Numark CD-35
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MadSteven    posted on 20-11-2007 23:55
Hoi mensen,

Ik heb mijn Numark dubbelaar inmiddels anderhalf jaar in gebruik en hoewel hij beperkt is, ben ik stiekem van het ding gaan houden.

Voor mijn radioshow gebruik ik de meerdere cue-points wel om achtergrond muziekjes opnieuw te starten vanaf een bepaald punt of een geluidseffectje tussendoor te voegen (om even een aandachts-stilte op te wekken). Werk prima.

Nee, geen mastertempo, maar voorlopig mix ik nog geen muziek door elkaar, alleen ritme. Simpel, maar niet correct, gezegd zorg ik ervoor dat de baslijn van plaat 1 ophoud als die van plaat 2 begint. Dat geld ook voor strijkers (tja, doe veel house) of leadsynthbliepje (en electro) dus. En nou ja, als je in je stijlje blijft is 16 % meer dan voldoende, hoor.

Geen vinyl-feel. Totaal niet. Nou, totaal niet? Da's niet waar. De Jog-dial loopt lekker (serieus), het enige is het getik. Maar dat getik is lang nie zo erg als op pak 'em beet een inmiddelse toch ouderwetse CDJ100. Op de een of andere manier voelt het prettiger aan bij de CDN35.

Maar wel een relay. Heb je live weinig aan, maar op je kamer is het wel eens fijn om een electro- en een house-verzamelaar die je beide nog moet beluisteren om en om te draaien. Voor de afwisseling, hè Happy, laughing

Nee, laat ik eerlijk zijn. Als je geen grote problemen hebt met dubbelaars en de beperkingen is het echt een heel tof ding voor zijn geld, toch zeker voor een beginner.

Ennuh, anderhalf jaar later is ie nog 100 % intact... Nou ja, op de verf van het "stutter" knopje na dan (iets te vaak op gedrukt Happy, laughing )... Maar da's een detail. Voor de geïnteresseerde dus duidelijk een aanrader!

What do you think about Numark CD-35 ??

Vote :   

This is an old Topic

No new postings for 6.383 days.
 Post CommentThat would be 212.8 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

180 Users online: 21 Guests (159 Unknown)
Pages generated today : 28.384
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.701.336