[TK] 2x CDJ1000MK3 + 1x DJM800 pioneer (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

PeterVervloesem    posted on 27-11-2007 22:01
Complete dj set van Pioneer in nieuwstaat;
geen beschadigingen alles werkt perfect.
Iedereen is vrij om te komen testen en bekijken.

2x CDJ1000 MK3 pioneer : 850€ per stuk of 1600€ voor beide samen
1x DJM800 pioneer : 1150€

bij aankoop van totaalpakket : 2500€ (250€ goedkoper)

Vragen kan via mail : peter.vervloesem@gmail.com
indien echt geintresseerd mag u ook bellen : +32473803728
ben niet altijd even goed bereikbaar maar laat zeker een boodschap achter met naam en nummer en ik bel u zo snel mogelijk terug.

What do you think about [TK] 2x CDJ1000MK3 + 1x DJM800 pioneer ??

Vote :   

soundcollector    posted on 27-11-2007 22:54
Damn alsk nu weer geld heb, maar iets zegt mij dat jij nog met van dit materiaal komt aanzette binnekortWinking my eye
Didier_Deluxe    posted on 27-11-2007 23:03
Weer toevallig gevonden op zolder zeker?
PeterVervloesem    posted on 27-11-2007 23:42
ik koop en verkoop nu eenmaal pro dj gear en alles errond, mensen die dit in twijfel trekken nodig ik gerust uit bij mij om het materiaal te bekijken en inspecteren, of gaan we hier weer die discussie beginnen die we reeds hebben gehad ?
Henk    posted on 27-11-2007 23:59
Dat zijn toch mooie bedragen lijkt mij, voor recente gear.
Niet zeuren maar kopen!
Grt Cry
JSCoolen    posted on 28-11-2007 01:34
ik heb wel interesse, waar zou ik het kunnen beluisteren/uitproberen? Neem aan dat alles nog in topstaat is? Zit er nog iets van garantie op?

edit: excuses zie dat het in antwerpen is. Wel graag wat info over garantie e.d.
User edit by JSCoolen on 28-11-2007 @ 01:36:00 (58%)
PeterVervloesem    posted on 28-11-2007 07:05
alle gear kan steeds uitgeprobeerd worden, geen garantie, alles wel in nieuwstaat
robbert    posted on 28-11-2007 08:58
Geen garantie? Ow dan zal het wel uit Amerika of Japan komen, wat betekend dat als er ooit iets mis mee is je de lul bent..

Maar ik zal niet meer reageren hierop, mijn mening hierover is wel duidelijk ondertussen.
JSCoolen    posted on 28-11-2007 10:14
mijn interesse vervalt ook, best wel een hoop geld als het een miskoop is. ik koop het dan toch liever voor 500 euro meer maar dan nieuw
Sebasz    posted on 28-11-2007 15:15
Poster: robbert
Geen garantie? Ow dan zal het wel uit Amerika of Japan komen, wat betekend dat als er ooit iets mis mee is je de lul bent..

Maar ik zal niet meer reageren hierop, mijn mening hierover is wel duidelijk ondertussen.

Niet meer reageren? Juist wel!
Straks is iemand die dit koopt flink de lul omdat er ineens geen garantie meer op zit.

Mensen moeten het natuurlijk zelf weten, maar volgensmij kan alles zoals het hoort nooit voor deze prijs, en zou ik afraden om het te kopen bij deze meneer.
Geloof me ik heb ervaring met oplichters (niet dat deze meneer per se een oplichter is, maar zijn manier van handelen lijkt er wel op)
baath    posted on 28-11-2007 15:24
niemand in de buurt van antwerpen die is kan kijken wat voor spul het percies is Winking my eye ?
FrankH    posted on 28-11-2007 16:11
Dat je de lage prijzen in twijfel trekt mag altijd. Maar zoals Sebasz doet zonder enige reden de verkoper enigszins verdenken van oplichterij vind ik wel erg ver gaan.

Ik ken hem overigens niet en ik ga er ook niet kopen, omdat ik liever met garantie uit een winkel koop. Maar het feit dat de poster veel dure apparatuur verkoopt, maakt hem niet meteen een oplichter.

Er zijn toch in elke branch zowel eerlijke als oneerlijke handelaren actief?
LSunicaXL    posted on 28-11-2007 16:15
Poster: FrankH
Dat je de lage prijzen in twijfel trekt mag altijd. Maar zoals Sebasz doet zonder enige reden de verkoper enigszins verdenken van oplichterij vind ik wel erg ver gaan.

Ik ken hem overigens niet en ik ga er ook niet kopen, omdat ik liever met garantie uit een winkel koop. Maar het feit dat de poster veel dure apparatuur verkoopt, maakt hem niet meteen een oplichter.

Er zijn toch in elke branch zowel eerlijke als oneerlijke handelaren actief?

Helemaal mee eens!
Het is aan diegene zelf die het wil kopen om de afweging te maken tussen wel (wat meer bijleggen voor een nieuwe dus) of geen garantie te nemen.
Plus als je het echt uitgebreid kan testen bij meneer thuis, heb je in ieder geval een voorproefjeCry
Maar ik ook koop liever (vooral met deze dure dingen) met garantie in de winkel, maar dat staat hier verder buiten!
davyh    posted on 28-11-2007 16:23

Als ik het geld had dan kwam ik graag even langs.maar helaas heb ik dat niet.

soundcollector    posted on 28-11-2007 19:13
at sebasz: Ik zou van deze dingen niet meer schrijven over iemand die zijn gear verkoopt. Als je zo iets bij mij zou lappen (gewoon liggen rond lullen dat ik een oplichter ben) zou je serieus ruzie hebben denk ik. Ik vind dat dit echt te ver gaat met vooroordelen... Laat die kerel doen, en wees blij dat iemand jou aan goedkoop gear helpt. Pioneer is al veel te duur en dan zit jij nog te klagen als iemand hier met goedkoop materiaal aan komt zette...

Ik zeg altijd eerst zien en dan geloven, dat zou jij beter ook doen, dan zomaar mensen liggen zwart te maken zonder dat je er een bal mee te maken hebt...

--> on topic
Nvie    posted on 28-11-2007 19:32
En we zijn er weer! Er is al meerdere malen gezegd, teveel om op te noemen, dat je niet reageert als je niet geïnteresseerd bent in een product dat te koop aangeboden of gevraagd wordt. Dit topic loopt uit op de zoveelste discussie of iets dubieus of niet is.

Mensen die 2500 euro over de balk gooien hebben de hersens echt wel dat ze er naar toe rijden, de apparatuur testen en achterliggende zaken aan het licht stellen.

Daarnaast heeft de betreffende persoon nu al zo'n 3 verkopen via dit forum gedaan en ik heb tot op heden hier niemand over lopen klagen.

En zonder verdere reden iemand uitmaken voor oplichter vind ik ook iets te ver gaan, en is uiteraard niet conform de gedragsregels hier!

PeterVervloesem    posted on 29-11-2007 00:46
trouwens ik dacht dat er ergens in een wetboek stond geschreven dat iemand onterecht beschuldigen van oplichting in het openbaar toch wel strafbaar was of zoiets, maar gelukkig hou ik me met dit soort zaken niet bezig en probeer ik gewoon op een eerlijke manier en tegen goede prijzen 2de hands djgear te verkopen. Mensen die dan echt niets beters te doen hebben en het lef zelfs niet hebben om het dan maar is hier ter plaatse te komen controleren over wat het gaat, wel daar heb ik dan weer men bedenkingen bij !

PeterVervloesem    posted on 29-11-2007 00:48
trouwens de de toestellen komen gewoon uit belgie, de reden dat er geen garantie op zit is dat de vorige eigenaar er geen aankoopbonnen meer van heeft, dus ik ook niet, en bij pioneer gelden nu eenmaal de regels, geen aankoopbon, geen garantie, ook al zijn ze op fabricage datum maar een 10 maand oud
robbert    posted on 29-11-2007 08:48
Poster: Nvie

Daarnaast heeft de betreffende persoon nu al zo'n 3 verkopen via dit forum gedaan en ik heb tot op heden hier niemand over lopen klagen.

Hier niemand over horen klagen? Begin eerst maar eens te lezen dan..
PeterVervloesem    posted on 29-11-2007 17:05
denk dat ze bedoelen dat er tot heden nog geen enkele koper geklaagd heeft niet ?
stevew    posted on 30-11-2007 07:54
vrienden, laat ons ophouden met deze eindeloze discussie zoals Nvie al zei.
@PeterVervloesem: Ik hoop dat je hier eens een serieuze verkoop kan doen maat, ik heb hier nog geen koper horen klagen en alles kan getest worden, kan het nog beter zijn? Trek je al de vooroordelen van de anderen niet aan. Groeten en laat ons nu on-topic gaan AUB.
Grz, Steve
Vibemaster-D    posted on 30-11-2007 20:32
zeg. luister is

het is wel een rare prijs. en je begon dat je eigen set verkocht werkt maar je bent gewoon handelaar dus je liegt dat wekt wantrouwen vind het gek dat iedereen vaag reageert sorry hoo rmaar dat lok jij helemaal zelfuit
LSunicaXL    posted on 30-11-2007 21:04
Denk je dat we het achter de rug hebben, komt de volgende weer hahahCry
Kunnen we niet gewoon afspreken dat als je twijfelt aan de betrouwbaarheid van iemand
dat je diegene gewoon effe een (normale) PM stuurt ofzo?!

Lijkt mij in ieder geval een stuk netter.
djjw    posted on 30-11-2007 21:13
Lijkt me verstandig dat de posts die niet ontopic zijn gewoon verwijderd worden..
En van mij mag iedereen die weer begint met zeuren een serieuze waarschuwing hebben!
Ferrox    posted on 30-11-2007 21:43
Poster: djjw
Lijkt me verstandig dat de posts die niet ontopic zijn gewoon verwijderd worden..
En van mij mag iedereen die weer begint met zeuren een serieuze waarschuwing hebben!

Ben jij dan de eerste?

Helaas wil ik wel met garantie, dus ik ben niet geinteresseerd.
diggersfan    posted on 02-12-2007 11:46
Poster: robbert
 Japan it is. Doh!

Peter, ben in deze verkoop niet geinteresseerd, maar ik hoop dat je ondanks de negativiteit hier, wel door blijft gaan, om hier je gear aan te bieden. Antwerpen is niet zo ver voor mij, dus wie weet.
Keep them coming!Cry

531 Users online: 300 Guests (231 Unknown)
Pages generated today : 65.618
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.617.916