Ik wil beginnen met producen dus heb ik eens een klein stukje proberen maken met fruity loops. Het stelt niet echt veel voor, maar ik wil gewoon even weten of ik er mee door moet doen of ik gewoon helemaal slecht bezig ben :p
What do you think about [T] Eerste keer met FL: Electro track ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ìk zou eerst nog oefenen en dan als je echt tevreden bent pas wat posten.. Anders krijg je toch alleen maar negatieve reacties en dan verlies je dalyk motivatie om te gaan produceren..
Als je iets gemaakt hebt moet je het eens beluisteren en denken.. Zou ik dit kopen als dit in de winkel lag..Dan heb je meteen een indruk over hoe andere mensen erover denken.
edit: exporteer voortaan naar .mp3... scheelt hoop laad- en uploadtijd
lekkere track, originele sounds, behalve die kick, die moet egt anders. verder kan ik er niet veel op aanmerken, mss iets meer gebruik van (sidechain) compressie
User edit by Twizz on 14-11-2007 @ 15:58:49 (100%)
Blijf gewoon oefenen, ik ben nu ongeveer een maandje bezig met fl maar post ook nog niet, ben nog bezig met mijn 3e nummer en post het alleen hier als ik het wel wat vindt
Edit: Kijk veel fl tutorials op youtube, echt je vindt de beste dingen!
No new postings for 6.518 days. Post CommentThat would be 217.3 months or a whopping 17.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.