chill-inc.tk
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

FrenchKiss    posted on 14-11-2007 17:31
Me site is pas verfrist,
wat vinden we er van?

www.chill-inc.tk

Alleen me agenda moet even gewijzicht worden.

What do you think about chill-inc.tk ??

Vote :   

BryanB    posted on 14-11-2007 17:53
- Koop een .nl, .com, .net, .eu domein. .TK met al die advertenties is zo 2001.
- Welcome at 'French Kiss' home page moet zijn 'Welcome at Frech Kiss' homepage'
- Waarom zet je eronder; 'gemaakt op een mac'?
- Opzich is de layout wel grappig, in ieder geval duidelijk. Ik zou alleen even een leuke banner photoshoppen
- Het lettetype is te groot. Maak al je leesvoer een lettertype en een grootte.
- Een extern gastenboek is een no-go
- Je link naar RSS abonneer verwijst naar jou localhost
- Zorg dat links naar een andere website in een nieuw venster worden geladen (target=_blank)
- bij pictures: weels = wheels

Voor de rest, leuk gemaakt. Ik zie dat je wel wat gevoel hebt voor vormgeving. Hopelijk heb ik je hioermee een beetje geholpen.
MaD    posted on 14-11-2007 17:55
De site ziet er strak, overzichtelijk uit, daar houd ik persoonlijk van.

Alleen onder Chill.inc staat eerst dat je een DJM 800 hebt, daarna dat je eern Reloop 40 BPM hebt?
noadja.com /// aboveall.nl
FrenchKiss    posted on 15-11-2007 12:00
Dat een tk-tje zo 2001 is weet ik, dan is het nogsteeds niet verkeerd om hem even op tk te zetten zodat ik m eerst kan verbeteren voor het een .com is.

Het foutje van me djm/reloop moet ik er idd nog even uit halen.

Het apple logo staat er onder omdat de site met iWeb is gemaakt, ik moet dat nog even weg halen

Helaas staat me mac bij de reparatie en kan ik er nu even niks aan doen (over 3 weken hoop ik me terug te hebben)

Ook voor de spelfouten al ik de site nog een keer goed door nemen, ik heb er helaas al meer gevonden.

Bedankt voor alle kritiek Cry
sammwise    posted on 18-11-2007 22:20
het ziet er wel aardig uit
alleen waarom is het in het engels.. tenzij je in het buitenland draait en als je het in het engels doet doe dan ook allesCry want er staat welkomCry (als je niet in het buitenland draait kan je het beter in het nederlands doen, is wat makkelijker voor mensen die niet goed engels kunnen)en zoals bryanB al zei is je lettertype te groot. er staat ook dat je produced, zet er ook wat muziek op.
voor de rest is het mooi strak. het gaat de goede kant op!

ik hoop dat ik je hier eenn btje mee heb kunnen helpenCry

This is an old Topic

No new postings for 6.412 days.
 Post CommentThat would be 213.7 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

50 Users online: 5 Guests (45 Unknown)
Pages generated today : 5.035
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.559.287