De Late Leeuw, chat corner (DEEL 10) (10/42)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

W.i.M    posted on 25-11-2007 00:00
Terugblik :

Deel 1

Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9

Bookmarken van dit topic :

Heb je wat nonsense op je hart, gooi het er hier maar uit 
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about De Late Leeuw, chat corner (DEEL 10) ??

Vote :   

Sunrise8    posted on 06-12-2007 15:12

hee er ging iets mis, dubbelpost Unhappy

hier nog even de post van de vorige blz

EDIT
ben ik ook haha. maar goed het probleem met vista is dus gewoon een VISTA PROBLEEM want zoals jullie misschien weten (of nog niet) kan ik mijn mixer niet meer op virtual dj aansluiten (omdat ik nu nog maar 1 cdj heb moet ik de andere via de pc doen) maar bij xp lukte dit prima. op vista lukt het ook, en over de boxen hoor je het prima, maar dan neem ik op en dan hoor je in de mix wat je over de HP ook hoort. zelfs als het cue knopje uitstaat en de fader naar bnede is. dus ik een demo van numark cue 5.0 gedownload, maar nee hoor. precies hetzelfde probleem. dus het ligt egt aan vista. nou komt er voor het eind van dit jaar een compatibity voor mijn e-mu 1212m geluidskaart uit zodat die compatibel is met vista en misschien dat het dan wel lukt. dan kan ik tenminste via mdi aan de slag met de bijgeleverde ableton & cubase (en nog 10 andere software progjes haha). dus moet goedkomen dan
iemand een idee hoe het komt? of ligt het echt gewoon aan vista?

Music made me who i am
User edit by Sunrise8 on 06-12-2007 @ 15:14:33 (100%)
Sunrise8    posted on 06-12-2007 15:13

even een post tussendoor.

ik zie net dat ik PRO ben. leuk Happy, laughing.
trouwens jammer dat mijn vorige post op de vorige blz staat, kan iemand me misschien dat nog ff vertellen ?

Music made me who i am
PatrickBeuken    posted on 06-12-2007 15:17
Poster: Sunrise8
ik zie net dat ik PRO ben.

Een goed moment om je op deze functie te wijzen: Happy, laughing
Sunrise8    posted on 06-12-2007 15:29
ja ik weet wel wat edit is:P. maar kijk ik was dus aant type. en inplaats van capslock drukte ik tab in en toen gebeurde er ites en kon ik gewoon doorgaan met typen. en zag daarna pas dat het 2x gepost was. dus heb ik van de bovneste maar even deze die er nu staat emaakt. daarom Happy, laughing
Music made me who i am
Twizz    posted on 06-12-2007 15:58
en k zit hier nog steeds op schoolWOW
bramv    posted on 06-12-2007 16:03
Poster: Twizz
en k zit hier nog steeds op schoolWOW

sterkte
Ferrox    posted on 06-12-2007 16:07
Ik heb vandaag de hele dag mijn kamer geruimt... Wat voelt dat goed :D

En nog wel wat andere dingetjes.. Zoals oude cd uitzoeken op goede nummers en die eraf rippen en weer op een ander cd'tje fikken.. Want dat scheeld zoekwerk + sleepwerk...
Bouncy    posted on 06-12-2007 16:37
K heb eindelijk een avatar!!!
Cry
Roos    posted on 06-12-2007 21:11
Poster: Ferrox

En nog wel wat andere dingetjes.. Zoals oude cd uitzoeken op goede nummers en die eraf rippen en weer op een ander cd'tje fikken.. Want dat scheeld zoekwerk + sleepwerk...

Zo zeg, dat moet ik ook doen!!! Overal ligt vinyl, echt overal!!! En het ergste is nog, uit de hoezen!! Dat wordt zoeken!.

Gelukkig heb ik afgelopen 2 dagen vrij gehad, morgen maar eens werken. Ik ben echt toe aan het weekend Cry(en dan heb ik weer geen tijd, heb ik nl iets beters te doen, miss met een ecler evo 5 spelen, ben alleen bang dat ik hem sloop)
Ferrox    posted on 06-12-2007 21:40
Poster: Roos

Zo zeg, dat moet ik ook doen!!! Overal ligt vinyl, echt overal!!! En het ergste is nog, uit de hoezen!! Dat wordt zoeken!.

Haha dat gebeurt hier niet... Heb ze maar weer toegevoegd aan mijn discogs.. die is nu weer up to date..

Maarrem, als je er nog mee wil draaien is het mss toch verstandig om ze in de hoezen te doen Winking my eye
Sunrise8    posted on 06-12-2007 22:36
krijg ik trouwens geen topic? dat ik pro ben geworden etc. hoorde ik net van luxx dat alle pro's dat kregen voordat ze pro werden. maja bij renzis heb ik dat volgens mij ook niet gezien. best jammer Happy, laughing.

en me e-mu 1212m geluidskaart doet het nogsteeds niet. de compatebility is er nog niet. tenminste IK kan het niet vinden. misschien dat 1 vna jullie het kan vinden Happy, laughing
Music made me who i am
NielsR    posted on 06-12-2007 22:51
Poster: Sunrise8
krijg ik trouwens geen topic? dat ik pro ben geworden etc. hoorde ik net van luxx dat alle pro's dat kregen voordat ze pro werden. maja bij renzis heb ik dat volgens mij ook niet gezien. best jammer Happy, laughing.

en me e-mu 1212m geluidskaart doet het nogsteeds niet. de compatebility is er nog niet. tenminste IK kan het niet vinden. misschien dat 1 vna jullie het kan vinden Happy, laughing

Ik wil er wel vlug eentje aanmaken als je wilCry
D-wan    posted on 06-12-2007 23:14

Lol !
ccc    posted on 07-12-2007 08:33
Welke programmeertaal moet je daarvoor kennen?
Yorick    posted on 07-12-2007 10:45
zijn er mensen die mijn 50% hdj 1000 wiilen zien?
cross-over    posted on 07-12-2007 11:47
yep, show us.

Lijkt zeker niet op deze?     Cry                             headset
http://soundcloud.com/lau-daniels
cross-over    posted on 07-12-2007 12:51
lekker druk..... 4 users....
61 Users online: 

cross-over
Tim1978
DJNazdrovje
ginoleuzzi

57 guests
http://soundcloud.com/lau-daniels
Bastian    posted on 07-12-2007 12:59
Poster: Ferrox

Moet je na gaan hoe ik me elke zondag ochtend/ middag voel:D
D-wan    posted on 07-12-2007 15:49
Poster: ccc
Welke programmeertaal moet je daarvoor kennen?

DJ Pascal
ccc    posted on 07-12-2007 17:30
Haha :P
NielsR    posted on 07-12-2007 18:21
Ik was vandaag even naar de platenwinkel geweest had BE van steve en luke even opgelegd lekker liedje maar de kwaliteit zuigt tis ok nog mar een white kheb em dus nie meegepakt de plaat van lauw heb ik ook gevonden was wel lekker maar heb ik ook nie meegepakt omdat ie niet echt mijn genre is, wat ik wel heb meegepakt is samanta fu - ytheme from discotheque en Mstrkrft ep en sebastion - killing in the name of (remake) zalig liedje.
Sunrise8    posted on 07-12-2007 20:45
ok om dit topic een beetje op te krikken heb ik een vraag. ik ben zelf house/dance dj. maar naar hardstyle LUISTEREN vind ik heerlijk om lekker los te gaan etc. hardcore spreekt me minder aan. nou ben ik uitgenodigd door iemand voor thunderdome 15 dec as en ik vraag me af of ik erheen zal gaan?. het is volgens mij echt alleen maar speedcore en dat soort shit en alleen maar hakke en gabbers. niks hardstyle daaroo. dus mijn vraag. zal ik het doen ?
Music made me who i am
Bastian    posted on 08-12-2007 00:36
Zooo kom net effe van de jeugdherberg vandaan..
Kreeg te horen dat mijn residentie vanaf nu is 'opgezegd' maar dat ik nog wel uitgenodigd word als special guest om het niveau ervan op te krikken.
Opzich geen problemen mee want laatste tijd zat ik ook een beetje te twijfelen MAAAR de tent ging vanavond dus echt geweldig los, heb het zelden mee gemaakt (nog 1 andere keer om precies te zijn) en het was dus echt een super 'afscheids' jeugddisco voor mij:D
Ben nog heerlijk aan het nagenieten, a.s.p. filmpje op youtube van de avond:P
Trouwens ik ben van plan nu ik op house overgestapt ben om een nieuwere dj naam aan te nemen, wat vinden jullie van Sebastian Floris of San Sebastian?Winking my eye
User edit by Bastian on 08-12-2007 @ 13:53:46 (29%)
DNR    posted on 08-12-2007 13:41
check dit eens

deze kerel ( die overgens een zeer nette set neer zet!) werkt met timecode
maar ik zag dat hij maar een paar keer aan de pitch fader tikt, maar alle nummers zijn kwa bpm's geleik. het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat alle nummers al geleik staan.
Volgensmij zet hij gewoon de bpm geleik in het computer progamma.

weet iemand hoe hij dat doet?

verder respect voor zijn mix!
NielsR    posted on 08-12-2007 13:45
Poster: DNR
check dit eens

deze kerel ( die overgens een zeer nette set neer zet!) werkt met timecode
maar ik zag dat hij maar een paar keer aan de pitch fader tikt, maar alle nummers zijn kwa bpm's geleik. het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat alle nummers al geleik staan.
Volgensmij zet hij gewoon de bpm geleik in het computer progamma.

weet iemand hoe hij dat doet?

verder respect voor zijn mix!

Had ik ook al is gezien vond het wel strange dat hij een hip hop setup gebruikt voor hardcore en daardoor nog zit te scratchen
User edit by NielsR on 08-12-2007 @ 13:46:28 (100%)

396 Users online: 290 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 48.590
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.741.981