Poster: Luxxsirieus hier dit filmpje bij ons op het zaailand in leeuwarden was gregor salto echt koning hoor echt sirieus http://www.youtube.com/watch?v=hoaUiDdLE28 gregor kan het wel hoor skillz draaien alleen hij moet het wel willen :P haha nah ik weet niet hier was ie echt koning
meest overschat: gregor salto productie wijs is die man koning, maar zijn draaiskills zijn niet echt top.
meest onderschat: Chuckie
die man is echt masterlijk in mijn ogen. alleen als hij R&B setjes doet vind ik het wat minder (wisselt te snel van tracks, kom je net in die vibe, komt er al ander nummertje) maar als house DJ is het een topper.
Poster: ccc
Overschat: DJ Tiesto, no comment
Onderschat: CCC, Tja wat kan ik daar overzeggen. Het is gewoon een ultieme dj.
Poster: bramv
Jip Deluxe een keer horen draaien, die gast draait top
Poster: trudyvv
@D-jaz: misschien kun je volgende keer iets van interpunctie en leestekens gebruiken, het is nu wat lastig te volgen...
Poster: nils7
Oei ik luister nu naar de set van Roger Sanchez tijdens Dance Department... maar hij liet gewoon twee vocals door elkaar lopenkhad er meer van verwacht.... of is dat heilig schennis?
Had m overigens nog nooit gehoord...maar je leest toch veel over m...
Poster: RoyK
Tiesto is ook niet meer helemaal mijn smaak, maar heb zeker wel respect voor wat hij allemaal bereikt heeft.
Poster: tranoce
hee leuk een oud forum,
nou de meeest overschatte dj,
Joost van Bellen, natuurlijk heeft hij veel betekent in het verleden. dat is nou precies het probleem, ''het verleden''.
Gisteren heb ik Joost van Bellen gezien in de effenaar.
Dat is niet zo goed bevallen. Hij probeerde de steeds wegzakkende sfeer van zijn dance publiek vast te houden door zo vaak mogelijk van plaat te wisselen. sommig nummer draaide hij niet langer dan 30 seconden, in dit tempo heeft hij meer dan 100 platen in een uur gedraait waarvan alleen de herkenbare tunes.
Tussendoor schreeuwde hij steeds het publiek in, van ``Zit de sfeer er goed in?`` nou nee.
Tegen het einde tracteerde jij ons ook nog op '' killing in the name off'' gek genoeg niet geremixed.
Normaal een nummer om uit je dak tegaan, nu gewoon ronduit irritant doordat het een zoveelste poging was om je fix voor aandacht te krijgen.
Joost let op. hoe kunnen mensen nou lekker in de muziek komen wanneer je ze irriteert door steeeeds weer andere platen te draaien zodat alleen de tunes te horen zijn. Het is verwarrend en verschrikkelijk om aan te horen.
Het is ons overduidelijk dat je een enorme bibliotheek bezit met trendy geluiden, Respect.
Maar goed aanelkaar draaien is toch echt wat anders.
Je bent oud en moe, inleven in stijlen lukt niet meer wat er dan overblijft is het draaien van zoveel mogelijk tunes, tot vervelends toe.
advies: laat de nieuwe generatie het roer overnemen, ze zullen niet teleurstellen!
gaat heeeen!
door elke keer op zoek te gaan nieuwe dingen.
Regelt ook de line-up van Rauw en haalt de betere namen uit de electronica scene
naar Nederland.
De "enorme bibliotheek met trendy geluiden" heeft ie te danken aan de wereldwijde
connecties die hij heeft, juist dankzij het inleven en verdiepen in verschillende genres.
Voor iemand van 46 is ie behoorlijk into nieuwe muziek.
hee sonik,
Uit je reactie.
Al vind ik zijn set echt niets, neemt het niet weg dat ik het enorm waardeer dat hij zich inzet voor Rauw.
Misschienh ben ik wel wat hard in mijn bovenstaande bericht, maar ik sta achter de kern ervan.
overschat dus.
Poster: Renzis
Tiesto is alles behalve overschat. Ik snap niet waarom zoveel mensen hier tegen tiesto zijn. Als je ook maar btje verstand hebt van de dj-wereld en muziek weet je gewoon dat alle respect die hij krijgt verdient.
Poster: Tomazos
waarvan hij heeft toegegeven dat hij ze niet zelf produceerd...
het is maar net waar je van houd,
wel toevallig dat de trance dj's bovenaan staan, en er steeds trance dj's 1e worden
Vrij Nederland had vorige week een heuse primeur. In een stuk over the fine art of deejaying, getiteld 'Het Wilhelmus is een fijne trance-melodie', schreef het DJ-duo de Easy Aloha's (echte namen: Bas Albers & Gerard Janssen) het volgende: "Tiësto heeft zelfs een team van producers die voor hem werken als hij op reis is." Dat de eindredactie van VN deze zin niet veranderde in "een team van producers dat voor hem werkt" is veel minder opmerkelijk dan wat de Aloha's hier zwart op wit, onomstotelijk en keihard beweren: Tiësto is een nepperd!