frizz en Fruitig (Bantam, hoogkarspel)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Luxx    posted on 20-11-2007 09:24
eee wie willen hierheen gaan ?Cry line-up is zeer dope:
Jeugd van tegenwoordig
rishi romero
real el canario
esperanza
royalfunk

als er nou iemand in de buurt erheen gaat. of iemand wat verder weg. kan wel 1 iemand bij mij te pitte :P
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 20-11-2007 @ 09:59:08 (2%)

What do you think about frizz en Fruitig (Bantam, hoogkarspel) ??

Vote :   

Aemilius    posted on 20-11-2007 09:51

Misschien dat ik heen ga maar dan ga ik toch echt naar Hoogkarspel want de bantam is in Hoogkarspel beste Luuk Winking my eye

Luxx    posted on 20-11-2007 09:58
Poster: Aemilius

Misschien dat ik heen ga maar dan ga ik toch echt naar Hoogkarspel want de bantam is in Hoogkarspel beste Luuk Winking my eye

oeps:P ik ben een beetje dom idd. ff aanpassen :D
maar heb ff mensen nodig om heen te gaan want die vrienden van mij gaan naar stadsherberg...*wattefak!?* stelletjes opies.. maargoed...frizz&fruitig word dope shit
www.mothermusic.nl
Timmerink    posted on 20-11-2007 11:39

Ik ben er zoiezo, moet lekker de hele avond rondlopen en modellen werven.. Je zal me herkennen aan een zwarte blouse met ''Fletcha events'' logo. Ik kan je garanderen dat het een zeer vet feest wordt. Real el canario gaat de jeugd van tegenwoordig mixen (live).. Dus zal een spektakel worden!

Luxx    posted on 20-11-2007 13:30
Poster: Timmerink

Ik ben er zoiezo, moet lekker de hele avond rondlopen en modellen werven.. Je zal me herkennen aan een zwarte blouse met ''Fletcha events'' logo. Ik kan je garanderen dat het een zeer vet feest wordt. Real el canario gaat de jeugd van tegenwoordig mixen (live).. Dus zal een spektakel worden!

ik weet het man :D royalfunk is een vriend van mij en die is mede organisator met zijn broer he
www.mothermusic.nl

This is an old Topic

No new postings for 6.503 days.
 Post CommentThat would be 216.8 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

571 Users online: 377 Guests (194 Unknown)
Pages generated today : 149.590
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.668.505