een echt gave film:
5 GHz Project: CPU Cooling With Liquid Nitrogen
.::LINK::.
verveel me wie wil met mij schaatsten?
Poster: robbert
thx robert hier, thx robert daar... Bedank liever de Echte Robbert (met dubbele b..), ik plaatste de link!
(mijn linkje was alleen iets kleiner..)
Poster: Laidback
Sorry "Bijna" Naamsgenoot
ik vond het alleen ff nodig om een Uber link neer te smijten!!
Poster: robbert
Haha ja jou link was iets opvallender.. Ben trouwens benieuwd of het een mooi ding is, misschien is het wel een prul wat binnen 5 seconden bij het oud papier ligt?!
Poster: Sunrise8
zo me 1e kerstbal meegemaakt, was echt lache, iedereen in pak en allemaal netjes. zag er heel vet uit, verlichting goed geregeld. leuke dj en alcohol mocht gewoon ook al was je 14/15dus was heel vet
. vanochtend iedereen brak bij het kerstontbijt natuurlijk :P iedereen na dat feest nog naar de kroeg haha. maar lijkt me oko wel vet voor de dj. om te draaien voor allemaal 'knullejtes' met pakken aan die toch allemaal los gaan
Tja je hoort inderdaad officieel in smoking te gaan, maar een pak ziet er toch net even leuker uit! En zeg nou zelf, dat is toch zeker netjes genoeg?
Poster: Renzis
Moet binnekort ook op een gala draaien, gewoon strak in pak, maar wel opvallend, nog ff kijken hoe:D
Nog veel mensen die met oud en nieuw draaien btw?? word voor mij de eerste keer optredes om middernacht.
Poster: PatrickBeuken
Stropdas is not done op een gala... het komt echter wel vaak voor op de scholieren en studentengalatjes. Gala = voor heren een smoking met strikje, een horloge is ook not done.
Poster: bramv
wie heeft nog ijshockey schaatsen te koop? Maatje 43/44 :p