Poster: robbert
Ik kan daar zo frustrated van worden he.. deze plaat wordt al door iedereen gedraaid en ik kan hem niet krijgen..
Poster: robbert
Ik kan daar zo frustrated van worden he.. deze plaat wordt al door iedereen gedraaid en ik kan hem niet krijgen..
Poster: Nakata
Deze komt niet uit is gewoon een fun remix van gregor en sid
Poster: FreakT
niet getreurd iedereen. hier een citaat van gregor salto zelf op hyves.
......
Verder nog wat productie nieuws:
........ Over REMIXEN gesproken:
De laatste maanden heb ik (met mn productie maatjes) er aardig wat gedaan en die zijn net uitgekomen of komen er snel aan, nl:
................ Enur – Calabria (Gregor Salto & Sidney Samson remix) Spinnin
kijk hier voor de rest.
http://gregorsalto.hyves.nl/blog/5129594/Eindelijk_mijn_eigen_website_online_www_gregorsalto_com/dJj1/
Poster: Nakata
Mijn oprechte excuses
Ik had de blog ook gelezen op zijn hyves, daarom wist ik dat ie wel zou komen, alleen wanneer is de vraag!
Poster: FreakT
precies. helaas gebeurt er dan toch soms wat er ook met work it is gebeurd: een neppe versie duikt op en veel mensen hebben dat niet door...
Poster: Bastian
WORK IT:P
Vond het echt wel een beetje laag van Vato, die man produceerd anders wel dikke tracks!
Maar ik hoorde van een maatje van me dat 'ie ook niet zo netjes ze zaakjes regeld..
Poster: Luxx
meer info graag
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.