Poster: robbert
Geen garantie? Ow dan zal het wel uit Amerika of Japan komen, wat betekend dat als er ooit iets mis mee is je de lul bent..
Maar ik zal niet meer reageren hierop, mijn mening hierover is wel duidelijk ondertussen.
Poster: FrankH
Dat je de lage prijzen in twijfel trekt mag altijd. Maar zoals Sebasz doet zonder enige reden de verkoper enigszins verdenken van oplichterij vind ik wel erg ver gaan.
Ik ken hem overigens niet en ik ga er ook niet kopen, omdat ik liever met garantie uit een winkel koop. Maar het feit dat de poster veel dure apparatuur verkoopt, maakt hem niet meteen een oplichter.
Er zijn toch in elke branch zowel eerlijke als oneerlijke handelaren actief?
Als ik het geld had dan kwam ik graag even langs.maar helaas heb ik dat niet.
Poster: Nvie
Daarnaast heeft de betreffende persoon nu al zo'n 3 verkopen via dit forum gedaan en ik heb tot op heden hier niemand over lopen klagen.
Poster: djjw
Lijkt me verstandig dat de posts die niet ontopic zijn gewoon verwijderd worden..
En van mij mag iedereen die weer begint met zeuren een serieuze waarschuwing hebben!
Poster: robbertJapan it is. Doh!
Geen garantie? Ow dan zal het wel uit Amerika of Japan komen, wat betekend dat als er ooit iets mis mee is je de lul bent..