prijzenslag bij Pioneer  (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Borisdekloris    posted on 22-11-2007 20:27
  Ga binnenkort de djm 400 bestellen en zag - Zonder de links te leggen - 
  bij 2 grote Duitse webwinkels de Pioneer's aardig in prijs toegenomen.

Bij de djm 400 valt het nog mee gelukkig van 435 naar 469

Maar de cdj 1000 mkIII is 75 Euro duurder geworden.

de Duitsers zijn daarmee duurder dan onze winkels , en dat komt niet vaak voor....

Reden ??

Pricewatcher Boris

What do you think about prijzenslag bij Pioneer ??

Vote :   

Laidback    posted on 22-11-2007 20:35
Poster: Borisdekloris
  Ga binnenkort de djm 400 bestellen en zag - Zonder de links te leggen - 
  bij 2 grote Duitse webwinkels de Pioneer's aardig in prijs toegenomen.

Bij de djm 400 valt het nog mee gelukkig van 435 naar 469

Maar de cdj 1000 mkIII is 75 Euro duurder geworden.

de Duitsers zijn daarmee duurder dan onze winkels , en dat komt niet vaak voor....

Reden ??

Pricewatcher Boris

Beurzen ?

de Dollar is nu toch ook €1.45 ..
alles in america is bijna 50% cheaper :P
Ft    posted on 22-11-2007 20:51
Poster: Laidback

Beurzen ?

De laatste keer dat ik het gecheckt heb, gebruikten ze in Duitsland ook de euro...
Beurzen beïnvloeden bijna nooit de prijs van dit soort producten (als er geen sprake is van een andere valuta), anders zouden de prijzen in winkels elke dag moeten veranderen. Er zal vast een andere reden zijn, maar helaas weet ik die niet :P
Bastian    posted on 22-11-2007 20:56
Poster: Laidback

Beurzen ?

Een goede vriend van me gaat met kerst naar New York, gaat hier dus echt ff ze slag slaan met die lage dollar:D En als ik hem wat geld meegeef en zeg wat hij mee moet nemen gaat hij ff zoeken:P
sher    posted on 22-11-2007 21:11
Ik heb ook al gehoord dat in het nieuwe jaar Reloop de producten duurder gaat maken..
gehoord van de plaatselijke gear verkoper..

Sunrise8    posted on 22-11-2007 22:13
Poster: Bastian

Een goede vriend van me gaat met kerst naar New York, gaat hier dus echt ff ze slag slaan met die lage dollar:D En als ik hem wat geld meegeef en zeg wat hij mee moet nemen gaat hij ff zoeken:P

krijg je wel een andere stekker he :P een 110 V volgens mij :P houdt daar rekening mee zeg ik :P..

ontopic: misschien doordat de verkoop zo goed is dat ze de prijs ietsje omhoog krikken. doen wij nu ook met wiskunde, berkenen hoeveel je bij het maximale haalt. de perfecte prijs en perfecte verkoop :P misschien heeft pioneer dat ook ff gedaan :P
Music made me who i am
djmamo    posted on 22-11-2007 22:26
hee dat is mooi, ik ga op 1 januari naar new york, een even kijken of ik dan ook wat kan fiksen. dollar prijs is heel erg laag
www.moonentertainment.nl
tairip    posted on 22-11-2007 22:31
Poster: Sunrise8

krijg je wel een andere stekker he :P een 110 V volgens mij :P houdt daar rekening mee zeg ik :P..

ontopic: misschien doordat de verkoop zo goed is dat ze de prijs ietsje omhoog krikken. doen wij nu ook met wiskunde, berkenen hoeveel je bij het maximale haalt. de perfecte prijs en perfecte verkoop :P misschien heeft pioneer dat ook ff gedaan :P

Ja en invoerrechten als je niet uit kijkt Winking my eye dan kan je iets net zo goed hier kopen!
Laidback    posted on 22-11-2007 23:00
Poster: tairip

Ja en invoerrechten als je niet uit kijkt Winking my eye dan kan je iets net zo goed hier kopen!

indd..
de Douaniers zijn ook niet achterlijk.. die zullen best wat meer USA vluchtjes uitgebreid checken deze dagen/weken/maanden Cry

ik ga eind februari pas weer..
nog goed 3 maanden te gaan.. en dan lekker 3 weekjes USA (H)
User edit by Laidback on 22-11-2007 @ 23:01:22 (38%)
Cyspoz    posted on 23-11-2007 07:04
Kan de prijsverhoging niet iets te maken hebben met de feestdagen die er aan zitten te komen?
D-wan    posted on 23-11-2007 10:49

Poster: Cyspoz
Kan de prijsverhoging niet iets te maken hebben met de feestdagen die er aan zitten te komen?

Bij heel veel producten is dat inderdaad het geval, maar je bent wel een echte lucky bastard (of heel lief geweest) wil je Pioneer Pro materiaal van de Sint / Kerstman krijgen Cry !

PatrickBeuken    posted on 23-11-2007 12:08
Je kunt nog altijd een Kdo voor jezelf onder de boom leggen Cry
robbert    posted on 23-11-2007 12:27
Haha ja doe ik dan ook maar altijd, voel me anders ook zo zielig.. :'(
DeepSoundz    posted on 23-11-2007 12:47
Weten jullie meschien adressen in de USA of site waar je gear kan kopen voor goedkoop want ik ben het ook van planCry
Borisdekloris    posted on 23-11-2007 16:43
 Kan hier geen links noemen maar zag net wel dat daar in de states de cdj 1000mkIII, 877.52 Euro kost
 Komt dan wel shipping bij en als je pech hebt 19% B.T.W  (166.73 Euro). 1044 Euro.

Er zijn online winkels die de spullen als kado versturen zo kun je de btw omzeilen. ben nu contact aan het leggen ....

Borisdekloris    posted on 23-11-2007 16:48
  die ik net had gesproken levert niet buiten de States , wegens de hoge shippings ...

Boris
JSCoolen    posted on 23-11-2007 21:28
amerikaanse spullen behalve je stroom probleem ga je denk ik ook problemen krijgen met garantie.

Daarnaast is dat kadopapier natuurlijk grote onzin. Anders stuur ik wel een zak wiet in een kadopakketje  naar de USA.

Alles wordt gecontroleerd en je moet gewoon invoerrechten betalen.

Of dacht je dat je iets had gevonden om de douna te slim af te zijn Winking my eye
Lead    posted on 24-11-2007 02:53
Vergeet ook niet dat alle prijzen in amerika overal exclusief taxes is.

Garantie wordt ook een probleem. Kan eenmalig iets goedkoper zijn maar als er iets mis gaat heb je een probleem...
Let the BASS be louder
Vibemaster-D    posted on 24-11-2007 10:04

garantie word een probleem
110V kan je omvormen

en invoerrechten valt mee dacht ik als je zelf daar bent en iets koopt hoeft dat niet. las in de computeridee dat de webshop waar jij het koop er dan die invoerrechten bij moet rekenen en afdragen aan de douane. maar als jij daar iets koopt zal het wel meevallen.

877 euro is echt heel erg cheap.
maar ik ben wel blij de lage koers want wij gaan op vakantie naar een dollar georienteerd land. dus die maken hun prijzen aan de koers van de dollar.

JSCoolen    posted on 24-11-2007 11:41
ik vind dat niet zo heel goedkoop hoor. Hier in NL zijn ze 894,27 das nog altijd goedkoper om het hier te doen.

want voor die 17 euro heb jij geen invoerrechten
User edit by JSCoolen on 24-11-2007 @ 11:45:05 (92%)
Adrien1989    posted on 24-11-2007 12:33
Poster: Sunrise8

Ja, dat heet nou prijselasticiteit:P. Ze zien gewoon mogelijkheid om meer omzet te behalen, wat wel goed zal zitten, want er heerst zo'n pioneergeilheid.
Borisdekloris    posted on 24-11-2007 13:55
Ja, dat heet nou prijselasticiteit. Ze zien gewoon mogelijkheid om meer omzet te behalen, wat wel goed zal zitten, want er heerst zo'n pioneergeilheid.

Dat bedoel ik nou, als je ziet dat bij Music store koln er zo'n 80 per maand verkocht worden.

Boris
the-melody    posted on 24-11-2007 16:58
Invoerrechten worden oa niet betaald door militairen. Dus als je bv een officier bij het leger kent, en die neemt het mee vanuit de USA op een militair vliegtuig hoef je geen invoerrechten te betalen^^
Borisdekloris    posted on 25-11-2007 09:57
  Ja dat klopt , dat schreven ze ook in een reactie....
  Nu gaat het  mij alleeen om een djm 400, maar toch
  Als het alleen voor de feestdagen is , wacht ik wel even ...

hoop eigenlijk dat Pioneer nog komt met een nieuwe .... kleine mixer met midi en digi in out

In Maart '08 is er weer de WinterNamm ... ...

Boris
Funky-T    posted on 29-11-2007 16:35
ivm bestellen in buitenland, als je dat als "gift" laat opsturen, dan ben je ineens ook niet verzekerd, maw: als je pakje kwijt bent, heb je geen been om op te staan.

en nog iets: als je daar bent, en iets koopt en meebrengt, gelden daar evenzeer invoertaksen op. tip: haal de verpakking enzo ervan af, en stop het in handdoeken in je koffer. haal alle gebruiksaanwijzingen, stickertjes, alles wat erop wijst dat dit nieuw spul eraf, en stuur het met de post naar jezelf.

anders ben je bij controle nog steeds de invoerrechten verschuldigd.

niet meer dan normaal trouwens, mag de winkelier op de hoek niks meer verdienen ofzo ?
en je hebt geen problemen met garantie, gewone 220-voeding, support achteraf..
Lead    posted on 30-11-2007 02:17
Poster: Funky-T
niet meer dan normaal trouwens, mag de winkelier op de hoek niks meer verdienen ofzo ?
en je hebt geen problemen met garantie, gewone 220-voeding, support achteraf..

Gelukkig zijn er nog mensen die er iets van snappen Winking my eye
Er zullen altijd echte winkels nodig zijn waar mensen dingen kunnen uitproberen... dat mis je bij zowat alle webshops....
Let the BASS be louder

606 Users online: 312 Guests (294 Unknown)
Pages generated today : 59.866
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.612.164