Poster: Illusion
Broekie met een grote bek:p Hij was met kerst hier ergens in Assen. Dikke opschepper heb ik gehoord.
Maar hij kan wel draaien
Poster: Timmerink
Hij kan beter producen dan draaien. Heb hem ooit een keer gehoord maar viel me niet mee! Hij maakt echt wel lekkere nummers.. maar het mixen komt er nog niet super uit!
Poster: rickdekoning
niet haten, hij is gewoon zwaar dope:P
Poster: PatrickBeuken
UDG domeinnaam gekaapt
Poster: Illusion
Dat zeg ik ook altijdNet als vrouwen en autorijden:p
Poster: Adrien1989
zeg dat wel dat de man wint, zat net bij een vrouw achterin, 3 late afslaan, 1x bijna tegen een geparkeerde auto aangereden. En 1x op zown weg waar in het midden gras ligt, dus gescheiden rijbanen, aan de verkeerde kant op gereden:P.
Poster: Roos
Dat heb ik niet gezien, maar ik heb het over pagina 6 in de online spits van vandaag.
Poster: Roos
Nee vrouwen en draaien dan, blijft een concentratiespelletje wat een man dan toch weer wint, ja ik geef het toe
Wie heeft er vandaag de Spits gelezen(sappig verhaal!)?
Poster: Ferrox
Oh die seksrel.. ha ja te erg :O
Poster: Adrien1989
kans is ook erg klein dat jij mij in een auto ziet zitten:P
Poster: cross-over
Roos, wel een leuke tijd om over een seksrel te hebben (02:34). Kun je er niet van slapen
ZO! ik gooi ff de handjes in de lucht want het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!!
En dan begin je je weekend gelijk goed met een Pioneer CDJ 800 Mk2 te bestellen:D:D
Poster: BastianZO! ik gooi ff de handjes in de lucht want het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!!
Poster: Wout-r
JEEEEEEJ!! LEEEEERRRREEEENNNN!
Volgende week school-examen week...
Poster: MissSalem
Je kan er enkel beter van worden.De dag dat je je diploma zal hebben, dat wordt feesten, hoor. De rest van je leven, om het wat te overdrijven.