WELKOM @ Dj Resource!
Zeker zal je hier veel leren. Ik kan je garanderen, dat er altijd wel iemand hier is die een antwoord heeft op jou vraag
Lees, Leer en veel plezier hier!
:D
Wow Snelle reacties hier!
@ Illusion:
Jah dat heb ik al een beetje gemerkt ben namelijk eigenlijk al lid sinds gisteren, En heb al 1 en ander bekeken kwa topics
, En moet zeggen dat ik al wel wat meer weet sinds ik aanmelde en nu deze topic heb gestart
. Maar ik zal zeker vragen stellen zodra mij er 1 te binnen schiet !
@ Tairip:
Dat zijn nog eens wijze woorden! En je hebt inderdaad gelijk, Nu nog veel oefenen en hope dat er misschien in de toekomst nog geld verdiend kan worden
.
@ Sylmaster:
Hoi
@ BryanB:
Hihi ik heb er idd spijt van dat ik luisterde, En ik ben het inderdaad met je eens en Dj is DE hobby om naast seks te hebben
. En als je vriendin slaapt kun je misschien sneaky wel achter de draaitafels kruipen op een zacht volume
. Maarja vriendin aandacht geven is ook nodig!.
@ Burnmatic:
Dankje!
Jah hoop ook egt zo snel mogelijk mijn set bij elkaar te hebben! Mja sparen... Net als jij ben ik er ook niet goed in. Hihi jah beter laat dan nooit zullen we maar zegge!
Ik zal trouwens je Hyves checke voor wat mixjes
.
Groetjes!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.