hee er ging iets mis, dubbelpost
hier nog even de post van de vorige blz
EDIT
ben ik ook haha. maar goed het probleem met vista is dus gewoon een VISTA PROBLEEM want zoals jullie misschien weten (of nog niet) kan ik mijn mixer niet meer op virtual dj aansluiten (omdat ik nu nog maar 1 cdj heb moet ik de andere via de pc doen) maar bij xp lukte dit prima. op vista lukt het ook, en over de boxen hoor je het prima, maar dan neem ik op en dan hoor je in de mix wat je over de HP ook hoort. zelfs als het cue knopje uitstaat en de fader naar bnede is. dus ik een demo van numark cue 5.0 gedownload, maar nee hoor. precies hetzelfde probleem. dus het ligt egt aan vista. nou komt er voor het eind van dit jaar een compatibity voor mijn e-mu 1212m geluidskaart uit zodat die compatibel is met vista en misschien dat het dan wel lukt. dan kan ik tenminste via mdi aan de slag met de bijgeleverde ableton & cubase (en nog 10 andere software progjes haha). dus moet goedkomen dan
iemand een idee hoe het komt? of ligt het echt gewoon aan vista?
even een post tussendoor.
ik zie net dat ik PRO ben. leuk .
trouwens jammer dat mijn vorige post op de vorige blz staat, kan iemand me misschien dat nog ff vertellen ?
Poster: Sunrise8
ik zie net dat ik PRO ben.
Poster: Twizz
en k zit hier nog steeds op school
Poster: Ferrox
Ik heb vandaag de hele dag mijn kamer geruimt... Wat voelt dat goed :D
En nog wel wat andere dingetjes.. Zoals oude cd uitzoeken op goede nummers en die eraf rippen en weer op een ander cd'tje fikken.. Want dat scheeld zoekwerk + sleepwerk...
Poster: Roos
Zo zeg, dat moet ik ook doen!!! Overal ligt vinyl, echt overal!!! En het ergste is nog, uit de hoezen!! Dat wordt zoeken!.
Poster: Sunrise8
krijg ik trouwens geen topic? dat ik pro ben geworden etc. hoorde ik net van luxx dat alle pro's dat kregen voordat ze pro werden. maja bij renzis heb ik dat volgens mij ook niet gezien. best jammer.
en me e-mu 1212m geluidskaart doet het nogsteeds niet. de compatebility is er nog niet. tenminste IK kan het niet vinden. misschien dat 1 vna jullie het kan vinden
Poster: Ferrox
Ik heb vandaag de hele dag mijn kamer geruimt... Wat voelt dat goed :D
Poster: ccc
Welke programmeertaal moet je daarvoor kennen?
Poster: DNR
check dit eens
deze kerel ( die overgens een zeer nette set neer zet!) werkt met timecode
maar ik zag dat hij maar een paar keer aan de pitch fader tikt, maar alle nummers zijn kwa bpm's geleik. het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat alle nummers al geleik staan.
Volgensmij zet hij gewoon de bpm geleik in het computer progamma.
weet iemand hoe hij dat doet?
verder respect voor zijn mix!