Poster: NielsR
erick e ofzo je moet maar is wat prijzen aanvragen, je kan ook 1 heel bekende vragen waar je bijna heel je dj budget aan uitgeeft en 1 ondbekendere dan heb je mischien meer mensen die komen om die heel bekende te zien dan 2 gewoon bekende.
Poster: Nakata
Naam hoef je niet vast te leggen tenminste, kijk eerst zelf eerst of er zoiets bestaat.
En de dj's
Hier zomaar wat prijzen, ik organiseer zelf ook house feesten hier in de buurt en ik heb dus een prijslijst die ongeveer up2date is.
- Gregor Salto 1500 euro voor 1,5 uur
- Erick E 1500 euro voor 1,5 uur
- Sidney Samson 1600 euro voor 2 uur
- Marc Benjamin 900 euro voor 1,5 uur
- Quintino 400 euro voor 1,5 uur
- Laidback Luke 1500 euro voor 1,5 uur
-Hardwell 1250 euro voor 2 uur
Prijzen zijn zoals ik ze door heb gekregen van de bookinsagencys.
Groeten
Poster: Xitrate
Die prijslijst is niet echt up to date volgens mij.. Laidback luke is bijv 2500€ voor 2 uur, Erick-E 3000€ en Gregor ook zoiets in de buurt. De rest weet ik niet maar dat zal ook wel duurder zijn geworden.
Misschien moet je gewoon 2 DJs van 1500 inhuren en zelf gaan draaien, Erick E staat tegenwoordig op iedere flyer en poster die je ziet en zo wel meer namen. En als je DJ`s uit de omgeving neemt, nemen die ook vrienden mee...
Poster: MaDMisschien moet je gewoon 2 DJs van 1500 inhuren en zelf gaan draaien, Erick E staat tegenwoordig op iedere flyer en poster die je ziet en zo wel meer namen. En als je DJ`s uit de omgeving neemt, nemen die ook vrienden mee...