[gz] webdesigner/webscripter
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JSCoolen    posted on 14-11-2007 10:57
Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand die erg goed phpscripting is en het leuk vindt om een project voor DJ's op te zetten, uiteraard een uniek concept, zodat we in niemands vaarwater zitten.

De ideeen die ik heb lopen erg uiteen, de vergoeding zal bestaan uit een deel van de winst die binnen te halen is via advertentie's en lidmaatschap. Dus je loopt wel een risico.

We gaan er niet van uit dat er grof geld verdient gaat worden, meer een leuk project met een leuke vergoeding.

Wat vraag ik van de scripter:
PHP kennis;
Java kennis;
Inzicht in scripting en design;
Inzet;
Eigen internet verbinding (dus niet via een bedrijf of school)
Ondernemerszin

Wat kun je verwachten:
Alles dataruimte die je nodig hebt;
Alle support die je nodig hebt;
Een royale beloning als het plan werkt (in % van de winst);
Medezegenschap in de bedrijfsvoering.

What do you think about [gz] webdesigner/webscripter ??

Vote :   

BryanB    posted on 14-11-2007 12:43
En waar bestaat het project uit?
JSCoolen    posted on 14-11-2007 19:51
dat is niet openbaar anders is het ook niet meer uniek. Dit maak ik alleen bekend aan mensen die serieus er over denken om mee te werken
fistfull    posted on 14-11-2007 19:56
Ik heb misschien wel interesse,  alleen heb ik zelf vrij weinig kennis van JAVA. Zou je me wat meer informatie kunnen sturen? Alvast bedankt.  
JSCoolen    posted on 14-11-2007 20:21
java is ook meer voor de aanvulling van invulformulieren zie pm
fistfull    posted on 15-11-2007 20:18
Hey, waarom reageer je niet op pm? Ik heb je nu al een aantal keer online gezien en nog niks terug ontvangen. Graag hoor ik nog wat van je.
Groeten Happy, laughing
JSCoolen    posted on 15-11-2007 20:53
excuses, zag niet dat ik een nieuw bericht binnen had gekregen, bij andere fora kreeg ik meestal een waarschuwing
NielsR    posted on 15-11-2007 20:56
Poster: JSCoolen
excuses, zag niet dat ik een nieuw bericht binnen had gekregen, bij andere fora kreeg ik meestal een waarschuwing

Hier ook rechtsbovenaan op de frontpage
fistfull    posted on 15-11-2007 20:58

JSCoolen maakt niet uit, ik had dat probleem ook gisteren:p

JSCoolen    posted on 15-11-2007 20:59
Poster: NielsR

Hier ook rechtsbovenaan op de frontpage

Ik ga het eens in de gaten houden bedankt
JSCoolen    posted on 17-11-2007 13:15
Het was te moeilijk voor fistfull. Nog andere mensen met interesse?
Lead    posted on 18-11-2007 15:32
Toch ben ik wel benieuwd wat je voor project wilt gaan opzetten.

De beloning in % van de winst en niet van de omzet op je advertenties vind ik ook nogal vaag. Winst maak je pas na een lange tijd dus degene die zich hiervoor geroepen voelt zal het vooral voor de lol/fun moeten doen.

Behalve als het idee een webshop behelst... en dan zou je even contact met de admins moeten opnemen (commerciele aard van topic). Ik zou dus graag ietsje meer info zien over je project (grofweg de doelgroep) en naar mijn idee moet dat kunnen zonder dat je daarmee de basis van je idee hoeft prijs te geven.
Let the BASS be louder
Aemilius    posted on 18-11-2007 22:10
Poster: JSCoolen
Het was te moeilijk voor fistfull. Nog andere mensen met interesse?

haha als fistfull het al niet kan.. poe hey.. Nee maar ik zou als ik jou was eens gaan informeren bij multimedia bedrijven, misschien dat zij jou verder kunnen helpen. Ik zelf zit ook wel in dat wereldje maar ik vind het niet aantrekkelijk genoeg om er tijd voor vrij te maken (heb tevens ook niet voldoende ervaring met PHP om zo'n project volledig te maken denk ik).

In ieder geval succes en laat het ons weten als je iemand gevonden hebt!
JSCoolen    posted on 18-11-2007 22:33
Ik heb inmiddels meerdere mensen met interesse, maar als er meer mensen zij n danhoor ik het graag. Het is nogal een groot project
Lead    posted on 19-11-2007 10:58
Laat ik het anders stellen : post hier meer info over het project of ik sluit dit topic.

Leuk dat je een oproep doet om iets van de grond te zetten en als ik vraag om een motivatie om zeker te zijn dat hij niet tegen de regels van DJR in gaat komt er geen feedback...

Mocht je dit niet willen delen met de andere members mag je me ook een PM sturen (die ik natuurlijk niet openbaar ga maken).
Let the BASS be louder
JSCoolen    posted on 19-11-2007 11:01
Poster: Lead
Laat ik het anders stellen : post hier meer info over het project of ik sluit dit topic.

Leuk dat je een oproep doet om iets van de grond te zetten en als ik vraag om een motivatie om zeker te zijn dat hij niet tegen de regels van DJR in gaat komt er geen feedback...

Mocht je dit niet willen delen met de andere members mag je me ook een PM sturen (die ik natuurlijk niet openbaar ga maken).

excuses had per ongeluk over je antwoord heen gelezen. Het heeft geen commerciele insteek, ik stuur je een pm

This is an old Topic

No new postings for 6.384 days.
 Post CommentThat would be 212.8 months
or a whopping 17.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

140 Users online: 26 Guests (114 Unknown)
Pages generated today : 56.453
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.729.405