekloot met VirtualDJ en vond ik altijd wel erg leuk! Het laatste half jaar wat serieusere en echte mixen in elkaar mee gezet, maar het leek me toch wat leuker om het weer in het ''echt'' te gaan doen!
En nu ik een ''full-time'' job had ik het geld dus... voila, hier ben ik!!

Ga ook samen met een vriend binnekort beginnen met wat nummers te knutselen, maar voor DAT wat is zijn we alweer tijdje verder natuurlijk! Maar als ik wat heb om te laten voorluisteren, zal ik dat natuuuurlijk @ DJResource doen!Cry

In januari m'n eerste feestje alweer en daarna al een paar verjaardags feestjes enzo, meestal op dit soort feesten draai ik ALLES door elkaar.
Maar thuis, is er voor mij alleen maar House/Electro en alles wat ik maar leuk vind dat er omheen zit als het maar een lekkere beat heeft!

Bekijk m'n setje hier maar is als je wilt!Cry

Vragen mag altijdCry

Verder ga ik vast veel plezier hebben op het forum en zie/spreek ik jullie wel!!

LaaaaaterCry
User edit by LSunicaXL on 28-11-2007 @ 13:56:27 (18%)
Mod edit by W.i.M on 30-11-2007 19:28 (1%)

What do you think about Alsnog maar even voorstellen =D ??

Vote :   

woudy    posted on 28-11-2007 13:55

Ten eerst Welkom @ DJR, ik had je al ff voorbij zien schieten bij mij topic over me naam:P, jouw naam is in mijn ogen niets mis mee het klinkt orgineel en Housy.

Chill dat je je eerste setje nu eindelijk hebt kan je echt beginnen.

Veel Succes met het mixen en hier op het forum:P.

D-wan    posted on 29-11-2007 00:25
Welkom @ djr !
Zag je inderdaad al even voorbijkomen... Leuke set heb je, daar kun je nog wel ff mee vooruit !
Je naam klinkt lekker flashy, niks mis mee Cry
*schaamt zich dat hij zichzelf nooit heeft voorgesteld en gaat dat alsnog 'even' doen*
Have fun @ djr !

Grt. D-wan
User edit by D-wan on 29-11-2007 @ 20:52:38 (1%)
TimVicta    posted on 29-11-2007 07:34
welkom :D
ik vind dat xl erachter wat minder klinken...
wat je er dan ook van kan maken is:
el Sunica
klinkt ook erg lekker...

succes met t draaie...
LSunicaXL    posted on 29-11-2007 09:43
Poster: TimVicta
welkom :D
ik vind dat xl erachter wat minder klinken...
wat je er dan ook van kan maken is:
el Sunica
klinkt ook erg lekker...

succes met t draaie...

Ja dat XL zat/zit ik ook nog hevig aan te twijfelen!
Maar goeie tip iig en of het El Sunica wordt weet ik nog niet, omdat je het toch al zo uitspreekt nu al
en heeft het nog wat met m'n ''real life'' naam te maken.

Maar bedankt iig!!
MoXeGy    posted on 30-11-2007 16:20
welcome! en je naam inderdaad gewoon houden Happy, laughing
Renzis    posted on 30-11-2007 17:46
Welcome, naam klinkt goed! nog ff wel benieuwd naar je set!

Wat heb je inmiddels aan gear staan??

Edit: ik zie het al, leuke booth, succes er allemaal meeWinking my eye
User edit by Renzis on 30-11-2007 @ 17:47:07 (56%)
RenéKuppens    posted on 30-11-2007 18:33
Welcome!
Max-E    posted on 08-12-2007 13:07

halloo,
ik denk dat El Sunica(op jou manier van uitspreken:P) tochwel t beste is, ik vindt dat XL n beetje klinken als zoon menu van de kentucky fried chicken ofso:P.. Ik denk wel dat t n goeie naam is, aangezien je n beetje all-round met de genre's draait(maar dus toch house/electro). Dus veranderen in El Sunica, volgens mijn meningWinking my eye

adioo
Max-E

This is an old Topic

No new postings for 6.501 days.
 Post CommentThat would be 216.7 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

251 Users online: Lead & 41 Guests (209 Unknown)
Pages generated today : 93.165
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.645.463