Poster: Dislexie
Dan is mijn vraag: is de 400 geschikt voor beat-mixen?
Ik had hier op het forum begrepen dat als je beat-mixed de 200 sowieso afvalt omdat deze een slechtere jog-funktie had.
Is dit hetzelfde met de 400 of gaat dat juist prima?
De scratch funktie is voor mij niet interessant dus dat maakt me niks uit...
Dislexie
Dan is mijn vraag: is de 400 geschikt voor beat-mixen?
Ik had hier op het forum begrepen dat als je beat-mixed de 200 sowieso afvalt omdat deze een slechtere jog-funktie had.
Poster: ccc
Hoe kunnen al de mensen nu allemaal al oordelen over de CDJ 400 ze hebben hem nog niet eens kunnen testen!!!
Poster: Limune
Oke, bedankt allemaalMaar dus als ik het goed begrijp zitten er meer effecten op de 400 dan op de 800 (MK II)?
Ik wil eerst gewoon beginnen met twee cd-spelers en een effectloze-mixer, dus dan zou qua effecten misschien de 400 handiger zijn?
Poster: D-wan
Met zowel de 200 als met de 400 kun je natuurlijk gewoon prima beatmixen. Maar de 800 en de 1000 met de grotere jogwheels zal je veel meer het vinyl gevoel geven. En als je tt's gewend bent, zal het met die laatste twee een stuk eenvoudiger gaan.
Dus....
Ik zou zelfs de 200 nog kunnen nemen?
Het leek haast wel makkelijker als vinyl?
Is dat trouwens ook zo?
Thx!
Poster: D-wan
Je hoeft echt de cdj400 niet onder handen hebben gehad om te kunnen mededelen dat je ermee kan beatmixen...
Poster: christiano
- heeft usb en ipod aansluiting
- leest cd rw mp3 bestanden
Poster: Limune
En over de usb aansluiting... Zou je ook via dit dus ook een mix kunnen opnemen?
@ funky-t
je zeggt alleen de Jog maar dat gaat ook om gevoel wat je lekkerder vind, vloer aanvegen met de 1000 kwa mogelijkheden mssn maar kwa gebruiksgemak
dus als jouw woorden kloppen zien we over een jaar de 400 in de clubs staan
K ben benieuwd