Poster: HouseArrest
Ook 1x vergeten een haspel af te rollen die dus gloeiend heet werd en alles stroom ook uit liet vallen. Dit was behoorlijk gevaarlijk dus hier let ik voortaan dubbel zo goed op.
Oplossing: Haspel uitrollen, even 2 minuutjes afkoelen en stroom weer inschakelen. Hoppa! Daar gaan we weer.
Dat gevoel ken ik wel...
Heb ook al eens voorgehad dat de zekeringen sprongen. Dan zaten we dus even zonder geluid...
Afgelopen jaar moest ik op een feestje draaien voor de eerste graad (zo een 200 man?).
Dit was vlak na mijn examen en ik kon dus mijn gear niet meenemen. Ze hadden voor mij dus de gear van de gemeente geregeld. Natuurlijk kan je het al raden.. bucht (JBsystems)...
Ik moest met 2 speakers een hele turnzaal vol krijgen met geluid! De versterker is daar dan zo een 10 keer in beveiligingsmodus gegaan, vervormd geluid, ...
Het is precies of je als dj dan verantwoordelijk bent terwijl ik er niets aan kon doen!
Poster: DeafDJWas jij aan het draaien dan? Ik dacht dat het was tijdens davienne zijn set...
Ergste dat bij mij gebeurd was was in de tent aan de VUB - ongeveer 1500 man in de zaal en de hoofdzekering is gesprongen (waarom dat gebeurd is is een lang verhaal). Kortom, niks noppes nada stroom meer. Geen geluid, de 16 movingheads stil, en misschien nog het ergste op een studentenfeestje - geen bier meer! Ik dus snel naar het kot van de security rennen omdat enkel zij de sleutel hadden voor de stroomverdeler en 2 minuten later was alles in orde.Het is wel een zeer nare ervaring als DJ, want meestal sta jij voor schut als er iets uitvalt!
Poster: Tomazosja:P maar ze willen wel graag dat ik altijd draai dus ze zullen wel aandacht willen ofzo :P
lekkere vriende.. want ander publiek weet niet dat dat je vrienden zijn
er 1 cd op staat, en je net een plaat op je draaitafel wil leggen. Je ziet dat de plaat vuil is en je wil niet je nieuwe concorde pro verpesten. Denk je ik pak een busje reloop vinylreiniger. Probeert een druppel op een doekje te doen, en het verdeeldopje erafschiet. De helft valt op die vloer. En de andere helft vloept zo de crosfader van je nieuwe DJM400 in. Dan ben je ZUUR.
gelukkig doet hij ut nog normaal.............