Poster: Twello
Wanneer komt het demo filmpje van de CDJ-400 eigenlijk?
Poster: Melle
Twello, ik denk het wel, check gewoon youtube bijvoorbeeld.
Poster: Illusion
We moeten Lead niet zo opjutten:p hij heeft het vast wel druk! (Kan niet anders met zo'n mooie baan)
Doe maar rustig aan hoordan zien we het vanzelf
chill filmpje maar die van lead zal wat uitgebrijder zijn.
Ze hebben met die loop divider toch echt wel de beatloop functie van de 800 goed samengevat. Eerst dacht ik dat hij alleen maar 4 beats loops kon doen zoals hierboven aangegeven. Het blijkt echter gewoon een volwaardige beatloop knop te zijn. (oké ik geef toe, je kunt niet zomaar even een stapje terug, van bijv. 1 naar 2 beats.) Voor de rest kan ik niet wachten!
PS: laat ik nou jarig zijn wanneer hij uitkomt :P
De adviesprijd van Pioneer is rond de 650-750 euro, in de winkel kost hj €550 euro incl. btw.
Vanaf ongeveer midden januari zou de cdj 400 overal te koop moeten zijn.
Poster: TizioDe adviesprijd van Pioneer is rond de 650-750 euro, in de winkel kost hj €550 euro incl. btw.
Poster: Tizio.....Het blijkt echter gewoon een volwaardige beatloop knop te zijn. (oké ik geef toe, je kunt niet zomaar even een stapje terug, van bijv. 1 naar 2 beats.)
Ik hou youtube ook al in de gaten en moet ook zeggen dat er steeds meer dingen iver dit beestje komen, maar wachten is natuurlijk op de djresource demo! Waar blijft hij Lead! :p
Poster: djmarcelm
die is druk spelen met de svm denk ik
sprak m laatst en toen was ie zo blij dat ie de svm kreeg
sorry dat ik niet langs kon komen lead, vriendin kreeg jammer genoeg voorrang op die dag
had de svm graag in actie gezien!
Poster: Lead
Nee, dat dacht ik ook.... :D
Maar mag nog wel een keer in de herkanzing hoor