uhu. sorry hoor, weet ik gewoon nog niet xD Iemand zin om ff leuk en uitgebreid uit te leggen? Wanneer kan je jezelf zo noemen? etc.
alvast bedankt.
What do you think about Ik ben noob, want wat betekent MC. xD ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
MC staat eigenlijk voor Master of Ceremonies. Een mc is eigenlijk een rapper maar tegenwoordig wordt deze term gebruikt voor een vormalig rapper die teksten tussen de set van een DJ door "spit".
Hij speelt o.a. ook in op het publiek en probeert vaak extra sfeer te creëeren.
Ik hoop het nu wat duidelijker is wat een mc is.
Er zullen ongetwijfeld nog meer mensen op dit forum zijn die er nog iets aan toe te voegen hebben
Een MC is iemand die op het juiste moment het juiste moet zeggen om het publiek op te zwepen. Helaas zeggen teveel MC's teveel op het verkeerde moment en de verkeerde dingen en veel te vaak! Ik vind MC's soms zwaaaaaaar irritant!
User edit by tairip on 12-11-2007 @ 22:38:27 (100%)
Een MC is iemand die saaie rustige stukken opvult door dingen door de muziek te zeggen tegen het publiek. Het is om het publiek te vermaken net zoals de dj.
Als het alleen is om de Dj aan te kondigen noemen we het geen MC maar een Host.
Hij kan een opbouw nog heftiger maken nog een grotere Qlimax geven maar dan moet hij het wel goed doen en niet de hele tijd irritant er door heen gaan lopen zeveren!
hehehe. handig nietwaar? =P zo hoef je wikipedia niet meer op. hee, is over nagedacht hoor. =P wat maakt t uit of het ergens anders ook te vinden is? das toch met bijna alles. alleen voor het 1 moet je soms iets meer je best doen om achter het antwoord te komen.
Ik geef toe dat ik ietsjes snel was door dit topic te plaatsen. stond dr niet bij stil dat t ook op wikipedia stond. voor de mensen die zich nu geërgerd voelen, omdat ik deze topic aanmaakte terwijl het antwoord ook op wikipedia te vinden is, mijn excuses.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community