Wat te doen op een feestje als.. (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Burnmatic    posted on 12-11-2007 21:59
...je dj gear dr mee ophoudt. Stel dat je je eigen spul hebt, dus niet de gear van de club (dan draai je dus bijv. op een verjaardagsfeest ofzo), en het gaat kapot. Wat zou jij dan doen?
Ben benieuwd wat je dan moet doen xD. Mij gelukkig nog niet overkomen.
Cry

Laatz

What do you think about Wat te doen op een feestje als.. ??

Vote :   

Vibemaster-D    posted on 12-11-2007 22:12
euhhh met je kapotte gear en je garantie bewijs terug naar de winkel
Sunrise8    posted on 12-11-2007 22:12
mm beetje raar topic maar ok:P..
wat ik zou doen. tjaah ten eerste is het zwaar klote als het gebeurd, want dan houdt het feest gelijk op. en ten 2e. hopen dat je het van de verzekering terugkrijgt :P.. maar goed de kans dat ALLES op een avond kapot gaat is klein. als alles gewoon goed onderhouden is kan zoiets gewoonweg niet gebeuren Happy, laughing. maja you'll never know. het blijft wel gewoon technologie dat stuk kan gaan Happy, laughing
Music made me who i am
Burnmatic    posted on 12-11-2007 22:14
Hehehe. thnx 4 de reactie.
Ja joh, raar is gedurfd zeggen ze hè =P
Renzis    posted on 12-11-2007 23:54
het is me overkomen dat me versterker er mee kapte:S op bedrijfsparty, 10 minuten voor tijdWinking my eye

ik heb  maar even zelf keihard wat zullen we drinken ingezet:D, waarop iedereen mee ging dussWinking my eye
Switchon    posted on 13-11-2007 00:02
Nou kijk je hebt natuurlijk wel eens irritante mensen (ik spreek overigens niet uit eigen ervaring) Die met hun zatte kop en een Drankje in de hand even met je willen babbellen. Nu wil het wel eens zijn dat die mensen niet meer zoveel kracht hebben in die aangeschote vingertjes van ze en daar gaat dan een lekker Breezertje (plakt als de gek) over je mooie misschien wel nieuwe CDJ heen...Cry

Hope dat die vent beetje geld heeft..

@ Burnmatic:

Achja gedurfd.. Je moet soms risico's durven nemen in je levenCry.
OneSixty    posted on 13-11-2007 00:12
tjhah , ik zou geen raad weten als halverwege mijn mixer of versterker ermee kapt :s
Burnmatic    posted on 13-11-2007 00:16
miss. wel gezellig om, als zoiets gebeurd, lekker hard met zn allen, à la après ski, te zingen ofzo. =P
dutchman    posted on 13-11-2007 00:18
het is mij dus een keer gebeurd dat één van mun cd spelers(cdj200) begon te trippen. Heb toen snel een vriend gebeld en gezegd dat ik zijn draai spullen kwam ophalen...heb toen mijn moeder naar hem toe gestuurd en ben heel even met 1 speler plaatjes gaan draaienWinking my eye...Maar het is echt niet leuk als dit gebeurd....was de hele avond pissig!
Burnmatic    posted on 13-11-2007 00:20
Das wel klote idd. fijn dat t zo goed kon worden opglost. =)
Renzis    posted on 13-11-2007 00:21
Poster: Lightzone
tjhah , ik zou geen raad weten als halverwege mijn mixer of versterker ermee kapt :s

Dan is het opeens heel erg stil, geloof mij:S
Burnmatic    posted on 13-11-2007 00:40
xD
Switchon    posted on 13-11-2007 00:50

... :P

Renzis    posted on 13-11-2007 07:23
Poster: Burnmatic
xD

Poster: Switchon

...

Dit zijn vrij onzinnige post jongens, hou het nivo er een beetje in okee??
Bodgi    posted on 13-11-2007 11:54
heb één x voorgehad op een vat dat er een speech werd gehouden. en daarna had ik 'captain jack' klaarstaan. om direct terug er tegenaan te gaan.

de woorden HEY YO CAPTAIN JACK kwamen, en nadien deed m'n cd-speler ineens niets meer.

gelukkig was het met op & af zetten even geklaard. maar hij begaf door de warmte in de zaal (stanton C500). Daarna toch maar een hele tijd met platen gedraaid en de cd-speler even (letterlijk) buiten gezet.
Aemilius    posted on 13-11-2007 15:23
Het eerste wat ik zou doen als zoiets mocht gebeuren is balen.. niet alleen omdat het zonde is maar ook omdat het publiek zonder muziek komt te zitten, daar zouden mijn gedachten als eerst naartoe gaan. Daarom is het ook misschien handig om altijd een mixtape ofzo mee te nemen zodat als er 1 cd speler wegvalt dat je altijd nog een redding hebt. In tussen tijd kan je een oplossing proberen te fixen.

Gelukkig is het mij nog niet eerder overkomen!
Basz-Line    posted on 13-11-2007 15:30

tja, ik zou denk ik gewoon gek gaan doen op het podium, of een polonaise houden ofzo,

Code-Y    posted on 13-11-2007 15:48
Heb het een keer gahd, maar dat was nie mijn set, de versterker bleek totaal niet te kloppen met de speakers (600 watt versterker, voor 2x 400 watt speakers), in een keer POEF: Stilte

begon zon ventje in het publiek bijdehante opmerkingen te maken: "ja, moet j maar beter spul kopen" de enige logische reactie de in me op kwam was: "Betaal jij?"

Daarna noodgedwongen over 1 speaker verder gegaan, was wel heel erg balen...
Sandr    posted on 13-11-2007 16:07
Ik heb het samen met Cyrille (hier van het forum) gehad. We hadden 4 cdj 800mk1 spelers bij op een studentenfeest in Delft.
Helaas werd het zo een (letterlijk en figuurlijk) hot feest dat door de condens 3 cdj's er achter elkaar mee stopten.
Toen hebben we uit een studentenkamer een losse cd speler geregeld en daar het laatste uur mee volgedraaid. Dit was nog wel te doen want het feest was al zeker 5 uur bezig waardoor iedereen al bezopen was en er niet meer echt gemixt hoefde te worden.

Een beetje improviseren dus, en zo de avond tot een goed einde brengen.
Play that funky music white boy....
LaMalediction    posted on 13-11-2007 16:14
heb standaart me laptop bij me met Virtual DJ erop dus dan kan ik daar altijd wel mee verder.
maar het is me nog nooit gebeurt
als je zeunig met je spullen om gaat dan is de kans klein dat het niet gebeurt
Volano    posted on 13-11-2007 16:39
Heb ooit eens op een clubfeestje zo'n fratsen gehad. Had dubbele cd speler en nog aparte DJ Console met pc & Virtual DJ. Op zo'n feestje is het meestal van die oudere klassiekers, maar om de jeugd toch eens ff te laten losgaan. Dus begin met men DJ console (was toen nog simpeler) wat jump te draaien, had er alle vertrouwen in omdat hij me nog nooit in de steek gelaten had, hoe lang ik ook aan het mixen was. Nu natuurlijk bij men 1e overgang begint me pc te flippen. alle muziek weg uit de zaal dus vliegen naar me cd koffer en het 1e beste liedje opzette, en maar hopen dat het dan goedkomt. Al goed was het bij ons op de club dus ze kenden me wel en was het niet zo'n probleem omdat er niet zoveel volk meer aanwezig was
Aemilius    posted on 13-11-2007 17:17
Poster: LaMalediction

als je zeunig met je spullen om gaat dan is de kans klein dat het niet gebeurt

haha dan kan ik maar beter wat minder minder zuinig met me spullen omgaan hè :P
davyh    posted on 13-11-2007 17:31
Als eerst wat ik doe is proberen rustig te blijven.(best moeilijk) en dan even kijken wat de beste oplosing is.Als je een versterker hebt en die gaat kapot ja dan ben je de lul.Maar als je active speakers heb en een kant valt weg dan heb je nog geluid(te weinig maar toch)
zo ga ik aan de slag dan.Cry
Burnmatic    posted on 13-11-2007 18:42
wat een verhalen zeg. k hoop dat t mij neve nooit hoeft te over komen xD
Ook bedankt voor de tips tot nu toe. leuk om te weten wat jullie zouden doen =).
Kan dr vast wel raad mee als t tóch ooit fout mocht gaan.
robbert    posted on 13-11-2007 18:52
Poster: Bodgi
heb één x voorgehad op een vat dat er een speech werd gehouden. en daarna had ik 'captain jack' klaarstaan. om direct terug er tegenaan te gaan.

de woorden HEY YO CAPTAIN JACK kwamen, en nadien deed m'n cd-speler ineens niets meer.

Dat jij uberhaupt durft captain jack te draaien.. snap direct waarom de cd-speler ermee op hielt!
Bodgi    posted on 13-11-2007 19:20
Poster: robbert

Dat jij uberhaupt durft captain jack te draaien.. snap direct waarom de cd-speler ermee op hielt!

haha, als iedereen zat is.. dan mag dat al een keer gedraaid worden, niet?Winking my eye

194 Users online: 121 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 78.230
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.346.203