Poster: Dj_Fantasy
Ik ken ook zo iemand.
Hij blijft het maar volhouden.
Ik zie hem elke morgen naar zijn school toe lopen, en als ik dan Dj Bees roep reageert hij wel maar als ik vraag hoe het is met de pro pioneer carriere dan rent hij er vandoor.:p
Poster: Jorritdat is zo
Is het de moeite waard in discussie te gaan me zo iemand? Er zijn wel meer mensen denken dat ze er komen door veel op te scheppen en paartjes te hebben, deze mensen komen zichzelf nogwel tegen...
Poster: donkey
was sarcastisch bedoeld
Poster: donkey
lolzo'n mensen noem je wannabe's
Bees alweer single?
Sebastiaan (Bees) had een relatie met Daphny Duwé. De dj is een paar keer gezien in Hasselt, Hoeselt en Genk waar hij is geweest met zijn nieuwe vriendin. De dj schijnt 2 maanden samen geweest te zijn maar hij is nu weer single dat maakte hij maandag 10 september `07 bekend, hij zegt dat hij voorlopig ook single blijft wegens privé omstandigheden...
Poster: NielsR
Wat een eikel die dj bees die gast heeft ten hoogste op een paar bbq's gespeeld en die doet precies alsof hij de grootste dj van heel europa is ofzo, hij schrijft zo ik heb samen op het podiuym gestaan met kay styles enz op stressfactor op de rozenberg.
Ok maar nu is het een beetje toeval dat de rozenberg mijn oude school is en ik ken daar nog veel mensen en op de fotos en de mensen die ik gesproken heb staat hij wel degelijk daar maar niet op het podium met kay styles enz maar in een klein tentje aan de overkant van het grote podium met zijn jb systems cd spelers gewoon zielig.
OP DIT EMAILADRES KUN JE HEM IS LATEN ZIEN HOE ZIELIG HIJ ECHT IS:
info@djbees.com
Ok Niels....laten we het ook een beetje leuk houden..
We gaan geen mensen kwetsen:p
Je kunt er eens ff over lachen en discusieren, maar zo gaan we toch niet beginnen?
Hij weet goed genoeg dat hij fout bezig is. Zijn gandse familie klopt gewoon niet
(zus is zowat hoertje van Beringen).
Er zullen altijd mensen zijn die hun anders voordoen of groter dan dat ze zijn.
The_Melody van dit forum kent hem ook.
Hij zegt constant dat hij pro pioneer dj is en dat hij samen met tiësto heeft gedraaid.
Hier heb je even een .::link::.
Gewoon een familie feestje:p
Er staat nog ene bij van in mn oude school Sint-Jan.
Die film klopt wel, maar toen bij mijn eindfuif kreeg hij het publiek dus gewoon NIET mee.
We zaten buiten allemaal wat te zitten. Terwijl er binnen zowat 50 mensen overbleven.
WIL JE EEN AVOND VOL SPANNING BOEK VOORAL NIET DJ BEES!!
Poster: ACTIVE
Dromen..!!!
Dan ben ik de Kerstman en krijgt iedereen een nieuwe DJ Set voor de kerst.
Poster: NielsR
Hoe zit het nu met die quiz? de datum is toch verstreken is er nu een winnaar?