Poster: djdolivieira
Netjes hoor. Je kan ook nog vanuit de computer 4 of 8 sporen opnemen.
Poster: djmamo
Ja er is nog niet veel van de booth up-date terecht gekomen.
En dat heeft alles te maken met mijn gear up-date.
Heb namelijk gisteren 2x cdj?1000 mk3 gehaald, en hiermee toch echt wel een droom verwezenlijkt.
Sinds ik draai heb ik altijd al een 1000 willen hebben, eerst de 1 dan de 2 en nu heb ik uiteindelijk de mk3. djm 800 had ik al, maar wat een superset.
Nou dat heb ik dan ook weer verteld.
Nu moet ik ff kijken hoe ik mijn booth ga afwerken, en of ik wel of niet een flightcase ga kopen.
Flightcase heeft voordelen:
alles zit veilig in een kist, maar ik ben nooit echt met mijn gear buiten geweest, 1 x met mijn djm voor een feest wat ik organiseer en toen heeft gregor Salto en Ralvero erop gedraait.
Maar verder komt momenteel mijn gear niet?buiten.
Vind het ook niet fijn om er mee te slepen.
Maar als ik dat wel moet doen is een kist er makkelijk.
Nadeel is dat wanneer het alleen thuis staat de kist weer overbodig is en geld kost.
?
Poster: Bartjens
Ik heb altijd een flightcase gehad met de nodige aansluitignen in de case zelf, als ik weer thuis kwam met de gear was het een?kwestie van de stroom (powercon) en de 2 signaal kabels (XLR) weer inprikken en klaar.
Nog geen minuut werk
Waarom koop je geen UDG bags voor de CDJ1000 en DJM 800. Heb ik ook en zijn zeer sterk en fijn en niet zo zwaar als een flight. Kom ook niet vaak buiten met mijn gear, Maar als het moet dan wel beschermt. Je kan ze op je trolley zetten en je kan ze op je rug dragen. Ik heb op mijn booth de kabels laten liggen en gelabeld. Als ik dan met mijn gear thuis kom. is binnen een?20min aangesloten.
En als je gear weer op je meubel staat berg je de tassen zo weer op en nemen minder ruimte in dan een flight. ??
Poster: Bartjens
Ik heb altijd een flightcase gehad met de nodige aansluitignen in de case zelf, als ik weer thuis kwam met de gear was het een?kwestie van de deksel eraf, de stroom (powercon) en de 2 signaal kabels (XLR) weer inprikken en klaar.
Nog geen minuut werk
check?linker bovenhoek
Poster: djmamo
Ja de bags, daar ben ik niet echt over te spreken.
Die kere dat ik ze heb gezien, dan heb ik altijd nog van, het blijven tassen.
En hoeveel bescherming kan een tas bieden
Dat is een beetje mijn gevoel bij een bag.
En ik vind ze niet zo mooi.
En heb ff ge googeld, ze zijn nog eens duur ook rond de?124,- per stuk. doe dat maal 3 en je bent 372 euro kwijt.
Daar kan ik toch echt wel een mooie flightcase voor halen.
En als ik die dan meeneem op vakantie?dan maakt het ook niet uit of dat deze onderop liggen in de auto of veilig boven op.
En ik vind een flightcase ook gewoon mooi.
Maar bedankt voor het meedenken
?
Maar wel tof dat je nu 1000 heb ik vind ze naast een DJM800 passen inplaats van die CDJ800
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.