MMC Merge Software Probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Cyspoz    posted on 17-11-2007 19:27
Ik heb net weer de memmory cards van mijn CDJ voor MMC Merger heen gehaald om alles weer te syncen, maar tot mijn grote verbazing zijn er een helekoop Cue punten verdwenen. Het lijkt er op dat de MMC Merger niet te veel cue punten per cd kan hebben. Het is namelijk zo dat afhankelijk van de hoeveelheid cue punten er gemaakt zijn de cue punten vanaf een bepaald track nummer en alles daarna zijn verdwenen. De CDJ kan 100 cue punten onthouden per CD en ik weet zeker dat hij ze namelijk ook allemaal had opgeslagen.
Zijn er meer mensen die hier wel eens last van hebben of mij kunnen vertellen wat ik mogelijk verkeerd heb gedaan... Want anders dan neem ik van de week even contact op met de makers van de software.

We hebben het over MMC geheugen kaartjes van 128 MB en Pioneer CDJ-1000 MKI
User edit by Cyspoz on 17-11-2007 @ 19:28:20 (11%)

What do you think about MMC Merge Software Probleem ??

Vote :   

djmarcelm    posted on 19-11-2007 16:43
ken wel problemen met que punten gemaakt op de eerste frame van een nummer die verhuist naar de laatste frame van het nummer daarvoor

maar 100 que punten per cd is toch een redelijk hoeveelheid waar ik niet over kom
heb je de mmc kaarten ook een keer in een andere speler gehad?
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj
Cyspoz    posted on 20-11-2007 09:45
Ik heb nagekeken en nog wat meer getest en ik zat op 50 merge punten totaal dus daar kan het niet aan liggen. Na nog een paar keer wat wijzigen en opnieuw mergen verdwenen er iedere keer meer cue punten :S
Dus ik heb maar contact opgenomen met de maker van de software en aangegeven wat het probleem was en hem een e-mail gestuurd met wat meer details en de bestanden. Ik heb de kaarten ook in nog een andere CDJ-1000 MKI en CDJ-1000 MKII gehad maar eigenlijk geen vreemde dingen tegen gekomen.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het probleem in de software zit want dan zou toch iemand anders er ook al een keer tegenaan gelopen moeten zijn... maar wat het dan wel kan zijn weet ik ook niet. Misschien komt het omdat ze in het verleden gevuld zijn met de gegevens uit het internet geheugen van de CDJ-1000 MKI's en daarna die kaarten gemerged heb ofzo.

Ik wacht het rusitg af en laat hiet wel weten hoe het er voor staat.
djmarcelm    posted on 20-11-2007 18:41
Poster: Cyspoz
Misschien komt het omdat ze in het verleden gevuld zijn met de gegevens uit het internet geheugen van de CDJ-1000 MKI's en daarna die kaarten gemerged heb ofzo.

hoe moet ik me dit voorstellen Cry

djmarcelm    posted on 20-11-2007 18:41
had je het programma gekocht of ben je bezig met de 10x gebruiken versie Winking my eye
Cyspoz    posted on 20-11-2007 20:04
Ik heb het gekocht, dus ik hoop ook een beetje support te krijgen. Misschien zit de fout niet in de software maar ergens anders, maakt mij niet zo heel veel uit. Als ik er maar achter kom.
Lead    posted on 21-11-2007 02:22
Sander handeld dat soort dingen meestal netjes af Winking my eye

Ik ken de problemen niet en gebruik de MMC Merger software al jaren met veel plezier. Ik ken de problemen niet die je omschrijft, maar dan moet ik wel zeggen dat mijn cue punten vrijwel nooit op frame 1 van een track zitten.

De meeste dingen op CD heb ik overgenomen van vinyl en die fade ik netjes in en uit.
Let the BASS be louder
djmarcelm    posted on 21-11-2007 17:29
Poster: Lead
dan moet ik wel zeggen dat mijn cue punten vrijwel nooit op frame 1 van een track zitten.

De meeste dingen op CD heb ik overgenomen van vinyl en die fade ik netjes in en uit.

dar had ik het idd al met je over maak vaak een que om te zien welke tracks ik van een cd vaak gebruik Winking my eye
Laidback    posted on 21-11-2007 18:34
Poster: djmarcelm

dar had ik het idd al met je over maak vaak een que om te zien welke tracks ik van een cd vaak gebruik Winking my eye

Je hebt er ook pas een paar,, van die Cue Puntjes Cry ..
djmarcelm    posted on 26-11-2007 23:55
Poster: Laidback

Je hebt er ook pas een paar,, van die Cue Puntjes Cry ..

1600 schijven valt toch mee
User edit by djmarcelm on 26-11-2007 @ 23:55:38 (13%)
Cyspoz    posted on 06-01-2008 17:55
Inmiddels een nieuwe versie van Parallel Dimensions mogen ontvangen. Er bleek een bug in te zitten die problemen gaf bij meer dan 50 cue punten per cd. Inmiddels netjes opgelost dus ik kan weer mergen Happy, laughing Nieuwe versie staat nog niet op de website maar als je er over mailt dan zal het wel goed komen. Probleem doet zich overigens ook alleen maar voor bij meer dan 50 cue punten per cd.

This is an old Topic

No new postings for 6.472 days.
 Post CommentThat would be 215.7 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

569 Users online: 334 Guests (235 Unknown)
Pages generated today : 52.990
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.605.288