Poster: Aemilius
Pioneer is goed bezig de laatste tijd, dus wie weet! Misschien komt de cdj800mk3 binnenkort wel uit.. wie zal het zeggen!
Poster: Aemilius
Pioneer is goed bezig de laatste tijd, dus wie weet! Misschien komt de cdj800mk3 binnenkort wel uit.. wie zal het zeggen!
Poster: Lead
haha, en waar zou dat soort info vandaan moeten komen ?? USB kan iedereen gokken... 50% kans...
En de volgende generatie 800/1000 zal nog wel even op zich laten wachten hoor...
Maaruh, hier ging het over mixers
haha, en waar zou dat soort info vandaan moeten komen ?? USB kan iedereen gokken... 50% kans...
En de volgende generatie 800/1000 zal nog wel even op zich laten wachten hoor...
Poster: Cyspoz
Nee ok, maar dit wordt natuurlijk ook een speculatie topic. Lead laat tenslotte toch niks weten voordat het officieel bekend mag worden, vandaar dat ik eens wilde kijken of mensen wat hebben gehoord. Vertel ook even wat je hebt gehoord bartezzz, ook al is het natuurlijk geen feitelijke informatie.
ik heb van een vriend gehoord dat er een soort 19" achtige DJM700 uitkomt
en dat er een dubbelaar komt met de zelfde functies als de CDJ400
ik zal morge wel is vrage hoe hij het weet
en de huidige CDJ1000/800 serie de topmodellen zijn bijna 2 jaar op de markt dus dat zal nog wel lang duren hoop ik voordat er nieuwe komen
ben wel erg benieuwt wat het volgende wordt en als er iets komt verwacht ik de aankondiging pas in maart /april.op dit moment al te veel aangekondigt voor begin 2008.denk dat het vooor pioneer goedkoper is om alleen een productie lijn te hebben met digitale mixers.dan wordt het denk een stuk goedkoper om digitale mixers te produceren. en de next-gen cdj-1000 duurt zeker nog een jaar.wordt voor pioneer eerst de verkoopcijfers van de cdj400 afwachten denk ik.
over goede verkoop resultaten van de cdj400 twijfel ik niet.dus er gaat ook vast wel een cdj800/1000 met usb en midi komen
Poster: Reind
Mwah die kans van 50% kan gerust 99,9% van gemaakt worden, helemaal als blijkt dat juist die functionaliteit van de CDJ400 erg gewaardeerd word. Pioneer zal er eerder nog een schepje bovenop gaan doen dan dat ze het niet zullen gebruiken. Ik gok dat de nieuwe CDJ800 en 1000 komen met de Messe of met Namm in 2008 afhankelijk van de CDJ400 verkopen en de invloed die het heeft op de andere modellen. Als ze op de Messe komen zou het overigens de kortste life cycle zijn van een Pioneer Pro DJ product ooit (2 jaar voor de MKII en MKIII) als ik het goed heb.
Poster: Reind
Wat betreft nieuwe mixers, ik denk dat Pioneer het 19" verhaal lekker gaat laten vallen en zich vol stort op nieuwe technologie in de club mixer formaten en alles er omheen. 19" mixers als de DJM-3000 hebben nooit zo goed verkocht als de DJM500 en 600 en alles daarna en de DJM-1000 is eigenlijk de installatie mixer in het Pioneer gamma.
Poster: djprozei
ik denk zelf toch maart 2009 het duurde ook een jaar na de cdj200 dat mp3 op de cdj800/1000 kwam.
dan zit je toch weer op de 2 jaar
Poster: Illusion
Achja praatjes gaan overal rond! Het is gewoon afwachten! En als Lead iets weet, dan zal hij dat vast wel bekend maken als de tijd zover isen als hij dat wil
ik heb van een vriend gehoord dat er een soort 19" achtige DJM700 uitkomt
en dat er een dubbelaar komt met de zelfde functies als de CDJ400
Poster: RAS
Dit bericht begint nu wel erg geloofwaardig te worden. Binnenkort een nieuwe 19" mixer?