Poster: the-melody
Ik heb al gehoord dat hij al gekraakt is, de leopard...
Iemand meer nieuws?
Dat was ie al voor de final versie uit kwam, heb hem hier ook nog even op de pc gehad maar heb daar maar gewoon weer Vista op gepleurd.
Op de Macbook staat nu al een week leopard (kreeg de dvd als ADC member) en eigenlijk werkt het zonder problemen. Wat gekloot met netwerk shares en software die niet helemaal meer lekker wilde werken maar dat was te verwachten. Over het algemeen loopt het gewoon goed, een stuk sneller als tiger in ieder geval die nooit echt 100% voor een volledige 64bits achitectuur gemaakt was terwijl leopard dat wel is en dat merk je, helemaal met programma's als photoshop en indesign.
Eigenlijk heb ik weinig te klagen dus, moet zeggen dat ik de vernieuwingen nou ook niet heel spectaculair vind maar ach het werkt en das het belangrijkste

Wat ik er overigens binnen het eerste uur uitgesloopt hebt zijn die blauwe lampjes onder de actieve programma's en ik heb ze vervangen voor de ouderwetse pijltjes. Die blauwe bolletjes zie je gewoon slecht en een zwart driehoekje onder een programma werkt een stuk beter.
Poster: Laidback
Sorry Bill gates maar ik kan er niet meer tegen.. al dat Trage Gelaad en al die Kudt Updates..
Steve Jobs.. Here i Come!
Als je denkt niet meer te hoeven updaten en het perfecte OS gevonden te hebben zit je er flink naast hoor... ik draai gemiddeld iedere 2 weken wel updates op de mac voor het OS (evenals op de pc). Dat updaten zul je dus gewoon moeten blijven doen tenzij je met bugs wil blijven leven want die zitten er ook zat in de nieuwe leopard (zie de fora's maar eens, en dan hoeft Apple notabene maar een handvol aan hardware te ondersteunen

). Geen OS is heilig wat dat betreft, ook OS-X niet.
Je moet een OS pakken wat je lekker ligt en waar je fijn mee kunt werken, ik kan zowel met Vista als met OS-X prima werken dus ik heb ze maar gewoon allebei op de macbook staan... ben je altijd en overal compatibel en das wel lekker.