Nieuw
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

accountremoved    posted on 22-11-2007 21:31
Hallo allemaal, na een tijdje weer rond gesurfd te hebben kwam ik op deze site. Ik was er natuurlijk wel eens geweest (vooral voor de ultimate DJ comparison chart!! Cry) Maar nu dacht ik, laat ik me eens aanmelden. En mij voorstellen natuurlijk:

Ik ben Jochem Gerritsen, 16 (bijna 17 Winking my eye), woon in Nijmegen en ben al zo'n twee jaar bezig met het DJ-en. Helaas heb ik nog geen spullen thuis staan, maar ik draai een keer per week bij een soort van DJ leraar, die daar twee Technics iets heeft staan (helaas weet ik niet welke :S Best goede volgens mij :P), één CDJ 1000 MK II en een DJM 800 (die nu trouwens kapot is, er staat nu een Ecler nog iets.)

Daar draai ik dus soms mee, maar nadat ik het mixen een beetje onder de knie had, ben ik begonnen met produceren. Ik produceer nu vooral met Cubase en plug-ins, zoals Massive en FM8. Ik snap het programma wel, alleen krijg ik er nog niet altijd even mooi geluid uit. Maar dit komt nog wel Happy, laughing

Mijn muziek smaak ligt een beetje tussen Trance en Minimal in. Maar bijna alle muziek (eigenlijk alles op country en speedcore na) vind ik wel leuk om te luisteren.

Verder hoop ik dat ik hier nog veel dingen kan vragen, en hopelijk ook beantwoorden :D

What do you think about Nieuw ??

Vote :   

MoXeGy    posted on 22-11-2007 22:29
welkom hier Happy, laughing
D-wan    posted on 23-11-2007 11:34
Welkom en veel (mix)plezier !
A-flex    posted on 23-11-2007 11:44
WelkomCry
Silteo    posted on 23-11-2007 19:27
Hola chico!!!!:.....have fun @ djresource.nl
djjw    posted on 23-11-2007 21:40
Welkom :D
Sunrise8    posted on 23-11-2007 23:32
welkom op DJR en veel plezier op deze site.

en @ silteo. het is djresource.EU :P haha
Music made me who i am

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

583 Users online: 294 Guests (289 Unknown)
Pages generated today : 59.421
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.611.719