Hey hallo,
vergeef mij alvast voor mijn (denk ik toch wel) kinder taal wat het DJ'en allemaal betreft maar ben een herintreder dus moet weer even wennen!
Ik heb gister 2 nette Reloop RMP-2's gekocht en ben echt verliefd op ze.
Maar daar gaat het nu even niet om!
Ik had een vraagje wat software betreft en hier begint de kindertaal: Ik ben namelijk op zoek naar een software programma die ik op m'n laptop kan zetten (wil hem niet alleen maar in een hoekje laten staan, dat is zonde) waarmee je zeg maar de ''Hoogte, midden, laagte, etc.'' punten als het ware digitaal op kan zien van de muziek die je op je cd-spelers afspeelt (vb: in Virtual DJ heb je dat, zo kan je ook zien hoe de track nog verloopt).
Ik wil dit eigenlijk om beetje het mixen nu te vergemakkelen en het ook wat beter te kunnen leren! Zodat ik mooi even kan spieken, etc. Nu weet ik dat je het ook kan leren zonder zo'n digitaal handigheidje maar ik kan het ook wel al aardig (al zeg ik het zelf) maar wil het graag op deze manier verfijnen!
Kent iemand deze software?
En wat is hier allemaal voor nodig om aan te sluiten? (Ik neem aan op z'n minst een soundcard?)
Ik hoor het graag!!
Als je m'n kindertaal niet hebt gesnapt, dan hoor ik het wel!
Greetzz, Lars
(EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID: Ik heb het niet over TimeCode, etc!)
EDIT: Dankzij Nvie ben ik op een even duidelijkere naam genomen!
Ik bedoel namelijk een mooi Analyzer software en wat voor hardware ik daar voor nodig heb!
Misschien weet iemand ergens een mooie review of tutorial?
quote: |
Poster: Twizz wil je een 3 bands of een 15/31 bands?? |
Ik weet niet of zoiets bestaat, en mocht het bestaan zou ik er toch het nut niet van inzien..
Zwier gewoon Ableton op je laptop, dan kun je nog leuke dingen uithalen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.