Naja gister dacht ik van oja ik heb nog een mixer liggen, laat ik die is verkopen:P. Sinds ik m'n Vibe heb ligt ie eigenlijk al in de (originele) doos, daarvoor heb ik hem gewoon gebruikt, thuis, dus is niet mee gesleept. Het is een 3 kanaals mixertje
Levensverhaal (van die mixer dus:P) Ik ben de 2e eigenaar, de vorige eigenaar heeft hem bij een zaak in utrecht gekocht (welke weet ik niet meer) Toen ik hem kocht verkocht hij z'n hele booth omdat ie ging stoppen met draaien. Zelf zij hij dat ie hem alleen thuis gebruikte en af en toe een feestje voor bekenden. De mixer ziet er verder ook niet uit alsof er mee gesleept is, ik geloof het allemaal wel.
Wat kan ie allemaal Om meteen maar met de achterkant te beginnen: 2x mic, 3x phono, 6x line, send/return, master en record. Best wel wat voor een 3 kanaals mixert.
Voorop vind je van links naar rechts een mic kanaal terug, 3 kanalen met een 3 bands eq met gain en ook een balance p kanaal. Rechts zitten de send return knopjes, master en cue knoppen. Links naast de crossfader zit een reverse voor de crossfader, 1 word dan 3 en 3 word dan 1.
De staat van het apparaat De mixer ziet er netjes uit. De kanalen en de crossfader kraken niet. (Heb ze voordat ik de mixer in de doos deed ook nog eventjes schoongemaakt) Ook de opschriften bij de knopjes enz zijn niet vervaagd. Het enige minpuntje is eigenlijk dat de crossfader in de hoekjes net wat meer weerstand ondervind dan in het midden. Dit komt omdat de ophangpunten van het plaatje waarin de fader hangt net wat te ver naar buiten wijzen, waardoor er een kleine bolling in het plaatje ontstaat, dit is op te lossen door de puntjes wat te verbuigen. Ik heb het zelf nooit gedaan omdat je zo ook prima kan draaien en ik de crossfader weinig gebruik. De fader zelf is gegarandeerd in goede staat. Alle faders zijn trouwens Alpha faders mocht je dat interessant vinden.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.