www.DJE-rik.nl <---
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

E-rik    posted on 21-11-2007 16:42

www.DJE-rik.nl <---

Mijn website !

De website is nog in de babyfase maar er komen foto's / Mixtapes en
andere ongein op !!

User edit by E-rik on 21-11-2007 @ 16:42:47 (25%)

What do you think about www.DJE-rik.nl <--- ??

Vote :   

Aemilius    posted on 21-11-2007 17:29

Leuk begin.. Zou er alleen even wat meer details aan geven. Het navigatie kan wel wat extra's gebruiken bijvoorbeeld..

PatrickBeuken    posted on 21-11-2007 18:24
Het is niet zo netjes om de Wordpress copyright uit je footer te halen.
Nvie    posted on 21-11-2007 19:48
Ik vind het gigantisch hinderlijk dat die muziek begint te spelen zodra je site geladen is. Als ik hem dan pauzeer (wat gelukkig niet zo moeilijk is, aangezien je midden in het beeld een quicktimebalkje hebt staan), en vervolgens naar een andere pagina browse, begint ie gewoon weer vrolijk te spelen.

Daarnaast zou ik je foto's integreren in je websites (he, we hebben een verhuur systeem, maar faktuurtjes schrijven doen we met de hand!), wat meer persoonlijke info erop zetten, rubrieken die op je frontpage staan gewoon lekker verbergen. Zelf vind ik het menu wel erg rommelig (maak een pagina of module met links, en zet ze niet de hele site door in beeld), de data bij welkomstekstjes weghalen (staat namelijk zo stom als iemand gaat denken dat die site al zo oud is omdat het welkomsttekstje verouderd is, terwijl dat nog best door de beugel kan), misschien ook wel de auteur weghalen (als alle tekst door 1 persoon wordt geschreven staat dat een beetje stom, vind ik zelf).

Ik zou dat archief gewoon weghalen, zo veel artikelen staan er (nog?) niet op je site. Daarnaast zou ik je designer (die wel veel benadrukt wordt zo door de site heen) vragen of ie geen logo kan ontwerpen, en dat leuk in de site kan verwerken. Zelf vind ik die asterix en dat verbindingsstreepje wel een beetje te in die combinatie (anders: get rid of the asterix! Die gebruik je in opsommingen en in een noot, niet in een logo).

Ook alles lekker 1 taal houden, niet het een engels, het ander nederlands. Als je je alleen op Nederland richt zou is sowiesow geen engels op je site gebruiken.

Verder zou ik in je achtergrond iets zetten om het een beetje te breken (diagonale streepjes?).

Iets wat ik persoonlijk mooier vind is het buiten je kader zetten van je disclaimer. Gooi hem uit het kadertje en zet inloggen/registreren erbij. Je zou hier ook een linkje kunnen zetten naar je legal notes, en daar e.v.t. de wordpress copyright inzetten als je hem niet onder je hele site wilt hebben.

Allemaal uitsluitend bedoeld als opbouwende kritiek natuurlijk, hoop dat je er iets mee kunt.
D-Jaz    posted on 29-11-2007 14:06
haha erik meteen effe je site posten dik head :p haha grapje 

This is an old Topic

No new postings for 6.401 days.
 Post CommentThat would be 213.4 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

66 Users online: 6 Guests (60 Unknown)
Pages generated today : 3.466
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.557.718