zoals een aantal mensen weten wordt misschien de lesuren norm verhoogd. gaan er van jullie daadwerkelijk in staking of nemen jullie geen deel van deze acties? ik vind zelf beetje loltrappen tijdens lestijd altijd leuk dus op mij kan je rekenen
Poster: W.i.M
Het gaat om 1040 uur heb ik begrepen...
Tjsonge, enig idee hoeveel uur je moet werken later ?
Dan zit je aan het dubbel aantal uren.
1040 uur is een lachertje en dat daar al om gestaakt wordt
Poster: MD
Hoeveel lesuren hebben jullie, nederlanders per week?
Wij hebben er 32...
Poster: Nvie
In theorie, of in praktijk? In praktijk heb ik er 16 les, en zit er 19 op school. Heb wel een lesrooster van 70 min. per les.
Ik heb 19 lesuren + 10 PB uren, in die PB uren kan ik huiswerk maken en de lesuren zijn 50 minuten bij mij. Maar ik vind het eigenlijk wel een beetje raar. Bij mij op school gaan ze uit van 1600 Studielasturen per schooljaar. Dit is dus wat je op school doet, plus wat je thuis doet, dus wat je totaal per jaar met school bezig bent. Als ze dan het aantal lesuren omhoog doen, hoef je minder thuis te doen, en blijf je toch op die 1600 SLU's zitten? Dus veranderd er toch eigenlijk niet zoveel?
Ik zit zelf op VWO en dan weet je dat je ervoor moet werken, als je dat niet wilt moet je er niet aan beginnen. Dus mij maakt het ook niet zoveel uit want regels zijn regels.
Poster: MD
Als ik het zo allemaal een beetje begrijp hebben wij veel meer lesuren? 19 lesuren tegenover 32...
Het gaat om 1040 uur heb ik begrepen...
Tjsonge, enig idee hoeveel uur je moet werken later ?
Dan zit je aan het dubbel aantal uren.
Poster: Wout-r
Ik heb 19 ECHTE lesuren, die 10 pb uren moet ik ook gewoon op school zitten, en kan ik ook hulp vragen aan leraren..
Poster: bastianhecker
ik heb volop gestaakt en morgen weer:D!