zoals een aantal mensen weten wordt misschien de lesuren norm verhoogd. gaan er van jullie daadwerkelijk in staking of nemen jullie geen deel van deze acties? ik vind zelf beetje loltrappen tijdens lestijd altijd leuk dus op mij kan je rekenen
Poster: MD
Dus als jij thuis komt is je huiswerk gemaakt... Als ik thuis kom is er nog NIETS van mijn huiswerk gemaakt... Wij moeten 's avonds nog gemiddeld 3 uur leren en taken maken...
Ik doe er zelf niet aan mee, ik heb het niet slecht ofzo :P. Maar vrijdag mijn laatste uur had ik een s.o en zag buiten dat de andere school (zitten bij ons 3 scholen naast elkaar in Zutphen) wel aan het staken was. Maar wat ik al zei, ik doe er zelf niet aan mee
Poster: dj-nick
Vrijdag al gestaakt.
Morgen gaan ze weer om half 11
Woensdag om half 11 naar huis
Vrijdag ook staken om half 11
Gaat toch vervelen ?
Sint en piet zaten te bedenken wat ze de regering zoude schenken
Morgen na de kleine pauze allemaal naar het plein
Om zo op tijd bij het gemeentehuis te zijn
Daar zal een staking komen
Omdat die motherfockers ons met meer uren willen belonen
Geef het door aan iedereen, nu meteen
!
Poster: dj-nick
Vrijdag al gestaakt.
Morgen gaan ze weer om half 11
Woensdag om half 11 naar huis
Vrijdag ook staken om half 11
Gaat toch vervelen ?
Poster: djmaartenSint en piet zaten te bedenken wat ze de regering zoude schenken
Morgen na de kleine pauze allemaal naar het plein
Om zo op tijd bij het gemeentehuis te zijn
Daar zal een staking komen
Omdat die motherfockers ons met meer uren willen belonen
Geef het door aan iedereen, nu meteen
!
Poster: FreakT
dit slaat inderdaad helemaal nergens op. ik ga gewoon omdat ik dan les mis, en naar appie heijn kandan ben ik al blij
Poster: Illusion
En wat dat betreft is het maar beter dat er wat meer les komt, zodat de VMBO ertjes eens een beetje qua niveau omhoog gaan. KINDEREN!!
Poster: Illusion
Nou jah ik vindt het een domme zet, dat toch niet werkt... ze moeten het zelf maar weten..
Het werkte wel, er is nu vermindering
Maar eigenlijk vindt ik dat je je zelf erg voor gek zet als je daar gaat staan..
dat vind jij
Het is gewoon DOM. En wat dat betreft is het maar beter dat er wat meer les komt, zodat de VMBO ertjes eens een beetje qua niveau omhoog gaan. KINDEREN!!
dit slaat helemaal nergens op, ik was er ook bij en zag ook kameraden van mij erbij van atheneum, plus dat iedereen die vmbo doet is dom en lui?? volgens mij heb jij een deel gemist, je moet meer om je heen kijken
Niks tegen VMBO