Poster: Roos
Ik wist niet dat mijn onzin post zoveel los ging maken.
Poster: Roos
Ik wist niet dat mijn onzin post zoveel los ging maken.
@ NielsR: Gefeliciteerd!
Poster: NielsR
Ik kan daar gewoon nie tege als je zo een hoge dunk van jezelf hebt en ik schreef toch gewoon maar de waarheid waar hij die zwaar overdreef en het emailadres is gewoon het email onder het contact me knopje zie ik helemaal geen probleem mee contact hem toch gewoon is met zijn overdreven dingen.
En @ gagarin zijn engels moet ongeveer het slechtste zijn wat ik ooit gehoord heb kijk is bij de onderschriften van sommige fotos. bv; the table from the special guests...
Omg hier dj bees in concert
Poster: donkey
mensen, goedenacht
mensen, goedenacht
Ik heb mijn eigen naam al wel een sgegoogled :D ik doe dat wel vaker met namen, soms vind je de raarste dingen
Poster: Renzis
Nice heb er cd-spelertje bij: JB-systems CD200, hij past er alleen niet meer bij in mn rijtje hieronder
Gisteren gelijk ff gebruikt op me gig, werkt toch net wat beter dan die suffe dubbelaar:D
Poster: Sunrise8
ik vind het onnodig om hier een apart topic voor aan te maken.. bij deze dus
ik wil waarschijlnlijk een sefour stand voor mijn 2 cdj 800's aan gaan schaffen. mijn vraag is nu. is dit slim of kan ik beter gewoon horizontaal laten staan?
link
eigenlijk doe ik het omdat ik het wel vet vind staan ja. en omdat ik misschien draaitafels aan wil schaffenen dan als de cdj's gewoon horizontaal staan, dan hebi k wel plaatsgebrek maar jij zegt dus, voor nu even laten. pas als je geld hebt voor de draaitafels en de stand dan pas kopen?
Poster: MissSalem
Wel, als je je redenen ervoor hebt, en het geld voor over hebt, waarom niet.
Ik zou het zo doen: pas als je zeker weet dat er nieuwe draaitafels komen, de stand kopen voor je CDJ-800 of 1000 op te zetten om zo plaats te maken voor de draaitafels.
Ik denk dat je tafel wat leeg zou staan, moest je nu meteen die stands kopen... Zou vetter zijn moest er nog iets bijkomen dan.Daarmee...
ja daar heb je opzich gelijk in, maar ik vind het zo wel vet staan, maar ik denk inderdaad dat ik het maar laat dan en nog even wacht
Poster: jannickv
wii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gratis slipmats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
music man rules!!!!!!!!!!