De Late Leeuw, chat corner (DEEL 10) (28/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 25-11-2007 00:00
Terugblik :

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9

Bookmarken van dit topic :

Heb je wat nonsense op je hart, gooi het er hier maar uit 
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (DEEL 10) ??

Vote :   

Dj_Fantasy    posted on 04-01-2008 13:25
Ik ken ook zo iemand.
Hij blijft het maar volhouden.
Ik zie hem elke morgen naar zijn school toe lopen, en als ik dan Dj Bees roep reageert hij wel maar als ik vraag hoe het is met de pro pioneer carriere dan rent hij er vandoor.:p
dj2dj.nl
donkey    posted on 04-01-2008 13:27
Poster: Dj_Fantasy
Ik ken ook zo iemand.
Hij blijft het maar volhouden.
Ik zie hem elke morgen naar zijn school toe lopen, en als ik dan Dj Bees roep reageert hij wel maar als ik vraag hoe het is met de pro pioneer carriere dan rent hij er vandoor.:p

lol Cry zo'n mensen noem je wannabe's Cry
Maniax
Yorick    posted on 04-01-2008 13:27
Poster: Jorrit
Is het de moeite waard in discussie te gaan me zo iemand? Er zijn wel meer mensen denken dat ze er komen door veel op te scheppen en paartjes te hebben, deze mensen komen zichzelf nogwel tegen...
 dat is zoWinking my eye
Lanky    posted on 04-01-2008 13:38
Poster: donkey

was sarcastisch bedoeld Cry

haha nee ik snap je wel maar ik citeerde datgene wat die 'pro dj' zei .. beetje wack zeg, mensen die daar over liegen hebben alleen zichzelf er mee zitten ..
Dj_Fantasy    posted on 04-01-2008 13:38
Poster: donkey

lol Cry zo'n mensen noem je wannabe's Cry

The_Melody van dit forum kent hem ook.
Hij zegt constant dat hij pro pioneer dj is en dat hij samen met tiësto heeft gedraaid.
Hier heb je even een .::link::.
dj2dj.nl
Xitrate    posted on 04-01-2008 14:17
Haha heb je zn nieuws gezien?

Bees alweer single?

Sebastiaan (Bees) had een relatie met Daphny Duwé. De dj is een paar keer gezien in Hasselt, Hoeselt en Genk waar hij is geweest met zijn nieuwe vriendin. De dj schijnt 2 maanden samen geweest te zijn maar hij is nu weer single dat maakte hij maandag 10 september `07 bekend, hij zegt dat hij voorlopig ook single blijft wegens privé omstandigheden...

Zo praat ik ook altijd over mezelf..
User edit by Xitrate on 04-01-2008 @ 14:17:35 (5%)
Dj_Fantasy    posted on 04-01-2008 14:18
Je weet wat ze zeggen grote woorden kleine.....Cry
dj2dj.nl
ACTIVE    posted on 04-01-2008 14:21
Hahaha zegt ie ken je Brothers??

Ik heb hem daar nog nooit gezien in de R&B Lounge boven....

Tot zover ik weet draaien daar op de zaterdag en de AsianParty's alleen DJ Dynamite, DJ Mucho en ik...

Maar ach PRO PIONEER DJ kan je ook anders bekijken.. Hij is PRO voor pioneer gear en is DJ..
NielsR    posted on 04-01-2008 14:24
Wat een eikel die dj bees die gast heeft ten hoogste op een paar bbq's gespeeld en die doet precies alsof hij de grootste dj van heel europa is ofzo, hij schrijft zo ik heb samen op het podiuym gestaan met kay styles enz op stressfactor op de rozenberg.
Ok maar nu is het een beetje toeval dat de rozenberg mijn oude school is en ik ken daar nog veel mensen en op de fotos en de mensen die ik gesproken heb staat hij wel degelijk daar maar niet op het podium met kay styles enz maar in een klein tentje aan de overkant van het grote podium met zijn jb systems cd spelers gewoon zielig.

OP DIT EMAILADRES KUN JE HEM IS LATEN ZIEN HOE ZIELIG HIJ ECHT IS:
info@djbees.com
Dj_Fantasy    posted on 04-01-2008 14:26
Poster: NielsR
Wat een eikel die dj bees die gast heeft ten hoogste op een paar bbq's gespeeld en die doet precies alsof hij de grootste dj van heel europa is ofzo, hij schrijft zo ik heb samen op het podiuym gestaan met kay styles enz op stressfactor op de rozenberg.
Ok maar nu is het een beetje toeval dat de rozenberg mijn oude school is en ik ken daar nog veel mensen en op de fotos en de mensen die ik gesproken heb staat hij wel degelijk daar maar niet op het podium met kay styles enz maar in een klein tentje aan de overkant van het grote podium met zijn jb systems cd spelers gewoon zielig.

OP DIT EMAILADRES KUN JE HEM IS LATEN ZIEN HOE ZIELIG HIJ ECHT IS:
info@djbees.com

Ok Niels....laten we het ook een beetje leuk houden..
We gaan geen mensen kwetsen:p
Je kunt er eens ff over lachen en discusieren, maar zo gaan we toch niet beginnen?
Hij weet goed genoeg dat hij fout bezig is. Zijn gandse familie klopt gewoon niet
(zus is zowat hoertje van BeringenWinking my eye).
Er zullen altijd mensen zijn die hun anders voordoen of groter dan dat ze zijn.
dj2dj.nl
Gagarin12    posted on 04-01-2008 14:31
schrijven kan hij ook niet
ik citeer vanop z'n site:
`s maandags is hij dan ook doorverwezen naar het medisch centrum om een ego en foto`s te laten maken.

hij moest dus een "ego" laten maken, naar jullie reacties te horen heeft hij dat al
ACTIVE    posted on 04-01-2008 14:39
hahaa,

Ik kan ook opscheppen over de grote van in/me broek.. Draag namelijk meestal me broek met kruis boven me enkels..
NielsR    posted on 04-01-2008 14:39

Ok Niels....laten we het ook een beetje leuk houden..
We gaan geen mensen kwetsen:p
Je kunt er eens ff over lachen en discusieren, maar zo gaan we toch niet beginnen?
Hij weet goed genoeg dat hij fout bezig is. Zijn gandse familie klopt gewoon niet
(zus is zowat hoertje van BeringenWinking my eye).
Er zullen altijd mensen zijn die hun anders voordoen of groter dan dat ze zijn.

Ik kan daar gewoon nie tege als je zo een hoge dunk van jezelf hebt en ik schreef toch gewoon maar de waarheid waar hij die zwaar overdreef en het emailadres is gewoon het email onder het contact me knopje zie ik helemaal geen probleem mee contact hem toch gewoon is met zijn overdreven dingenCry.

En @ gagarin zijn engels moet ongeveer het slechtste zijn wat ik ooit gehoord heb kijk is bij de onderschriften van sommige fotos. bv; the table from the special guests...

Omg hier dj bees in concert
User edit by NielsR on 04-01-2008 @ 14:46:05 (9%)
Dj_Fantasy    posted on 04-01-2008 14:52
Gewoon een familie feestje:p
Er staat nog ene bij van in mn oude school Sint-Jan.
Die film klopt wel, maar toen bij mijn eindfuif kreeg hij het publiek dus gewoon NIET mee.
We zaten buiten allemaal wat te zitten. Terwijl er binnen zowat 50 mensen overbleven.
WIL JE EEN AVOND VOL SPANNING BOEK VOORAL NIET DJ BEES!!
dj2dj.nl
donkey    posted on 04-01-2008 14:59

The_Melody van dit forum kent hem ook.
Hij zegt constant dat hij pro pioneer dj is en dat hij samen met tiësto heeft gedraaid.
Hier heb je even een .::link::.

whaha , samen met tiësto gedraaid :p:p in z'n dromen ja :D
Maniax
donkey    posted on 04-01-2008 15:01
Gewoon een familie feestje:p
Er staat nog ene bij van in mn oude school Sint-Jan.
Die film klopt wel, maar toen bij mijn eindfuif kreeg hij het publiek dus gewoon NIET mee.
We zaten buiten allemaal wat te zitten. Terwijl er binnen zowat 50 mensen overbleven.
WIL JE EEN AVOND VOL SPANNING BOEK VOORAL NIET DJ BEES!!

dan is ie wel een echte pioneer pro dj eh :p als die het publiek niet meekrijgt :p NOT
Maniax
ACTIVE    posted on 04-01-2008 15:01
Dromen..!!!

Cry

Dan ben ik de Kerstman en krijgt iedereen een nieuwe DJ Set voor de kerst.
donkey    posted on 04-01-2008 15:05
Poster: ACTIVE
Dromen..!!!

Cry

Dan ben ik de Kerstman en krijgt iedereen een nieuwe DJ Set voor de kerst.

was dat maar waar :p:p voor mij  full pioneer graag :d
Maniax
User edit by donkey on 04-01-2008 @ 15:05:24 (24%)
NielsR    posted on 04-01-2008 17:32
Hoe zit het nu met die quiz? de datum is toch verstreken is er nu een winnaar?
Roos    posted on 04-01-2008 20:23
grappig, er zit hier nu een broeder bij ons in de huiskamer. Kom ik erachter dat het dorp waar ik woon op wikipedia staat Cry. Ik zal hem maar snel een borrel geven, dan wordt het nog gezelliger!  
Verder geen boeiend nieuws, sorry
User edit by Roos on 04-01-2008 @ 20:27:03 (50%)
Wout-r    posted on 04-01-2008 20:42
Driel (waar ik woon) staat ook op Wikipedia! Cry Sommige dingen die erop staan wist ik niet eens :P
NielsR    posted on 04-01-2008 20:46
Bastian    posted on 04-01-2008 20:47
Voor de mensen die over mijn dorpje wat willen weten check dan huijbergen wikipedia
"De plaats Huijbergen is officieel sinds 1263 bekend. De plaatsnaam Huijbergen is mogelijk afgeleid van de woorden hoi (Germaans voor waterig gebied) en bergen (wat duidt op een heuvelachtig gebied)."
Wel triest hoe je op die naam komt:P
User edit by Bastian on 04-01-2008 @ 20:47:40 (1%)
Bouncy    posted on 04-01-2008 20:50
Poster: NielsR
Hoe zit het nu met die quiz? de datum is toch verstreken is er nu een winnaar?

Ik wil het ook weten!
Dj_Fantasy    posted on 04-01-2008 20:54
Haha de mijne ook!
Blijkt nu dat Beringen ook bestaat in 4 andere landen waaronder Zwitserland:o
dj2dj.nl

110 Users online: 19 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 108.597
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.586.598