Poster: Borisdekloris
Ga binnenkort de djm 400 bestellen en zag - Zonder de links te leggen -
bij 2 grote Duitse webwinkels de Pioneer's aardig in prijs toegenomen.
Bij de djm 400 valt het nog mee gelukkig van 435 naar 469
Maar de cdj 1000 mkIII is 75 Euro duurder geworden.
de Duitsers zijn daarmee duurder dan onze winkels , en dat komt niet vaak voor....
Reden ??
Pricewatcher Boris
Poster: LaidbackBeurzen ?de Dollar is nu toch ook €1.45 ..alles in america is bijna 50% cheaper :P
Poster: LaidbackBeurzen ?de Dollar is nu toch ook €1.45 ..alles in america is bijna 50% cheaper :P
Poster: Bastian
Een goede vriend van me gaat met kerst naar New York, gaat hier dus echt ff ze slag slaan met die lage dollar:D En als ik hem wat geld meegeef en zeg wat hij mee moet nemen gaat hij ff zoeken:P
Poster: Sunrise8
krijg je wel een andere stekker he :P een 110 V volgens mij :P houdt daar rekening mee zeg ik :P..
ontopic: misschien doordat de verkoop zo goed is dat ze de prijs ietsje omhoog krikken. doen wij nu ook met wiskunde, berkenen hoeveel je bij het maximale haalt. de perfecte prijs en perfecte verkoop :P misschien heeft pioneer dat ook ff gedaan :P
Poster: tairip
Ja en invoerrechten als je niet uit kijktdan kan je iets net zo goed hier kopen!
Poster: Cyspoz
Kan de prijsverhoging niet iets te maken hebben met de feestdagen die er aan zitten te komen?
garantie word een probleem
110V kan je omvormen
en invoerrechten valt mee dacht ik als je zelf daar bent en iets koopt hoeft dat niet. las in de computeridee dat de webshop waar jij het koop er dan die invoerrechten bij moet rekenen en afdragen aan de douane. maar als jij daar iets koopt zal het wel meevallen.
877 euro is echt heel erg cheap.
maar ik ben wel blij de lage koers want wij gaan op vakantie naar een dollar georienteerd land. dus die maken hun prijzen aan de koers van de dollar.
Poster: Sunrise8
ontopic: misschien doordat de verkoop zo goed is dat ze de prijs ietsje omhoog krikken. doen wij nu ook met wiskunde, berkenen hoeveel je bij het maximale haalt. de perfecte prijs en perfecte verkoop :P misschien heeft pioneer dat ook ff gedaan :P
Poster: Funky-T
niet meer dan normaal trouwens, mag de winkelier op de hoek niks meer verdienen ofzo ?
en je hebt geen problemen met garantie, gewone 220-voeding, support achteraf..