edit: Begreep je vraag niet helemaal.
Over een maand of 2 zet ik mijn Citrnoic CD6 Ultima te koop. Dat is een dual cd speler. Echt een prima beginners set. Met een RMX mixer erbij kun je nog een hele tijd lol beleven.
Maar dat is pas over 2 maanden. Maar dan heb je wel 2 spelers voor minder dan jouw budget waarschijnlijk.
edit: begreep je vraag de eerste keer dus wel.
Behringer truth 2031A = 400 euro. Perfect setje actieve monitoren/speakers!
Dus als ik het begrijp wil je een DJ setje voor om en nabij de 500 euro?
Het geluid heb je al, dat scheelt, die logitech klink prima, alleen zodra ik het geld zou hebben zou ik voor iets professionelers gaan als ik jou was..
Je wilt een HP, kies gewoon voor een Stanton DJ Pro 2000, die kost je 69 euro i.p.v. een ruime 100 a 150 euro voor een HDJ-1000! En qua kwaliteit scheelt het bar weinig!
Dan nog een DJ Setje (toch?) waarvoor je nog maar 450+- over hebt.
Wil je een setje met 2 enkele Cd-spelers of een dubbele, of wil je met draaitafels aan de gang? Worden het enkele spelers of draaitafels, zal het iets buiten je budget van 500 euro gaan liggen. Wil je voor een dubbele cd-speler, kan je het ongeveer op 500 euro laten. Wat voor mixer wil je? Een met effecten of een zonder, een met 3 kanalen of een met meer.. Zo kan je nog wel een tijd doorgaan..
Gewoon even iets specifieker zijn. Ik kan je wel vertellen dat je voor 500 euro 2e hands nog wel een aardig setje op de kop kan tikken, voor nieuw spul is je budget simpelweg te laag..
Poster: Timmerink
..een ruime 100 a 150 euro voor een HDJ-1000..
@ Cross-Over:
Sorry voor mijn late reactie ik ben namelijk even offline geweest voor een tijdje,
Maar bedankt voor de link! Ben er wat wijzer van geworden!,
Zal nu maar eens kijken dan voor goede boxen!
Ben er nu dus ook inderdaad achter gekomen dat de HDJ-1000 niet zo goed staat aangeschreven qua stevigheid. Ik ben nu ook veranderd van keuze en ga nu waarschijnlijk voor de Technics RP-DH1200.
Iemand die daar zijn mening over kwijt wil vind ik alleen maar beter des te meer kom ik te weten
Groetjes!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.