ik doe het allemaal eigenlijk wel (bhalve de ilegaale
ik koop alleen mn vinyls in de platen winkel(Psycho records) zou niet weten hoe ik anders aan nieuwere nrs kom(cd's draaien lijkt me niet bepaald fijn met n stanton 500 v3 dr op he:P)....
Ik koop mijn vinyl gewoon op internet, of ik ga even naar groningen naar een platenshop. Ik draai geen MP3, maar omdat ik naar Qlimax ben geweest als VIP heb ik de mogelijkheid gekregen om 2 gratis tracks te downloaden op Dance Tunes dus mooi maar ff 2 nummers van Headhunterz gedownload.
Poster: tairip
Oldschool vinyl!
Poster: Funky-T
ik heb er alleszins niet zo'n systeem van gemaakt om alles maar te jatten..., als ik dat hier zo lees allemaal... droevig. en dat noemt zich dj..
Poster: Lanky
klinkt misschien heel 'goof geloof' achtig maar ik vind het altijd leuker om mijn muziek te kopen dan illegaal te downloaden. op een 1 of andere manier heb ik toch meer plezier aan mijn muziek
Er bestaat ook nog zoiets ideaals als Gedeelde mappen op msn!(Soort van DJ Pools)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.