Poster: justjustin
OVERSCHAT: Hardwell........draait leuke plaatjes maar thats all....netjes inmixen heeft hij nog nooit gehoord....bij de climax een andere plaat erin en gaan.
Poster: justjustin
OVERSCHAT: Hardwell........draait leuke plaatjes maar thats all....netjes inmixen heeft hij nog nooit gehoord....bij de climax een andere plaat erin en gaan.
Onderschat: John Dälhback...ook al draait ie niet zo veel als dat hij produceert...
Poster: Illusion
Ik denk dat jij dan alleen doet aan Intro en Outro inmixen.
Dit maakt een mix standaard en saai. Ik vind dat je in een set op verschillende manieren moet mixen. Ik weet niet hoe het bij house/electro is.. maar bij hardstyle mix je ook wel in op de climax. Of in de outro.
Vrij Nederland had vorige week een heuse primeur. In een stuk over the fine art of deejaying, getiteld 'Het Wilhelmus is een fijne trance-melodie', schreef het DJ-duo de Easy Aloha's (echte namen: Bas Albers & Gerard Janssen) het volgende: "Tiësto heeft zelfs een team van producers die voor hem werken als hij op reis is." Dat de eindredactie van VN deze zin niet veranderde in "een team van producers dat voor hem werkt" is veel minder opmerkelijk dan wat de Aloha's hier zwart op wit, onomstotelijk en keihard beweren: Tiësto is een nepperd!
ALS HIJ OP REIS IS. wil dat zeggen dat lethal industry, adagio for strings, love comes again en suburban train waar wij zo'n beetje ALLEMAAL keihard op los zijn gegaan niet door hem zijn gemaakt?
Nee, dat denk ik niet!
Tiësto verdiend alle respect van mij. en mensen die hem afzeiken moet zelf eventjes een paar keer beste DJ van de wereld worden en daarna verder zeiken.
VERBETER DE WERELD, BEGIN BIJ JEZELF!
Poster: Bastian
Effe om dat over Tiësto terug te halen, kijk naar Partysquad, die laten ook alles maken hoor (hardwell, jamie fanatic, reverse, art officialz, afrojack ..).
Dj's van het blackhole en magik muzik label werkten ook vaak mee aan de platen van Tiësto, dat je hem daardoor nep gaat vinden vind ik echt niks.
Als het op shows aan komt vind ik dat hij het echt perfect doet.
Poster: Renzis
Volgens mij snappen deze mensen het allemaal niet.
Dit topic heet toch overschat/onderschatte DJ?
Er staat niet producer of wat dan ook. Tiesto en Jean zijn Top-dj's. Omdat ze goed kunnen draaien.
Of ze wel zelf produceren ofniet heeft daar toch helemaal niks mee te maken!!
Maak dan maar een topic aan, meest overschat en onderschatte producer aan. Want dit gaat niet meer over het topic-onderwerp
ALS HIJ OP REIS IS. wil dat zeggen dat lethal industry, adagio for strings, love comes again en suburban train waar wij zo'n beetje ALLEMAAL keihard op los zijn gegaan niet door hem zijn gemaakt?
Nee, dat denk ik niet!
Tiësto verdiend alle respect van mij. en mensen die hem afzeiken moet zelf eventjes een paar keer beste DJ van de wereld worden en daarna verder zeiken.
VERBETER DE WERELD, BEGIN BIJ JEZELF!
wat maakt het nu uit wie de plaat maakt, het gaat hier over de dj kwaliteiten, al is het grote probleem dat bij zo'n verkiezingen eerder gekeken wordt naar de platen die de djs gemaakt hebben dan echt geluisterd naar hun sets..
en wie de plaatjes ook maakt, zolang het maar goede muziek is
maar laten we niet naïef zijn, we weten toch allemaal dat vele artiesten de platen voor zich LATEN producen
Poster: Ashley
ontopicccccc
overschat: Mental theo!
onderschat: laidback luke (ookal is ie wel in opkomst o.a. door 'break the house down')
Poster: dj-nick
Waarom vindt je Mental Theo overschat?
Poster: Ashley
ontopicccccc
overschat: Mental theo!
onderschat: laidback luke (ookal is ie wel in opkomst o.a. door 'break the house down')