wat wil je bereiken in het dj wereldtje (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RuudV    posted on 25-11-2007 13:41
De titel geeft het al aan...

Zelf hoef ik het allemaal niet zo groot, maar ik zou in de toekomst en nu al gewoon in kroegen en discotheken en tentfeesten willen draaien.

Nu jullie! Winking my eye

What do you think about wat wil je bereiken in het dj wereldtje ??

Vote :   

OneSixty    posted on 26-11-2007 00:42
ofwel :  licht/geluidstechnieker worden

ofwel :  een bekende dj/producer worden

ofwel : iets anders in de dj/licht en geluids wereld , dit spreekt me echt enorm aan , ik wel er dus ook mn job van maken Happy, laughing maar zo denker er vast meerderen over XD
Timmerink    posted on 26-11-2007 10:45
Ik wil plezier bijven houden in het draaien.. En als ik ergens sta, wil ik dat mensen na het feest allemaal positief zijn. Als dat goed zit, komt de rest vanzelf wel aanwaaien!
woudy    posted on 26-11-2007 11:08

Wat ik wil bereiken is dat mensen er naar uit kijken op mij te horen draaien en dat de mensen los gaan, ik wil zowie zo wel in wat grotere clubs hebbenm gedraait maar dat komt denk k wel goed want heb binnekort me eerste set die ik moet draaien in een amsterdamse club.

Voorde rest zie ik wel waar mijn hobby strand maar ik zal het neit snel op een laag pitje zetten want ben erg gemotiveerd.

sucksir    posted on 26-11-2007 11:34
een eeuwige supply van XTC
robbert    posted on 26-11-2007 11:51

Als eerste wil ik bereiken dat ik in een leuke club resident kan worden. Na deze stap zou het leuk zijn om hoger op te komen, maar ik moet ook realistisch blijven. Dit is gewoon erg moeilijk te halen. Ik zou er wel alles aan doen, maar het bijft moeilijk.

This is an old Topic

No new postings for 6.488 days.
 Post CommentThat would be 216.3 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

178 Users online: 129 Guests (49 Unknown)
Pages generated today : 18.890
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.973.294