Ik verkoop mijn maand oude KP mini (nooit gebruikt, misschien een paar keer om te testen) omdat ik ontdekt heb dat effecten toch niks voor mij zijn. Hij is gekocht bij Feedback Apeldoorn, bon en doos heb ik er nog bij. Klein foto'tje (als je een betere wil stuur maar een pm!) Prijs is vast: 125 euro
User edit by Twello on 17-11-2007 @ 17:46:54 (51%)
What do you think about [TK] Kaosspad Mini ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
voor 100 euro mag je hem hebben, 80 euro is met net iets te weinig. Hij is nieuw 160 euro en nooit gebruikt. Heb de doos + bon erbij, hij is aangeschaft bij feedback
helaas kan ik niet hoger gaan dan 90 eu. daarbij komt ook nog dat ik er waarschijnlijk niet optimaal gebruik van kan maken aangezien mijn DJM400 geen send/return heeft.... is toch fucking niet normaal?!
wil niet zeggen dat je hem niet kan gebruiken, veel mensen (inclusief ik) gebruiken hem tussen de mixer/versterker.
Voor 90 euro mag je hem komen halen namelijk
User edit by Twello on 19-04-2008 @ 18:16:26 (42%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.368 days. Post CommentThat would be 212.3 months or a whopping 17.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...