De Late Leeuw, chat corner (DEEL 10) (29/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 25-11-2007 00:00
Terugblik :

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9

Bookmarken van dit topic :

Heb je wat nonsense op je hart, gooi het er hier maar uit 
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (DEEL 10) ??

Vote :   

Roos    posted on 04-01-2008 22:59
Ik wist niet dat mijn onzin post zoveel los ging maken Cry.
@ NielsR: Gefeliciteerd!
Laidback    posted on 04-01-2008 23:24
Poster: Roos
Ik wist niet dat mijn onzin post zoveel los ging maken Cry.

huH. let ik weer even niet op Cry
Dj_Fantasy    posted on 04-01-2008 23:28
Poster: Roos
Ik wist niet dat mijn onzin post zoveel los ging maken Cry.
@ NielsR: Gefeliciteerd!

Je kunt ervan versteld staan:p
De meest idiote reply's kunnen aanslaan als een vuurtje:p

Wie heeft eigenlijk al ooit eens zijn Dj Naam gegoogle'd of zijn eigen naam??
dj2dj.nl
Adrien1989    posted on 04-01-2008 23:46
Whoei ik ben blij, vandaag CDJ800 gekauft, v/d week plateau's voor de CDJ's en final scratch kopen.
donkey    posted on 04-01-2008 23:47
Ik heb mijn eigen naam al wel een sgegoogled :D ik doe dat wel vaker met namen, soms vind je de raarste dingen Cry
Maniax
OneSixty    posted on 05-01-2008 00:09
als je dj lightzone bij google intypt zijn de eerste 4 linkjes over mij :p *voelt zich beroemd*
Lanky    posted on 05-01-2008 00:13
Poster: NielsR

Ik kan daar gewoon nie tege als je zo een hoge dunk van jezelf hebt en ik schreef toch gewoon maar de waarheid waar hij die zwaar overdreef en het emailadres is gewoon het email onder het contact me knopje zie ik helemaal geen probleem mee contact hem toch gewoon is met zijn overdreven dingenCry.

En @ gagarin zijn engels moet ongeveer het slechtste zijn wat ik ooit gehoord heb kijk is bij de onderschriften van sommige fotos. bv; the table from the special guests...

Omg hier dj bees in concert

het is nagenoeg gewoon triest als mensen zich heel hoog zien en alleen op bbq's draaid. iedereen mag een beetje opscheppen met wat ze hebben, natuurlijk, maar ik vind dat je niet mag opscheppen met wat je NIET hebt. die 'DJ Bees' ziet zich wel heel hoog inderdaad. in zijn handjes klappen net als Tiesto doet en de enige die eigenlijk losgaat is zichzelf. jammer om zoiets te zien ...

*edit: sorry dat ik even terugval op een voorgaand onderwerp maar ik moest het effe kwijt Winking my eye
User edit by Lanky on 05-01-2008 @ 00:16:52 (11%)
donkey    posted on 05-01-2008 00:15
mensen, goedenacht Winking my eye
Maniax
Lanky    posted on 05-01-2008 00:17
Poster: donkey

welterusten man, zet hem op Winking my eye
Laidback    posted on 05-01-2008 00:19

beetje vroeg vindje nie :P
Roos    posted on 05-01-2008 01:45
Ik heb mijn eigen naam al wel een sgegoogled :D ik doe dat wel vaker met namen, soms vind je de raarste dingen Cry

Ja idd, of in een woordenboek. Zo kwam ik erachter dat Jordens (mijn achternaam) het meervoud is van onozele jongen, dus onozele jongens of tewel sukkels. SUKKELS en bedankt Cry, ben ik blij dat ik een meisje ben Cry
Luxx    posted on 05-01-2008 11:11
ook wel eens mijn naam gegoogled. krijg je allemaal sites waar je tracks van mij tegen betaling kan downloaden :P kwam ik vorige week pas achter :S
google maar eens op Luuk Feitsma
www.mothermusic.nl
Bastian    posted on 05-01-2008 12:32
Vanavond draai ik op een mega vaag feest in de herberg, word echt mooi kan ik je nu al vertellen:P
Dus iedereen die van vage techno/tek/djamp/hardstail enzovoort houd, het is gratis entree dus kom ff langs (www.herberg-hoogerheide.nl voor adres)
Line up: Pat B, Pieter Leijten, Solaxx, Genix, Poltek, Baiso (allerrrrlaatste jump boekingWinking my eye), Funky-R, Da Basta, Tha Haunter, Roel B en B-Bazz.
Sjow RespeQt & Dignitiej, Geek Boeksie! is de slagzin van het feest, zegt al genoeg denk ik:P
Renzis    posted on 05-01-2008 13:45
Nice heb er cd-spelertje bij: JB-systems CD200, hij past er alleen niet meer bij in mn rijtje hieronderWinking my eye

Gisteren gelijk ff gebruikt op me gig, werkt toch net wat beter dan die suffe dubbelaar:D
Lawrenz    posted on 05-01-2008 14:26
Poster: Renzis
Nice heb er cd-spelertje bij: JB-systems CD200, hij past er alleen niet meer bij in mn rijtje hieronderWinking my eye

Gisteren gelijk ff gebruikt op me gig, werkt toch net wat beter dan die suffe dubbelaar:D

Leuk spelertje he Winking my eye heb er ook sinds donderdag 2 :D Bastian, ze bevallen erg goed! En succes dan vanavond he Winking my eye
Sunrise8    posted on 05-01-2008 18:01
ik vind het onnodig om hier een apart topic voor aan te maken.. bij deze dus

ik wil waarschijlnlijk een sefour stand voor mijn 2 cdj 800's aan gaan schaffen. mijn vraag is nu. is dit slim of kan ik beter gewoon horizontaal laten staan?

link
Music made me who i am
MissSalem    posted on 05-01-2008 18:04
Poster: Sunrise8
ik vind het onnodig om hier een apart topic voor aan te maken.. bij deze dus

ik wil waarschijlnlijk een sefour stand voor mijn 2 cdj 800's aan gaan schaffen. mijn vraag is nu. is dit slim of kan ik beter gewoon horizontaal laten staan?

link

Persoonlijk zou ik het niet doen. Eerder op tafel laten staan. Tenzij je een coole look wilt geven aan je booth. Of met plaatsgebrek zit ofzo... Weet het niet.
Sunrise8    posted on 05-01-2008 18:10
eigenlijk doe ik het omdat ik het wel vet vind staan ja. en omdat ik misschien draaitafels aan wil schaffen Happy, laughing en dan als de cdj's gewoon horizontaal staan, dan hebi k wel plaatsgebrek maar jij zegt dus, voor nu even laten. pas als je geld hebt voor de draaitafels en de stand dan pas kopen?
Music made me who i am
MissSalem    posted on 05-01-2008 18:13
eigenlijk doe ik het omdat ik het wel vet vind staan ja. en omdat ik misschien draaitafels aan wil schaffen Happy, laughing en dan als de cdj's gewoon horizontaal staan, dan hebi k wel plaatsgebrek maar jij zegt dus, voor nu even laten. pas als je geld hebt voor de draaitafels en de stand dan pas kopen?

Wel, als je je redenen ervoor hebt, en het geld voor over hebt, waarom niet. Happy, laughing

Ik zou het zo doen: pas als je zeker weet dat er nieuwe draaitafels komen, de stand kopen voor je CDJ-800 of 1000 op te zetten om zo plaats te maken voor de draaitafels.
Ik denk dat je tafel wat leeg zou staan, moest je nu meteen die stands kopen... Zou vetter zijn moest er nog iets bijkomen dan. Happy, laughing Daarmee...
Ferrox    posted on 05-01-2008 18:14
Ik heb deze ook besteld omdat ik het vet vind staan en omdat ik ruimte te kort heb...
Hij is wel aan de prijzige kant, maargoed, het kan ook wat hebben. Ik verwacht hem binnenkort.
Sunrise8    posted on 05-01-2008 18:16
Poster: MissSalem

Wel, als je je redenen ervoor hebt, en het geld voor over hebt, waarom niet. Happy, laughing

Ik zou het zo doen: pas als je zeker weet dat er nieuwe draaitafels komen, de stand kopen voor je CDJ-800 of 1000 op te zetten om zo plaats te maken voor de draaitafels.
Ik denk dat je tafel wat leeg zou staan, moest je nu meteen die stands kopen... Zou vetter zijn moest er nog iets bijkomen dan. Happy, laughing Daarmee...

ja daar heb je opzich gelijk in, maar ik vind het zo wel vet staan, maar ik denk inderdaad dat ik het maar laat dan en nog even wacht Happy, laughing
Music made me who i am
MissSalem    posted on 05-01-2008 18:18

ja daar heb je opzich gelijk in, maar ik vind het zo wel vet staan, maar ik denk inderdaad dat ik het maar laat dan en nog even wacht Happy, laughing

Leg je centen anders al aan de kant ervoor. Winking my eye
jannickv    posted on 05-01-2008 18:20
wii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gratis slipmats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
music man rules!!!!!!!!!!
MissSalem    posted on 05-01-2008 18:23
Poster: jannickv
wii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gratis slipmats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
music man rules!!!!!!!!!!

Wie, wat, wanneer? Happy, laughing
Sunrise8    posted on 05-01-2008 18:26
ja ik snap hem ook niet helemaal leg eens uit.

@ MissSalem: ja ik denk dat ik me geld bij me KRK's leg, want ander smoest ik tot eind januari wachten. en nu kan ik hem binnekort al kopen Happy, laughing leuk he :D.. en ja je hebt gelijkt, het staat wel wat leger als de cdj's voor je staan. en daarbij. mijn dj meubel staat dicht tegen de wand, ik weet eigenlijk niet eens of het past (kan nu niet meten, ben bij me vader thuis, woon bij me moeder)

EN MORGEN GAAT DJ SUNRISE (JULIAN) :P NAAR DE WINTEREFTELING. 2 jaar geleden was dat erg gezellig toen een bulgaarse vriend uit bulgarije (DUH) langskwam door 2 dagen in de bus te hebben gezeten, toen zijn we ook naar de winterefteling gegaan en lag er sneeuw, was heel gezellig toen, morgen zal het net zo zijn denk ik. vanavond naar een of andere musical (bubbling brown sugar, geen idee wat het is) en dan moet ik alweer naar schooltje toe Unhappy
Music made me who i am

119 Users online: 19 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 103.139
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.581.140