zoals een aantal mensen weten wordt misschien de lesuren norm verhoogd. gaan er van jullie daadwerkelijk in staking of nemen jullie geen deel van deze acties? ik vind zelf beetje loltrappen tijdens lestijd altijd leuk dus op mij kan je rekenen
Poster: Illusion
Ik zou serieus niet mee staken!. Het is ook gewoon wel te vergelijken...
Op school betaal je iets voor wat je wil leren.... Wil je altijd een domme jongen wezen, die niks heeft geleerd? Je zit op school om te leren, niet om te nixen. En school is goed voor je, (zolang het onderwijs goed is). Voor de rest moet je gewoon je uren volgen die je staan voorgeschreven.
Die stakingen en andere bullshit gaat nergens over... Jullie als VMBOers zien school als een verplichting!
Toch heben je ouders er voor betaald, en zul je er zelf in de toekomst ook voor moeten betalen. Je leert op school, en op vooral op het VMBO of iets in die richting de basis voor je vervolg opleiding. Het is niet altijd even leuk, Wiskunde, Natuurkunde, Nederlands etc. Maar je moet dit gewoon even doorstaan.
Als je op je vervolg opleiding zit, dan focus je je ook meer op het doel dat jij graag opwilt, en dan wordt school vanzelf leuk, en heb je geen zin in stakingen of andere Bullshit..
Trouwens, die voorzitter van LAKS is zelf ook nog maar 17 jaar, en een broekie, die maar wat dom zit te lullen.
De stakingen gaan over de 1024 uren die worden gegeven, maar toch zie je de meeste over andere onderwerpen praten! Met sommige daarvan ben ik het eens, waaronder: Dat veel leraren tegenwoordig niet van het niveau zijn om les te geven.