calabria(gregor salto)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

robbert    posted on 20-11-2007 14:44
Heeft iemand enig idee op welke site ik dit nummer kan downloaden (kopen dus..)?

Enur - calabria (gregor salto & sidney samson remix)

What do you think about calabria(gregor salto) ??

Vote :   

Kevinova    posted on 20-11-2007 16:39
Bij mijn weten is die nog niet uit dus is het wachten tot hij uitkomt en dan zal die te koop staan op beatport en Dane-tunes.
robbert    posted on 20-11-2007 20:14
Ik kan daar zo frustrated van worden he.. deze plaat wordt al door iedereen gedraaid en ik kan hem niet krijgen..
Silteo    posted on 20-11-2007 20:19
Poster: robbert
Ik kan daar zo frustrated van worden he.. deze plaat wordt al door iedereen gedraaid en ik kan hem niet krijgen..
 Cry kan er ook niet tegen, zoek me helemaal kapot naar bepaalde platen...kom ik achter dat  ze nog niet uit zijn....en terwijl et al gewoon gedraaid word.. Cry.......nu maar w8en tot het uiteindelijk wordt uitgebracht Happy, laughing
User edit by Silteo on 20-11-2007 @ 20:22:48 (100%)
Bastian    posted on 20-11-2007 20:21
Haha heb ik ook:P Maarja you've got PM Robbert.
Check ook maar es die top 10 van laidback luke, daar staat een nummer in waar ik nu super blij mee ben dat ik hem heb en hij draaide hem al een maand of 2 geleden hehe:P
Javier-Vicente    posted on 20-11-2007 22:06
Poster: robbert

Deze komt niet uit is gewoon een fun remix van gregor en sid
FreakT    posted on 20-11-2007 22:15
Poster: Nakata

Deze komt niet uit is gewoon een fun remix van gregor en sid

niet getreurd iedereen. hier een citaat van gregor salto zelf op hyves.

......
Verder nog wat productie nieuws:
........ Over REMIXEN gesproken:
De laatste maanden heb ik (met mn productie maatjes) er aardig wat gedaan en die zijn net uitgekomen of komen er snel aan, nl:

................ Enur – Calabria (Gregor Salto & Sidney Samson remix) Spinnin

kijk hier voor de rest.

http://gregorsalto.hyves.nl/blog/5129594/Eindelijk_mijn_eigen_website_online_www_gregorsalto_com/dJj1/
Javier-Vicente    posted on 20-11-2007 22:18
Poster: FreakT

niet getreurd iedereen. hier een citaat van gregor salto zelf op hyves.

......
Verder nog wat productie nieuws:
........ Over REMIXEN gesproken:
De laatste maanden heb ik (met mn productie maatjes) er aardig wat gedaan en die zijn net uitgekomen of komen er snel aan, nl:

................ Enur – Calabria (Gregor Salto & Sidney Samson remix) Spinnin

kijk hier voor de rest.

http://gregorsalto.hyves.nl/blog/5129594/Eindelijk_mijn_eigen_website_online_www_gregorsalto_com/dJj1/

Mijn oprechte excuses Cry
FreakT    posted on 20-11-2007 22:21
Poster: Nakata

Mijn oprechte excuses Cry

niet nodig, niet nodig!Cry
robbert    posted on 20-11-2007 22:44

Ik had de blog ook gelezen op zijn hyves, daarom wist ik dat ie wel zou komen, alleen wanneer is de vraag!

Sylmaster    posted on 21-11-2007 01:42
Logisch toch, eerst je eigen ding promoten en vaak draaien zodat iedereen hem wil hebben. En zie : het werkt!

De mens is maar simpel.
FreakT    posted on 21-11-2007 08:56
precies. helaas gebeurt er dan toch soms wat er ook met work it is gebeurd: een neppe versie duikt op en veel mensen hebben dat niet door...
Bastian    posted on 21-11-2007 14:16
Poster: FreakT
precies. helaas gebeurt er dan toch soms wat er ook met work it is gebeurd: een neppe versie duikt op en veel mensen hebben dat niet door...

WORK IT:P
Vond het echt wel een beetje laag van Vato, die man produceerd anders wel dikke tracks!
Maar ik hoorde van een maatje van me dat 'ie ook niet zo netjes ze zaakjes regeld..
Luxx    posted on 21-11-2007 14:39
Poster: Bastian

WORK IT:P
Vond het echt wel een beetje laag van Vato, die man produceerd anders wel dikke tracks!
Maar ik hoorde van een maatje van me dat 'ie ook niet zo netjes ze zaakjes regeld..

meer info graag
www.mothermusic.nl
Bastian    posted on 21-11-2007 15:40
Poster: Luxx

meer info graag

waarvan?Winking my eye
robbert    posted on 13-12-2007 13:12
Heb het nummer gevonden in 320kbps, heerlijk!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

580 Users online: 293 Guests (287 Unknown)
Pages generated today : 72.693
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.624.991