quote: |
Poster: Sunrise8 heb ook nieuwe scheermesje gehad. gilette fusion ![]() ![]() |
Als mp3 niet hoeft.. cdj 800 eerste versie..
Waarschijnlijk redelijk tekoop op de 2e hands markt,
en gewoon een perfecte cd speler voor thuis en onderweg.
Poster: A-flex
heb een enorm probleem! Ik kan/weet gewoon niet wat ik nu het best zou updaten. Ben al een lange tijd aan't piekeren. Heb nu een set met 2TT's maar zou graag nog een cd speler toe voegen. Maar men speakers zijn ook aan vervanging toe! Ik weet gewoon niet wat ik voorgang want heb intussen men vibe 15 bestelling gestopt. Of ik koop speakers of cdj's en bij de cdj's zat ik te denken aan 2de hands cdj 1000 mk 2's of 800 Mk 2's of cdj 200's Die 200's Zou ik dan wel redelijk snel kunnen aanschaffen maar ben bang dat ik er rap op uitgekeken zal zijn. cdj 400 mmh ja. En mp3 hoeft voor mij ook niet perse.
Kan iemand me helpen?
is de header bovenaan de pagina al lang zo in kerstmis sfeer
ik zie het nu pas
Poster: Bastian
LOL.. heb net maar eens een Gekke Houz video mixtape opgenomen:P
Poster: Bastian
Ik heb een setje JB CD 200's hier te koop staan
Je hoeft enkel lasers te verschonen/vernieuwen en je kunt ermee aan de slag!
Poster: A-flex
heb een enorm probleem! Ik kan/weet gewoon niet wat ik nu het best zou updaten. Ben al een lange tijd aan't piekeren. Heb nu een set met 2TT's maar zou graag nog een cd speler toe voegen. Maar men speakers zijn ook aan vervanging toe! Ik weet gewoon niet wat ik voorgang want heb intussen men vibe 15 bestelling gestopt. Of ik koop speakers of cdj's en bij de cdj's zat ik te denken aan 2de hands cdj 1000 mk 2's of 800 Mk 2's of cdj 200's Die 200's Zou ik dan wel redelijk snel kunnen aanschaffen maar ben bang dat ik er rap op uitgekeken zal zijn. cdj 400 mmh ja. En mp3 hoeft voor mij ook niet perse.
Kan iemand me helpen?
Poster: NielsR
Die wil ik wel eens zien
Poster: ccc
Wie weet hoe deze remix heet of waar ik hem kan vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=LYaZYmTwOxA
Gekke Houz, Rauw Is Lauw: The Video Part 1!!!
Morgen staat part 2 erop