Beginnertje :P
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Switchon    posted on 11-11-2007 23:14
Goeieavond LuitjesCry,
Ook Ik ben nieuw op deze forumCry
Ik ben Brad ben 17 jaar en woon in Roosendaal! Een jaar geleden had een maatje van mij al het idee om samen te beginnen met Dj'en maar had toen nog een vriendin die dat niet zag zittenCryen je kunt het wel raden daar heb ik nu spijt vanCry, Maar nu ben ik er weer mee bezig (Virtual Dj) met alle respect maar vind dat programma maar niks Cry, Ben van plan om dus binnenkort (zeg 2 maanden) een beginnersetje te kopenCry, Jammer genoeg zitten de sexy CDJ-1000MK3's niet in mijn budgetCry, Maar nu ben ik ook een jonge van het meteen kopen.. Heb geen geduld als ik iets wil moet het er ook meteen komenCry,  Nog niet egt een idee van wat ik ga draaien.. ikzelf hou ook van alle muziek, ligt aan het nummerCry, Wel ben ik een liefhebber van Club, Techno en Hardstyle. Mysteryland was daarom ook zeer geslaagdCry, Alpha Twins waren daar vond ik egt om van te genietenCry Ik ben er wel zeker van dat ik hier veel zal leren!Cry
Alvast klasse om met jullie kennis te makenCry!
Groetjes
User edit by Switchon on 11-11-2007 @ 23:19:01 (3%)

What do you think about Beginnertje :P ??

Vote :   

Illusion    posted on 11-11-2007 23:21

WELKOM @ Dj Resource!

Zeker zal je hier veel leren. Ik kan je garanderen, dat er altijd wel iemand hier is die een antwoord heeft op jou vraagWinking my eye

Lees, Leer en veel plezier hier!

:D

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
tairip    posted on 11-11-2007 23:43
Welcome @ DJR!

Leuk te horen dat je de draad weer op wil pakken/ wil beginnen!

P.s. er is een spreuk:

Never let your wife prevent you from buying gear. A house will not buy a synth, but a synth can buy a house!
Switchon    posted on 11-11-2007 23:56

Wow Snelle reacties hier!

@ Illusion:

Jah dat heb ik al een beetje gemerkt ben namelijk eigenlijk al lid sinds gisterenCryCry, En heb al 1 en ander bekeken kwa topicsCry, En moet zeggen dat ik al wel wat meer weet sinds ik aanmelde en nu deze topic heb gestartCry. Maar ik zal zeker vragen stellen zodra mij er 1 te binnen schiet !Cry

@ Tairip:

Dat zijn nog eens wijze woorden! En je hebt inderdaad gelijkCry, Nu nog veel oefenen en hope dat er misschien in de toekomst nog geld verdiend kan wordenCry.

Lanky    posted on 11-11-2007 23:59
welkom man, ik hoop dat je net als ik veel kan leren hier!
Switchon    posted on 12-11-2007 00:04
@ Lanky:

Met iedere Topic weer een stukje kennis rijkerCry,

Hoelang zijn jullie allemaal zelf eigenlijk al bezig (En dan bedoel ik alle ledenCry)?
User edit by Switchon on 12-11-2007 @ 15:14:55 (25%)
Sylmaster    posted on 12-11-2007 04:46
Hoi
BryanB    posted on 12-11-2007 15:15
lol @ Sylmaster

@ Switchon:

Welkom op het forum!
Dat jij luistert naar je vriendin... Jij mag toch ook wel een hobby hebben naast seks, of niet. Ik mag/durf ook niet te draaien als mijn vriendin er is. Dus als ze er even niet is ben ik aan het draaien/producen.

Je zal het hier vast naar je zin krijgen!
User edit by BryanB on 12-11-2007 @ 15:16:07 (16%)
Burnmatic    posted on 12-11-2007 15:48
Welkom ! =D
Suc6 met je set! Jammer van je vriendin xD.
Dan maar wat later met de DJ shizzle beginnen hè.

Grtz.
Switchon    posted on 12-11-2007 15:55

@ Sylmaster:

HoiCry

@ BryanB:

Hihi ik heb er idd spijt van dat ik luisterdeCry, En ik ben het inderdaad met je eens en Dj is DE hobby om naast seks te hebbenCry. En als je vriendin slaapt kun je misschien sneaky wel achter de draaitafels kruipen op een zacht volumeCry. Maarja vriendin aandacht geven is ook nodig!.

@ Burnmatic:

Dankje!
Jah hoop ook egt zo snel mogelijk mijn set bij elkaar te hebben! Mja sparen... Net als jij ben ik er ook niet goed inCry. Hihi jah beter laat dan nooit zullen we maar zegge!Cry Ik zal trouwens je Hyves checke voor wat mixjesCry.

Groetjes!

Burnmatic    posted on 12-11-2007 22:27
Ok! leuk thnx! =D Heb je ook hyves? voeg me dan meteen ff toe, en vergeet niet te krabbelen =P, want k wil wel ff weten wat je van de (tot nu toe gemaakte) tracks vindt.

lutz.
A-flex    posted on 12-11-2007 22:49
Haha ik had ook dat probleem met een vriendin :p Dan hebben we samen een uur afgesproken dat ze me niet mocht storen ,dus echt een moment om te draaien. Dat was van 20 tot 22U geloof ik. En dat werkte nog goed hoor.

En welkom.
User edit by A-flex on 12-11-2007 @ 22:53:00 (100%)
Switchon    posted on 12-11-2007 23:34
@ Burnmatic:

Ik heb je toegevoegd kerelWinking my eye, Ik zal zo even je mixjes checken en ik krabbel zodra ik ze allemaal heb geluisterdCry, Mijn internet is alleen niet erg actief vandaag dus kan misschien nog wel even durenCry,

@ A-flex:

Geweldige oplossing jongenCry, Neej ik had er egt 1 die dan nog zat te zeiken om die 2 uur, Want dan was het draaien weer belangrijker dan haar weetjewel, Jah ik weet het ging egt te furCry,

Als er Btw nog meer Hyver tussen zitten dan kun je me altyd toevoegenCry,Zet hem wel in mn Profieltje..
En zijn er hier ook meer mensen zoals A-flex en ik die met het probleem vriendin zitten/zatenCry.

Groetjes!
Renzis    posted on 13-11-2007 00:23
welcome
We gaan je hyves is ff checkeWinking my eye

meld je dan gelijk aan bij de djresource hyves!

je gaat hier veel antwoorden e.d. vinden, geloof mij
Bouncy    posted on 14-11-2007 14:24
Hai, en welkom@DJR
Switchon    posted on 14-11-2007 22:05
Thnx ThnxCry

@ Renzis:

Jah dat heb ik al gemerkt vind hier al veel op deze forumsCry

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

601 Users online: 302 Guests (299 Unknown)
Pages generated today : 59.479
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.611.777