De Late Leeuw, chat corner (DEEL 10) (19/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 25-11-2007 00:00
Terugblik :

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9

Bookmarken van dit topic :

Heb je wat nonsense op je hart, gooi het er hier maar uit 
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (DEEL 10) ??

Vote :   

DNR    posted on 20-12-2007 22:53
haha.. hier vanochtend ook al.. elke plaats in de buurt was gewoon hellemaal niets behalve hier.
Dj_Fantasy    posted on 20-12-2007 23:00

een echt gave film:
5 GHz Project: CPU Cooling With Liquid Nitrogen
.::LINK::.

dj2dj.nl
Yorick    posted on 21-12-2007 10:43

verveel me wie wil met mij schaatsten?

Dj_Fantasy    posted on 21-12-2007 10:47
arg, ik denk dat ik niets meer ga mogen.
Ben net mn rapport gaan halen...
nu kan ik mooi de afvoer maken... 3 buizen!
mechanica, analyse van machine elementen en elektriciteit &labo.
Daar gaat men mooie vakantie.
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 21-12-2007 @ 10:47:45 (2%)
Yorick    posted on 21-12-2007 11:13
okej leuk:p
Laidback    posted on 21-12-2007 11:46
Poster: robbert
thx robert hier, thx robert daar... Bedank liever de Echte Robbert (met dubbele b..), ik plaatste de link! Winking my eye

(mijn linkje was alleen iets kleiner..)

Sorry "Bijna" Naamsgenoot Cry
ik vond het alleen ff nodig om een Uber link neer te smijten!!
robbert    posted on 21-12-2007 13:13
Poster: Laidback

Sorry "Bijna" Naamsgenoot Cry
ik vond het alleen ff nodig om een Uber link neer te smijten!!

Haha ja jou link was iets opvallender.. Ben trouwens benieuwd of het een mooi ding is, misschien is het wel een prul wat binnen 5 seconden bij het oud papier ligt?!
cross-over    posted on 21-12-2007 13:18
Zo eindelijk vakantie.
Nog even pakken en dan 2 weken naar de sneeuw.

Tot volgend jaar.......Cry
http://soundcloud.com/lau-daniels
Ferrox    posted on 21-12-2007 14:13
Poster: robbert

Haha ja jou link was iets opvallender.. Ben trouwens benieuwd of het een mooi ding is, misschien is het wel een prul wat binnen 5 seconden bij het oud papier ligt?!

Ook jij bedankt Robbert :D
Sunrise8    posted on 21-12-2007 14:17
zo me 1e kerstbal meegemaakt, was echt lache, iedereen in pak en allemaal netjes. zag er heel vet uit, verlichting goed geregeld. leuke dj en alcohol mocht gewoon ook al was je 14/15 Happy, laughing dus was heel vet Happy, laughing. vanochtend iedereen brak bij het kerstontbijt natuurlijk :P iedereen na dat feest nog naar de kroeg haha. maar lijkt me oko wel vet voor de dj. om te draaien voor allemaal 'knullejtes' met pakken aan die toch allemaal los gaan Happy, laughing
Music made me who i am
Ferrox    posted on 21-12-2007 14:39
Poster: Sunrise8
zo me 1e kerstbal meegemaakt, was echt lache, iedereen in pak en allemaal netjes. zag er heel vet uit, verlichting goed geregeld. leuke dj en alcohol mocht gewoon ook al was je 14/15 Happy, laughing dus was heel vet Happy, laughing. vanochtend iedereen brak bij het kerstontbijt natuurlijk :P iedereen na dat feest nog naar de kroeg haha. maar lijkt me oko wel vet voor de dj. om te draaien voor allemaal 'knullejtes' met pakken aan die toch allemaal los gaan Happy, laughing

Ik heb dat gisteren toevallig ook gedaan Happy, laughing

Kerstbal, 240 man aanwezig. Allemaal in pak (en wat zagen die meiden er lekker uit jammie!!) En helemaal los! Alleen geen alcohol in het spel. Maar op het einde vroeg ik me toch af of dat toevallig niet het geval was. Want het ging zo gek tekeer :D
rickdekoning    posted on 21-12-2007 19:20
Ik draai vanavond op gala van half 2 tot 3. Zelf ook strak in het pak..
Vibemaster-D    posted on 21-12-2007 21:19
strak in pak is vet vooral stropdas
PatrickBeuken    posted on 21-12-2007 21:35
Stropdas is not done op een gala... het komt echter wel vaak voor op de scholieren en studentengalatjes. Gala = voor heren een smoking met strikje, een horloge is ook not done.
robbert    posted on 21-12-2007 21:43

Tja je hoort inderdaad officieel in smoking te gaan, maar een pak ziet er toch net even leuker uit! En zeg nou zelf, dat is toch zeker netjes genoeg?

Sunrise8    posted on 21-12-2007 22:10
man het was een kerstBAL bij ons, iedereen was gewoon in pak en sommigen in smoking. maar pak of smoking, het is allebei net. wel waren er weer van die rare figuren bij die dan alleen een zwarte spijkerbroek met een overhemd (casual) hadden aangetrokken maja moeten zij weten. alcohol controle was wel streng bij ons, blaastest. bij 0,01 kwam je al niet binnen, moest echt 0,00 zijn. (ja er zit al standaard 0,2 in je bloed, maar dat telt de alcohol meter niet mee.)

maaar la met al was het heel gezellig, iedereen kwam in de stemming met het kerstlied all i want for christmas is you. en toen ging iedereen bier halen en toen kwam het nr ain't no party like an alcoholic party... nou toen ging iedereen helemaaal los Happy, laughing volgend jaar chil weer :D
Music made me who i am
Renzis    posted on 21-12-2007 22:22
Moet binnekort ook op een gala draaien, gewoon strak in pak, maar wel opvallend, nog ff kijken hoe:D

Nog veel mensen die met oud en nieuw draaien btw?? word voor mij de eerste keer optredes om middernacht.
Sunrise8    posted on 21-12-2007 22:27
Poster: Renzis
Moet binnekort ook op een gala draaien, gewoon strak in pak, maar wel opvallend, nog ff kijken hoe:D

Nog veel mensen die met oud en nieuw draaien btw?? word voor mij de eerste keer optredes om middernacht.

das voor mij echt niks, om te draaien op oud en nieuw of om uit te gaan, ik vind oud en nieuw vieren altijd leuk met familie etc. iedereen gelukkig nieuw jaar wensen die je kent ( maja zal ook aan de leeftijd liggen).

trouwens hoe je opvallend kan gaan: wit of roze pak. haha is heel opvallend, maja bij kerst hoort een zwart pak Happy, laughing. vind ik dan
Music made me who i am
Renzis    posted on 21-12-2007 22:32
Dat gala van mij is 4 januarie en heeft nix met kerst of oud en nieuw te maken, maar wit pak is idd wel zwaar stoer, zwarte handschoentjes er bij. Hoge hoed op (word lastig met HP)
Laidback    posted on 21-12-2007 23:26
ik heb vanaaf lekker Vakantie begin avond! :P

net ongeveer een kwart liter aan Absolut Wodka Vanilla op..
en nog wat shotjes Absolut: Kurant, Ruby Red, Citron, Red Berry & Cranberry ...

nu een dikke cubaan erbij. en over een half uur de stad in.. zal me wat worden! :P
ScottB    posted on 22-12-2007 12:10
Poster: PatrickBeuken
Stropdas is not done op een gala... het komt echter wel vaak voor op de scholieren en studentengalatjes. Gala = voor heren een smoking met strikje, een horloge is ook not done.

Ik kan je verzekeren dat als je met een smoking op een studentengala aan komt je raar wordt aangekeken. Iedereen draagt een rokkostuum en de vrouwen moeten in lang(dus ook geen cocktailjurkjes).
DNR    posted on 22-12-2007 13:00
Haha..

ik ben gister ook ff op een gala geweest.

Eerst was het op het werk bier drinken bij de jaar afsluiting.
Toen gingen we het dorp in en kwamen we met zn 3en op het idee om de stad in te gaan naar het kerstgala van een school van een collega.

En natuurlijk mochten wij er niet in.

We hadden geen gala kleren aan. met uitzondering van 1 collega.
we hadden btw wel kaartjes.

Toen weggestuurd door de bewaking. Wij achterom de pakeergarage in en wat denk je.. staat daar de deur open. Snel naar binnen en ff wat nette jasjes geregeld bij wat bekenden. en toen de zaal in.

jammer dat het maar ongeveer 20 minuten waren voordat de bewakings ons zach en we er uit werden gegooid.

Maar t was wel een mooie avond. ondanks dat we er maar zo even zijn geweest:P
Laidback    posted on 22-12-2007 13:05
de man met de hamer staat naast me met in 1 hand een grote fles Absolut wodka.. en in de andere een ontiegelijk dikke Sloophamer !

maaaar zoooo wat was het gezellig!!! :D
User edit by Laidback on 22-12-2007 @ 13:05:23 (30%)
bramv    posted on 22-12-2007 13:05
wie heeft nog ijshockey schaatsen te koop? Maatje 43/44 :p
Dj_Fantasy    posted on 22-12-2007 13:21
Poster: bramv
wie heeft nog ijshockey schaatsen te koop? Maatje 43/44 :p

Is er bij jou ook een vijver ofzo bevroren met dit weer:PConfused
dj2dj.nl

144 Users online: 8 Guests (136 Unknown)
Pages generated today : 63.600
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.671.351