[M] Techno Comeback
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LovelvanOerle    posted on 28-11-2007 12:42
Beste DJ's ,

Het is sinds lang dat ik een mix heb gedraaid en heb opgenomen, wel meer dan een jaar of anderhalf dit vanwege prive omstandigheden. In die tijd heb ik veel in een nachtclub gewerkt en is mijn smaak muziek vervormt van het house en hardstyle naar eigenlijke pure Harde techno, dus dit is sinds lang een mix van mij maar dan in een compleet andere stijl.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden laat ff een postje achter Happy, laughing.

Mvg,

Jeeves

De download link:

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] Techno Comeback ??

Vote :   

cross-over    posted on 28-11-2007 14:22
No tracklistConfused

Downloading now,  reply volgt later.

Mix zit over het geheel genomen goed in elkaar, de meeste overgangen lopen lekker, geen beatmis/pitch verschuiving kunnen ontdekken.

Wel vind ik de overgang van track 2 naar 3 niet echt geweldig. Verder zak je op 36:30 van een vol nummer naar een nummer met of te weinig volume of weinig body. Klinkt  ineens anders.
En op 45:30 zou ik de echo wat langer hebben laten doorlopen onder het volgende nummer. Het is nu even plotseling stil en komt het volgende nummer. Dit kan je beter.
http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 28-11-2007 @ 14:57:31 (100%)
LovelvanOerle    posted on 28-11-2007 17:13

Bij 36.30 zat ik ff niet op te letten en bleek de gain te laag te staan en die echo is van het nr zelf en was te laat met het loopen om em door te laten lopen

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

295 Users online: 73 Guests (222 Unknown)
Pages generated today : 88.817
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.641.115