Poster: Luxx
waarom zie ik steeds onder de ads staan: you havent answered quiz "..." en dan staat er telkens als ik refresh een ander artikel van de webshop. als ik erop klik staat er: quiz not active
Poster: Ferrox
Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Ik heb maar 3 uurtjes geslapen :S kon niet meer slapen ....
Poster: ccc
Je moet ook niet zoveel schijven nemen op 1 avond.
Ik kwam er net achter dat bij mij op het profiel de verkeere stijlen stonden! Hardcore, Apres-ski enz :P
Dit is dan sinds dat het weer gemaakt is denk ik..
Toch maar snel even veranderd!
Iedereen "De Beste Wensen" voor 2008.
Zoals we hier in het Noorden zeggen: Vul Zeg'n!!!
Poster: bramv
ik wil een nieuwe videokaart voor games zoals cod 4.
Weet iemand een goeie videokaart, voor niet al te duur?
nu heb ik een GeForce 6100 nForce 405
Poster: NielsR
Even voor de belgen maar ik vind dat we een petitie ofzo moeten starten om mega mindy te laten verbieden op fuifen echt ze draaien da echt constant en da komt men strot echt uit ze.
En da is een f*cking liedje voor kleine kindjes en de nederlanders kunen mischien ook al beter die petitie teken want binnekort zal studio 100 heel die mega mindy show ook wel naar nederland over late komen met de bijhorende kut liederen en dan zullen ze die daar ook wel grijsdraaien.
Even voor de belgen maar ik vind dat we een petitie ofzo moeten starten om mega mindy te laten verbieden op fuifen echt ze draaien da echt constant en da komt men strot echt uit ze.
En da is een f*cking liedje voor kleine kindjes en de nederlanders kunen mischien ook al beter die petitie teken want binnekort zal studio 100 heel die mega mindy show ook wel naar nederland over late komen met de bijhorende kut liederen en dan zullen ze die daar ook wel grijsdraaien.
Poster: ccc
Haha ik het het laatst gezien op de belg. Ik heb echt te doen met jullie. Tis echt te triest voor woorden. :P
k19t91 (2 days ago) Show Hide Marked as spam0![]()
Replymajong asshole vetzaksken van men voete , mega mindy is zalig gij lompen onnozelaar!!
Zo iemand zou ik graag in recht in gezicht zeggen, jij bent triest. :D
Kennen jullie dit trouwens. Zotte Berre
Echt te vet voor woorden. Dat moet je gewoon gezien hebben.
Edit: Ik zie zojuist dat de pagina iets is aangepast. Maar hij blijft vet.