Ik heb een vraagje, ik produceer denk ik nu een maandje, maar ik pruts er nog meer mee dan ik echt veel nummers maak, maar als ik nummers maak heb ik het gevoel dat het iets mist, als ik bijvoorbeeld mijn nummer luister en dan een nummer van een cd, hoor ik nog heel wat andere geluiden,melodieën er in. Dus om het even kort te houden. Wat zit er allemaal in een lekker dancenummer, (melodie,bassline etc.)
What do you think about Ingredienten voor een lekker dancenummer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Sowieso een lekkere melodie en, misschien nog wel belangrijker een break. Laat je melodie zonder bass lopen (break), en zorg d.m.v. een effect, dat het opbouwt...
wat zit er allemaal in een nummer.. Als het zo makkelijk was had iedereen al een top 10 hit gescoord.
Je kunt best een hit score met een beat baslijn geen breaks een acordion en een misselijke indianen kreet.
Maar ook met een track die van onder tot boven helemaal uitgespit is lekkere felle sound veel instrumenten meerdere melodieén effecten tot je er bij neervalt en nog veel meer.
wat is sidechaining compression? Ik kan er trouwens geen tuts voor vinden voor fl, alleen wel in het Duits en in het Italiaans
User edit by Melle on 25-11-2007 @ 21:37:55 (100%)
This is an old Topic
No new postings for 6.499 days. Post CommentThat would be 216.6 months or a whopping 17.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.