[M] Bodgi - Demomix November 2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bodgi    posted on 14-11-2007 23:31

nieuwe mix gemaakt, beetje omdat het moet voor de radio. Maar vooral voor een beetje feedback te krijgen.

maar reacties zijn altijd welkom.

reply for link!

tracklist:
1.  Boys Noize - Down Down
2.  Teenage Bad girl - Cocotte (Boys noize rmx)
3.  tim deluxe feat. simon franks – let the beats roll
4.  justice – d.a.n.c.e. (mstrkrft remix)
5.  Run DMC vs Bodyrox - Let me clear my throath (James Le freak rmx)
6.  larry tee feat. princess superstar – licky (work it out) (hervé remix)
7.  Phunk a Delic - Rockin' (Tim le el rmx)
8.  Run DMC vs Bodyrox - Yeah its like that
9.  FLG - Put your hands up (Dirty south vs. TV rock rmx)
10.alter ego – why not?!
11.John Dalhback - Hustle up
12.soul migrantz – calling chicago
13.Roger Sanchez - Here we go again (laidback luke rmx)    [ben niet 100% zeker van de titel]
14.Chris Decay - Shining
15.New Order - Blue monday
16.Feist - My moon my man (boys noize rmx)
17.eyerer & chopstick – haunting
18.goose – bring it on (boris dlugosch remix)
19.Spektrum - Kinda new (Dirty south rmx)
20.David guetta vs. Timbaland - Love is the way i are
21.DIAZ GOLD & YOUNG REBELS - Don't you want my love
22. Dirty south - Let me go (axwell vocal rmx)

i hope you like it!!

greetz,
Bodgi

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about [M] Bodgi - Demomix November 2 ??

Vote :   

Lanky    posted on 15-11-2007 03:28
check
cross-over    posted on 15-11-2007 10:04
ook chk
http://soundcloud.com/lau-daniels
fistfull    posted on 15-11-2007 10:08
check
trudyvv    posted on 15-11-2007 10:13
laat maar horen!
trudyvv    posted on 15-11-2007 13:10
ja, leuke mix! verwachte ik eigenlijk ook wel met zo'n tracklist... ben groot fan van die track van larry tee & princess superstar, ook leuk erin gemixt! Ben alleen net zo'n fan van de mix van new order naar my moon my man, dat moet of sneller, of anders, maar de vocals door elkaar klinkt niet zo lekker, probeer daar wat op te bedenken...
nog een andere opmerking: probeer volgende keer in een hogere bitrate op te nemen, minimaal 128 kbps, het liefst 320 kpbs, das gewoon het best. het klinkt nu heel dof, en het volume wil nog wel eens veranderen gedurende je set, maar volgens mij doe je dat zelf en ligt dat niet aan de opnamen
User edit by trudyvv on 15-11-2007 @ 13:13:50 (42%)
Bodgi    posted on 15-11-2007 13:22

hey thx voor de reactie!

er zitten in idd wel paar foutjes in. en meestal steek ik er wel een fout nummer in (bleu monday), maar soms klinkt het verrassend.

en de compressie heb ik gedaan zodat het niet te lang duurt voor hem te downloaden Winking my eye. het grootste deel van degeen die hem downloaden luistert met laptopboxen of iets anders cheap, en daar hoor je het verschil nauwelijks op. maar volgende keer zal'km comprimeren naar 192kbs Winking my eye zodat ook de iets betere boxen een deftig geluid krijgen..

over de niveauverschillen, ik moet het afleren tijdens een set die ik opneem voor internet/radio. Maar op de dansvloer werkt het net positief, op die 'climax' net u gain beetje meer open zetten, het is een boost die je geeft aan je volk.
Maar in zo'n mixen idd niet echt geschikt. Cry

thx voor de comment !!!

cross-over    posted on 15-11-2007 15:13
goede tracklist, schept verwachtingen......, tijdens het werk beluisterd en niet echt opmerkingen wel een paar notities gemaakt en zojuist thuis even opnieuw beluisterd.

zoals trudyvv al opmerkte zitten er nogal wat gain verschillen in vooral rond new order (42:42 en 45:00) is dit er duidelijk.

Verder loopt de mix lekker. Ik zelf probeer in dit soort mixen de beat er in te houden door ook onder de intro/outro een beat te mixen.
http://soundcloud.com/lau-daniels
Bodgi    posted on 15-11-2007 15:59
thx cross-over

ik ga er proberen op te letten op die gain verschillen, al ben ik er wel vrij zeker van dat ik meestal tegen de 0dB uitstuur. maar toen ik na new order de tekts van my moon my man er inzit, heb'k de fout gemaakt van voor volk te draaien.
hier heb'k m'n gain bewust bijgedraait zodat de stem op 0dB zat, en wnnr de bass er trg bijkwam trggedraait om niet te clippen. Wnnr je voor publiek draait, creeër je hier automatisch een hoogtepunt mee. omdat iedereen de tekst kent en dan krijg je dat 'wow' gevoel. Maar ik ga er opletten dat ik dat niet doe in de mixen die ik opneem!!

nog eens bedankt voor de comments!
DJMartino    posted on 15-11-2007 17:20
check

This is an old Topic

No new postings for 6.524 days.
 Post CommentThat would be 217.5 months
or a whopping 17.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

562 Users online: 344 Guests (218 Unknown)
Pages generated today : 53.315
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.605.613